به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۳۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

رضائیان: بازیکن راه آهن غیرمجاز بازی کرد

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: طبق مدارک ما مارتین بوتومبا در خارج از فصل نقل و انتقالات به باشگاه پیوسته و بازیکن غیرمجاز بوده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مسعود رضائیان در مورد اعتراض به حضور مارتین بوتومبا در تیم راه‌آهن گفت: طبق اطلاعات و اسنادی که ما در اختیار داریم مارتین بوتومبا در خارج از فصل نقل و انتقالات به تیم راه‌آهن پیوسته و بازیکن آزاد هم نبوده است و در تیم اردواسپور ترکیه بازی می‌کرده که خارج از فصل نقل و انتقالات هم به تیم راه‌آهن آمده بود.

وی ادامه داد: طبق این مدارک و اسناد راه‌آهن از بازیکن غیرمجاز استفاده کرده و ما به سازمان لیگ اعتراض کرده‌ایم یا اعتراض ما قبول می‌شود یا با دلیل و اسناد محکمه‌پسند اعتراض ما پذیرفته نخواهد شد که دراین صورت ما هم مجاز می‌شویم در همین 4، 5 هفته آخر بتوانیم بازیکن خارجی جذب کنیم.

وی در مورد اینکه اما کارت بازی این بازیکن از سوی سازمان لیگ صادر شده گفت: ممکن است بگویند چون ITC صادر شده از فدراسیون ترکیه این کارت را صادر کرده ما هم برایش کارت بازی صادر کردیم اما این دلیل درستی نیست زیرا ممکن است یک بازیکن ITC برایش صادر شود اما حق بازی نداشته باشد و محروم باشد.

وی در مورد اینکه در جلسه امروز سازمان برای هم‌اندیشی شرکت خواهد کرد یا نه؟ گفت: دراین نشست شرکت نمی کنم. اول اینکه نمی‌دانم در چه موردی قرار است هم‌اندیشی شود و در چه موردی باید فکرم را با دیگران تقسیم کنم و در موردش صحبت کنم و دوم اینکه همه دانشمندان و اهالی با دانش فوتبال در این جلسه حضور دارند و من هم نمی‌روم تا یک پرس غذا کمتر خورده شود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها