به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۴۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
تعداد نظرات: ۵ نظر

توضیحات بهنام سراج درباره شرایط تیم نفت آبادان

توضیحات بهنام سراج درباره شرایط تیم نفت آبادان

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید بازیکنان این تیم همچنان بدون دریافتی از باشگاه به کار خود ادامه می‌دهند.

به گزارش خوزستان اسپورت، بهنام سراج در گفت‌وگو با تسنیم درباره شرایط صنعت نفت آبادان پیش از بازی با گل‌گهر سیرجان، اظهار داشت: ما نمی‌خواهیم به عقب برگردیم و به گذشته فکر کنیم. متأسفانه در سه هفته ابتدایی به دلیل غیبت منصوریان نتایج خوبی نگرفتیم، هرچند که مشکلات مالی هم مزید برعلت شد و نتوانستیم در نتیجه‌گیری خوب ظاهر شویم. خدا را شکر با حضور منصوریان در کنار تیم، شرایط فنی صنعت نفت عوض شد و روحیه تیم هم با پیروزی مقابل نساجی بالا رفت، ولی همچنان مشکلات مالی گریبان‌گیر صنعت نفت است و نمی‌دانیم چه زمانی قرار است حل شود.

وی ادامه داد: بازیکنان ما همچنان بدون دریافتی و با قدرت کار می‌کنند. جا دارد از تک تک آنها تشکر کنم. واقعاً بازیکنان‌مان یکدل و متحد شده‌اند تا اصلاً حرفی از پول نزنند و کارشان را انجام دهند تا نتایج سه بازی اول را جبران کنیم. حضور چنین بازیکنانی برای صنعت نفت یک نعمت است. در حال حاضر نیز با توجه به تمرینات منظمی که داشته‌ایم، تیم برای بازی با گل‌گهر آماده است و امیدوارم مثل بازی گذشته خیلی خوب و منسجم بازی کنیم تا برنده بازی شویم. گل‌گهر نیز تیم پرقدرتی است. تیم‌های قلعه‌نویی همیشه مدعی بوده‌اند و خوب بازی می‌کنند. قطعاً هر دو تیم بازی بسیار سختی خواهند داشت.

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت خاطرنشان کرد: بازیکنان، کادر فنی و مجموعه باشگاه به دنبال این هستند که امسال صنعت نفت بهترین نتایج را کسب کند، اما فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. به هر حال هر تیمی که از شرایط مالی بهتری برخوردار باشد، قطعاً در نتیجه‌گیری هم موفق خواهد بود. تیم ما تقریباً جوان و توأم با نیروی تجربه است و  به دنبال نتایج خوب در ادامه فصل هستیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
0
4
آقای سراج عزیز، شما بازیکن ارزندهٔ صنعت نفت در دهه هفتاد بودین و عزیز دل هواداران هستین اما این فرمایش جنابعالی که «هر تیمی که از شرایط مالی بهتری برخوردار باشد قطعا نتایج بهتری می گیرد» صحیح نیست. زیرا تیمهای ثروتمند و متمول زیادی در همین لیگ برتر بوده و هستند که با وجود مخارج هنگفت و سرسام آور ولی نتایج درخوری کسب نکردند. لذا لطفاً مشکلات مالی را که در وجود آن شکی نیست و باید برطرف گردد را بهانه و توجیحی برای عدم نتیجه گیری در بازیهای پیش روی تیم ننمایید. هوداران متعصب و یکرنگ صنعت نفت انتظار دارند این تیم با دست خالی هم تا آخرین نفس از حیثیت و آبروی فوتبال آبادان دفاع نمایند. با تشکر و آرزوی در هم کوبیدن تیم پولدار اما بی ریشهٔ گلگهر.
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
0
3
خدمت آقای سراج که خیلی دوستش دارم بگم اولا" چندین ساله تیمهای استاد قلعه نوعی مدعی قهرمانی وسهمیه نبودند دوم اگربخواهیم ی تیم پولدار را غول کنیم پس مقابل اس اس و سپاهانو پرسپولیس چی بایدبگیم باتمام احترامی که برات قائلم هرتیمی هرتیمی به آبادان میاد باید باید برای شکست دادنش لحظه شماری کنیم دل تیم را خالی نکنید ما قبلان هم این تیمو شکست دادیم وحتی سپاهان و ترکتور ووو پس بهتراست بگوئیم استادیوم تختی آبادان جهنم تمام تمام لیگ برتری خواهد بود آبادان برزیلته فردا باهمت بچه های صنعت نفت 3 امتیازو میگیریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
0
3
فردا در رویارویی با تیم تازه تاسیس گلگهر هیچی هیچی جز پیروزی صنعت نفت با حمایت کل آبادان در انتظارشون نیست نه قرمز نه آبی فقط زرد طلایی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
0
3
ی پیشنهاد به صداوسیمای مرکز آبادان دارم لطفان اگر ممکن باشد مثل دو یا سه فصل پیش از درون برای فیلمبرداری (هوایی) استفاده کنید چون واقعان تصاویر کامل و زیبایی داشتید که از تماشای استادیوم وپیرامون استادیوم و بازی باآن تصویر برداری خوب خدایی لذت می بردیم نمیدونم چرا تصویری برداری از بالا حذف شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
0
0
جناب مدیر محترم سیمای مرکز آبادان لطفا و لطفا این گزارشگر فعلی بازیهای صنعت نفت را کنار بذارید و یک گزارشگر منطقی تر و متعادلتر و متعصب به آبادان و صنعت و دلسوز و آگاه و البته شجاع و آزاده بذارید . بخدا قسم باورتون نمیشه من بازیهای صنعت را که از مروز آبادان پخش میشه با شوق فراوان نگاه میکنم ولی صدای تی وی را قطع میکنم که فقط صحبت‌های بی محتوا و غیر مسئولانه و تکراری و تمجیدکننده از حریفان و بی تفاوت نسبت به سوابق فوتبال آبادان و مشکلات صنعت نفت را نشنوم و روی اعصابم نره .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها