به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

سرمربی فولاد نوین: از توهین هواداران ناراحت شدم

سرمربی فولاد نوین: از توهین هواداران بسیار ناراحت شدم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد نوین اهواز در خصوص تساوی تیمش مقابل آلومینیوم هرمزگان گفت: نتوانستیم کار را تمام کنیم و حالا صعودمان به هفته های پایانی کشید و کارمان سخت تر از گذشته شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، کورش موسوی در گفت و گو با ایسنا در خصوص دلیل توقف تیمش در ثانیه های پایانی اظهار کرد: هنوز خودم هم نمی دانم که علت چه بود و بازیکنانم در نیمه دوم ضعیف کار کردند. شاید همه چیز را تمام شده می دانستند و به همین یک گل بسنده کردند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم نمایش خوبی نداشتیم و تیم حریف نیز بازی مستقیم را سرلوحه کار خود قرار داد و در نهایت در دقیقه 93 گل تساوی را به ثمر رساند.

سرمربی فولاد نوین اهواز بیان کرد: در هر صورت فوتبال است و اتفاقاتش غیر قابل پیش بینی است. تیم حریف برای کسب امتیاز به بازی آمده بود و به آن ها تبریک می گویم، چرا که به هدفشان رسیدند. نهایتا ما نتوانستیم کار را تمام کنیم و صعودمان به هفته های پایانی کشید و کارمان سخت تر از گذشته شد.

وی با بیان این که نمایش ما متفاوت از هفته های گذشته بود، گفت: ضعیف ترین بازی ای که تاکنون داشتیم این بازی بود. ما می توانستیم پیروز شویم و صعود کنیم اما روز بد ما بود و امیدوارم در ادامه این گونه نباشیم و قدر موقعیت جدولی مان را بدانیم.

موسوی اضافه کرد: ما سعی خودمان را می کنیم که در بازی بعد سه امتیاز را کسب کنیم و صعود شیرینی داشته باشیم، هر چند که تیم مس کرمان یکی از بهترین تیم های لیگ دسته اول است و بازی دشواری پیش رو داریم.

کورش موسوی در پایان گفت: شاید حضور تماشاگران روی بازیکنانمان تاثیرات منفی داشت، چرا که برای آن ها استرس بوجود آمد. تعداد تماشاگران کل مسابقاتی که در این زمین داشتیم شاید به 100 نفر هم نرسد و شاید بازیکنان جوان مان تحت تاثیر قرار گرفتند. هواداران متاسفانه به تیم میهمان توهین کردند و من بسیار از این مساله ناراحت شدم، چرا که تاکنون تماشاگران این گونه ای نداشته ایم. امیدوارم در بازی آینده به هدفمان برسیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
jafar
|
Switzerland
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
0
1
تیم فولاد نوین بداند که هواداران فولاد هواداران آنها نیز هستند که در جریان مسابقات آنها بوده اند حتی اگر فرصت نکردند که استادیوم بیایند . به هر حال جای استرس نیست . امیدوارم که هفته بعد با کوشش ودقت وتمرکز بالا در مقابل رقیب اصلی یعنی مس کرمان بازی کنید و پیروزی و شادمانی را برای همه هوادارانتان به ارمغان بیاورید انشاءالله
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
0
1
حالا الومنیوم میباخت سقوط می کرد یا حالا که برد میره لیگ برتر خو میزاشتن یه تیم جنوبی زودتر بره لیگ برتر.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها