به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 11
کد خبر: ۳۳۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

عیدی: تا پول نگیریم تمرین نمی‌کنیم

عیدی: تا پول نگیریم تمرین نمی‌کنیم

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از ادامه اعتصاب بازیکنان این تیم تا زمان دریافت پیش پرداخت خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، مجید عیدی در گفت‌وگو با میزان در مورد اعتصاب بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در اعتراض به مشکلات مالی این باشگاه اظهار داشت: پول ندادند و تمرین نکردیم. گویا پول از وزارت نفت به اداره کل ورزش و جوانان آمده و ما منتظریم به باشگاه بیاید. هفته پنجم لیگ است و هنوز هیچ پولی نداده‌اند. تا زمانی که پول ندهند بازیکنان تمرین نمی‌کنند. دو - سه ماه است با این تیم مشغول به کار هستیم. همه این بازیکنان زندگی شخصی دارند. فعلا تمرین نمی‌کنیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وی که از اظهارات اخیر مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان مبنی بر عدم امکان واریز کمک وزارت نفت به تیم‌های نفتی بی‌خبر بود تصریح کرد: تا وقتی تکلیف پیش پرداخت مشخص نشود تمرین نمی‌کنیم. قرار بود قبل از بازی با فولاد پول بدهند، اما ندادند. ما این هفته با آلومینیوم اراک بازی داریم و ریالی دریافت نکرده‌ایم. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده و پول وزارت نفت در حساب چه کسی است، اما دیگر بیش از این نمی‌توانیم صبر کنیم.

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به بازی هفته پنجم مقابل آلومینیوم خاطرنشان کرد: بازی مهمی با آلومینیوم داریم و نباید کار به شکلی ادامه پیدا کند که از نظر بدنی آسیب ببینیم. امیدوارم تا فردا مشکل حل شود و بازیکنان به تمرینات برگردند. اگر همین شرایط ادامه داشته باشد باز هم تمرین نمی‌کنیم. فعلاً صبر می‌کنیم تا ببینیم مسئولان چه فکری می‌کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
0
1
بخدا این مسئولین اداره ورزش وجوانان خوزستان باید حیا بکنند کمک نخواستیم پول وزارت نفتو بده چرا با مردم دشمنی میکنید؟
حسین قیصری بلواس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
1
0
درسته باید پول بدین، ولی تو داری چی میگی چک برگشتی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها