به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

معارفه دبیر هیئت فوتبال خوزستان انجام شد

معارفه دبیر هیئت فوتبال خوزستان انجام شد

خوزستان اسپورت- جلسه معارفه سرپرست جدید سمت دبیری هیئت فوتبال خوزستان دوشنبه شب در محل این هیئت انجام شد.

به گزارش خوزستان اسپورت از روابط عمومی هیئت فوتبال خوزستان، در جلسه اي كه دوشنبه شب با حضور رئيس و نايب رئيس هيئت فوتبال برگزار شد، علي قاسمي بعنوان سرپرست جدید دبير هيئت فوتبال به كليه پرسنل و اعضاي این هيئت معرفي شد.

در ابتدای اين جلسه علي طرفي نايب رئيس و عضو هيئت رئيسه هيئت فوتبال ضمن خوشامدگويي به حاضرين در جلسه از زحمات كليه اعضاء در سال ٩٣ تشكر کرد و از آنان خواست با همت مضاعف سال ٩٤ را در راستاي خدمت به اين ورزش پر طرفدار در استان خوزستان شروع نمايند.

عبدالكاظم طالقاني رئيس هيئت فوتبال خوزستان نیز  ضمن تبريك سال جديد در خصوص انتخاب سرپرست جدید دبیر این هیئت گفت: براي گزينش دبير هيئت به دنبال فردي آزمون ديده و معتمد و مسلط به قوانين فوتبال بوديم كه در نهايت با جمع بندي شرايط، آقاي علي قاسمي را به هيئت رئيسه معرفي کردیم و اعضاي هيئت رييسه به ایشان رأي موافق دادند. حكم وي پس استعلامات اداره كل ورزش و جوانان خوزستان بعنوان دبير هيئت فوتبال ابلاغ خواهد شد.

در این جلسه، علي قاسمي که سابقه بازي در تيم هاي مختلف خوزستان را داشته و هم اكنون بعنوان رييس امور قراردادهاي شهرداري اهواز مشغول به کار است، ضمن تشكر از اعضاي هيئت رييسه كه به وي اطمينان كردند، اظهار داشت: بنده براي خدمت به اين رشته پرطرفدار و رساندن آن به جايگاه اصلي اش از هيچ تلاشي دريغ نميكنم.

وي از كليه اعضاء در خواست كرد كه اخلاق را سرلوحه كار خود قرار داده و در كنار آن با رعايت ضوابط و قوانين بتوانند قدم هاي مثمر ثمري را براي فوتبال خوزستان بر دارند.

معارفه دبیر هیئت فوتبال خوزستان انجام شد

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
0
1
خب آقا چرا نمی گین توی کدوم تیم ها بازی کرده؟
خوشبختانه فوتبال به جایی رسیده که دیگه هیئت ها خیلی تو مدار نیستن.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها