به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 22
کد خبر: ۳۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

نامجومطلق: بهتر از فولاد نوین بازی کردیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در خصوص تساوی تیمش مقابل فولاد نوین اهواز گفت: از نظر فنی در این بازی ما تیم برتر بودیم و به جز 10 دقیقه اول، بر بازی حاکم بودیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، مجید نامجومطلق اظهار کرد: باید اعتراف کنم که تیم فولاد نوین تیم بسیار خوبی است و پیشاپیش صعود این تیم را به لیگ برتر تبریک می گویم و امیدوارم در آینده تیم موفقی داشته باشند.

وی ادامه داد: از نظر فنی در این بازی ما تیم برتر بودیم و به جز 10 دقیقه اول که بازیکنان مان با شرایط بازی آشنا نشده بودند، بازی را در دست داشتیم و رفته رفته بر مسابقه حاکم شدیم و موقعیت های بسیار زیادی را خلق کردیم اما نتوانستیم از آن ها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان با بیان این که می توانستیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم، گفت: در نهایت بازی یک بر یک تمام شد. البته با تعویض هایی که در بازی داشتیم به تیم شوک وارد کردیم و روندمان خیلی بهتر از ابتدای بازی شد و همانطور که دیدید تیم فولاد نوین روی دروازه مان چندان خطری ایجاد نکرد و ما هم موقعیت های متعددی را از دست دادیم. امیدوار هستم در بازی های باقی مانده بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و به موفقیت برسیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها