به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۴۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
تعداد نظرات: ۹ نظر

قنبرزاده: تبصره کمک به تیم‎های نفتی اصلاح شود

قنبرزاده: تبصره کمک به تیم‎های نفتی اصلاح شود

خوزستان اسپورت- مدیرعامل اسبق باشگاه‌های نفت اهواز و نفت تهران از نمایندگان مجلس درخواست کرد قانون ممنوعیت کمک به باشگاه‌های نفتی را اصلاح کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، بازیکنان نفت مسجدسلیمان شب گذشته در یک استوری مشترک، اعلام کردند تا زمانی که مبلغ پرداختی وزارت نفت به اداره کل ورزش و جوانان به‌صورت کامل به این باشگاه و نیز صنعت نفت آبادان پرداخت نشود، در تمرینات و مسابقات حاضر نمی‌شوند.

منصور قنبرزاده، سرپرست اداره کل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت درخصوص مشکلات دو باشگاه نفتی استان خوزستان، گفت: نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان هیئت مدیره‌های مستقلی دارند و ما وظیفه داریم به این باشگاه‌ها کمک کنیم تا از این چالش‌ها خارج شوند. در توافقی که میان وزارت نفت و وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت، رقم قابل توجهی به حساب اداره کل ورزش و جوانان خوزستان واریز شد.

وی در مورد مشکل در پرداخت مبلغ فوق به دو باشگاه نفتی اظهار داشت: در سال‌های گذشته مجوزهای خاصی از مقامات ذی‌صلاح صادر و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، این پول به حساب نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت واریز می‌شد. افشین حیدری (مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان) هم پیش‌تر گفته بود به دنبال اخذ مجوزهای لازم است تا این مبلغ را به دو باشگاه پرداخت کند.

سرپرست اداره کل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت در خصوص لزوم حل ریشه‌ای مشکل تیم‌های وابسته به این وزارتخانه تصریح کرد: برنامه داریم که به موضوع ورود و کمک کنیم تا مجوزهای مورد نظر اخذ شود. برنامه هفتم توسعه در دست بررسی است و خواهش ما این است که تبصره مربوط به قانون ممنوعیت کمک وزارت نفت به باشگاه‌های حرفه‌ای را اصلاح کنند. امیدوارم امکان پرداخت مستقیم به باشگاه‌ها در مناطق محرومی چون استان خوزستان مهیا شود و وزارت نفت، خارج از مقررات بتواند کمک‌های خود را انجام دهد.

قنبرزاده در مورد زمان سفر خود به استان خوزستان برای حل مشکل باشگاه‌های نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان گفت: با شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی هماهنگ کردم و منتظرم آنها برنامه سفر را اعلام کنند. گفتند این سفر در هفته جاری انجام می‌شود و من هم میهمان هستم.

وی در این خصوص که بازیکنان نفت مسجدسلیمان از دخل و تصرف مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در مبلغ پرداختی خبر داده‌اند، خاطرنشان کرد: این مبلغ به‌تازگی واریز شده و من قضاوتی نمی‌کنم. مقامات استان خوزستان از جمله استاندار و نمایندگان مجلس بر اتفاقات نظارت دارند و هنوز اتفاقی نیفتاده است. برنامه‌های تجاری‌سازی برای حل مشکلات دو باشگاه وجود دارد که در سفر، ارتباطات برقرار می‌شود و باید با یکدیگر همفکری کنیم.

سرپرست اداره کل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت در این مورد که سایر باشگاه‌های دولتی مشکلات اسپانسری نفتی‌ها را ندارند، اظهار داشت: باشگاه‌های دیگر از راه‌های غیرمستقیم، از طریق وزارتخانه‌های خود تزریق می‌شوند و راهکارهای خودشان را دارند. می‌توان این موضوع را در حوزه نفت هم اجرا کرد و نمایندگان مجلس باید راهکارهای قانونی خود را ارائه کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
0
3
فیل که نمی خواهید هوا کنید دولت میتونه لایحه بده نماینده میتونه با جمع کردن فقط و فقط ۱۴ امضا از سایر نماینده ها طرح ارائه بده برای تعلیق یا ملغی کردن قانون من درآوردی. ولی امان از وقتی اراده ای برای این کار نباشه به بیان ساده دوست ندارن این مشکل حل بشه چرا؟! الله اعلم ....خلق الله هم اعلم !!!
Mis seti
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
0
3
جناب قنبرزاده تا زمانی که افشین حیدری ها در راس کارن خوزستان باید حقش خورده بشع و سیستم زیر میزی ادامه داره ، شما ببینید همین افشین حیدری تو این چند سال چقدر دخل و تصرف داشت از این قانون .اول باید اینها رو از خوزستان بیرون کنن بعد قوانین اصلاح بشه
کرمرضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
0
1
کاش قنبرزاده مدیر عامل باشگاه صنعت نفت بشه انسان باتجربه و باسوادیه زمزمه هایی هست که بجای کیشمس بیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
0
2
آقا هرکاری میخواهیدبکنید لطفان لطفان لطفان زودتر آقایان تیمهای کرمانی حدود ۳۰۰ میلیارد هزینه کردند(دولتی) استقلال وپرسپولیس ۹۰۰ میلیارد وزارت ورزش (دولتی) حالا برای دادن دوتا ۱۵ میلیارد باید از سازمان ملل متحد مجوز بگیرید لطفان لطفان این چندقازو بدون کارشکنی دوستان در اداره ورزش وجوانان خوزستان انجام دهید لطفان لطفان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
0
2
مگر شما دراین مملکت نیستید چطور تمام تیمهای دیگر درپوشش دولت اند اما خوزستان محروم محروم محروم با دو تیم نفتی انگار جزو کشور ایران نیست بخدا ظلم و بی عدالتی حد دارد چرا میخواهید جوانان خوزستان را نابود کنید؟
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
0
2
آقای حیدری برای خودت ومجموعه ات بیش ازاین آه ونفرین نخر بودجه وزارت نفت را در دو سامسونایت بزار بده دست تاکسی خطی ازاهواز سریع بیاره اینم راهکار که خواستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
0
0
آقای قنبرزاده عزیز بهترین راه برای لغو این قانون کذایی اینه که همه مسئولین ذیربط در استان و نمایندگان این استان و مدیران عامل دو تیم نفتی در هر مصاحبه با جراید و یا سیمای مرکزی و استانی روی این نکته تاکید کنن که چرا یک قانون برای بسیاری از تیمهای صنعتی و غیر صنعتی ولی دولتی اجرا نمیشه ولی برای تیمهای نفتی لازم الاجراس. حتی هواداران تیمهای نفتی باید هشتی در این مورد ایجاد کنن تا هوادارا با گذاشتن کامنتهای انتقادی این بی عدالتی آشکار را بر همگان نمایان سازن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
0
1
درتعجبم چرا نمایندگان محترم خوزستان در مجلس مشترکا" امضا جمع نمیکنند که این قانون نیم بند مضحک یکباربرای همیشه لغو یا اصلاح شود براستی چرا؟ اگر این قانون برعلیه اصفهان یا تبریز بود کل قوانین مجلس را تغییر میدادند اما در خوزستان دل نمایندگان به کف کف بی قانونی خوش است
ABADAN
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
0
0
سلام به هواداران با تعصب و فهیم صنعت نفت میگم چرا اصلاح نمیکنن بند قانون رو خود وزارت نفت موافقه که 30 ملیارد بده دیگه قانون چی میگه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها