به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 11
کد خبر: ۳۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

زمانی: جوانان استقلال پول سفر به اصفهان را ندارد

زمانی: جوانان استقلال پول سفر به اصفهان را ندارد

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال جوانان استقلال اهواز در حالی باید در یک بازی حساس به مصاف سپاهان اصفهان برود که تا این لحظه هزینه سفر این تیم به اصفهان تأمین نشده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم جوانان استقلال اهواز که روز جمعه گذشته با ارائه یک بازی تماشایی برابر تیم جوانان فولاد خوزستان، پرمهره ترین تیم لیگ برتر جوانان ایران، به برتری رسیده بود، در آستانه بازی حساس با سپاهان اصفهان هزینه سفر به اصفهان را ندارد.

عبدالله زمانی مدیر تیم های پایه ای استقلال اهواز در تماس با خوزستان اسپورت در این رابطه گفت: طبق برنامه باید امروز راهی اصفهان می شدیم تا روز پنجشنبه برابر سپاهان به میدان برویم ولی متأسفانه تا این لحظه هزینه سفر از سوی باشگاه استقلال اهواز تأمین نشده و اگر تا امشب تأمین نشود، برای بازی مقابل سپاهان به اصفهان نخواهیم رفت.

زمانی ادامه داد: اگر برابر سپاهان به میدان نرویم، نتیجه بازی سه بر صفر اعلام می شود و بدین ترتیب به احتمال بسیار زیاد به دسته پایین تر سقوط خواهیم کرد.

وی افزود: امیدوارم مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز تا امشب هزینه سفر به اصفهان را پرداخت کند تا بتوانیم برای جلوگیری از سقوط تیم به مصاف سپاهان برویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
1
6
خیلی زشت هست برای خوزستان. بعد مالک جدید استقلال اهواز، آقای جهانداری میگه که میخواد امتیاز فولاد نوین رو بخره. نمیخواد. شما هزینه سفر این بچه ها رو میدادی و یک مقدار تامینشون میکردی اگر هدفت کمک بوده.
سعیدکعب عمیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
1
3
انشاالله باهمت ودرایت مدیریت محترم باشگاه مشکل برطرف بشه استقلال اهوازتیمی نیست که بشه فراموشش کرداستقلال اهوازنمادچندین ساله ورزش خوزستانه
امیدوارم مسولین محترم استان همیشه قهرمان خوزستان اقدام کنن واستقلال اهوازروبرای این چندبازی باقی مانده حمایت کنن استقلال الان نیازمنده حمایت مسولین استان میطلبه امیدوارم قبل ازاینکه دیربشه اقدامی صورت بگیره
سعیدکعب عمیر
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها