به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 05
کد خبر: ۳۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

کمالوند: بازیکنان ما ریالی دریافتی نداشته‌اند

کمالوند: بازیکنان ما ریالی دریافتی نداشته‌اند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: فعلا ریالی پرداختی نداشتیم و نمی‌دانیم خواهیم داشت یا خیر؟

به گزار خوزستان اسپورت، فراز کمالوند در نشست خبری بعد از بازی مقابل آلومینیوم اراک، عنوان کرد: بازی بسیار خوبی بود و در وقت‌های اضافی نیمه اول پنالتی اعلام شد که درست نبود. اگر پنالتی درست نباشد از فدراسیون فوتبال و دپارتمان داوری خواهش می‌کنم بدون جنجال و دعوا که صحبت می‌کنیم، حق ما را بدهند. شفاف می‌گویم حق ما ضایع شده و به هر صورتی که می‌توانند این حق را به ما بدهند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، گفت: ما تیم خوبی داریم اما بهترین پولی که به یک بازیکن می‌دهیم میانگین 700 میلیون است. فعلا ریالی پرداختی نداشتیم و نمی‌دانیم خواهیم داشت یا خیر؟ تیم خوبی داریم اما وقتی مشکلات زیاد باشد مربی نمی‌تواند روی مسائل فنی تمرکز کند. من همه چیز را گردن مشکلات نمی‌اندازم اما اگر داور پنالتی نمی‌گرفت و ما با نتیجه یک بر صفر به رختکن می‌رفتیم شاید نیمه دوم بازی دیگری ارائه می‌شد.

کمالوند در پاسخ به این سوال که شما 2 مقطع در اراک بودید، وضعیت این تیم را چطور ارزیابی می‌کنید، خاطرنشان کرد: اگر بازی در انزلی روال طبیعی خود را طی می‌کرد، همان موقع آلومینیوم صعود می‌کرد. تیمی با این علاقمندی مردم، بودجه‌ای که دارد و زیرساخت‌ها باید در لیگ باشد. حیف است آلومینیوم در لیگ نباشد.

وی با اشاره به عملکرد بازیکنانش، یادآور شد: بازیکنان ما امروز پا پس نکشیدند. ما نه از نظر آماده‌سازی و نه از نظر بودجه مانند آلومینیوم نیستیم. خطیبی تیم قابل احترامی درست کرده که امیدوارم در ادامه راه موفق باشد. من تیم آلومینیوم را خوب دیدم، آنها بازیکنان باتجربه‌ای دارند که می‌توانند برای سهمیه بجنگند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به سوالی خبرنگاری که درباره حواشی اسکوچیچ در تیم ملی پرسید، گفت: من هرگز در این باره صحبت نمی‌کنم چون ارتباطی به ما ندارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
0
4
اقای کمالوند ترکیبی که گذاشتی اشتباه بود . تعویضهات هم عجولانه و بی فایده بودن واقعا 20 روز اردو زدی تهران واسه چی پول هتل و غذا باشگاه میده بعد میگی پول نداریم خب بیاید مسجدسلیمان تمرین کنید بجای ریخت و پاش بودجه برا هتلهای تهران
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
0
3
چ ربطی داشت؟پول به نتیجه چ ربطی داره؟یعنی تیما پر هزینه نباید ببازن ؟
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
0
1
مقتدایی بزار بال راست کرار بال چپ و میرجوان نوک حمله و پورمحمد نیمکت بشینه مطمعن باش تیم عالی میشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها