به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 12
کد خبر: ۳۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱
تعداد نظرات: ۱۶ نظر

کی‌شمس: صنعت نفت نیازمند بودجه پایدار است

کی‌شمس: صنعت نفت نیازمند بودجه پایدار است

خوزستان اسپورت- سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: تیم فوتبال صنعت‌نفت برای حضور مستمر و قدرتمند در سطح اول فوتبال کشور ، به بودجه پایدار و مستمر نیاز دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایرنا، جهانگیر کی‌شمس روز سه‌شنبه در نشست خبری با خبرنگاران بیان کرد: نمی‌توان از تیمی که درآمد و بودجه پایداری ندارد انتظار معجزه داشت؛ همه این تیم را رها کردند؛ این تیم با شرایط اسفناک فعلی در حالت سکته قرار دارد و تا به کما نرفته باید نجاتش داد.

وی گفت: صنعت‌نفت همه چیز مردم آبادان است و نباید آن را از مردم گرفت؛ ما در کشتی به گل نشسته‌ای هستیم که هر لحظه امکان فروپاشی آن وجود دارد.

سرپرست باشگاه صنعت‌نفت آبادان بودجه این تیم در فصل جدید لیگ برتر را صد میلیارد ریال بیان کرد و افزود: بیشتر تیم‌ها در لیگ برتر بیش از هزار میلیارد ریال بودجه در اختیار دارند این در حالیست که تمام بودجه ما اندازه دو بازیکن حریفان نیست.

کی‌شمش بیان کرد: با این شرایط چگونه با رقبا باید مقابله کنیم؟ هیچ مسوولی در آبادان به فکر این تیم نیست و فقط وعده می‌دهند.

وی با انتقاد از سازمان منطقه آزاداروند در حمایت از تیم فوتبال صنعت‌نفت  افزود: دبیر شورای عالی مناطق آزاد اروند وعده حمایت از تیم را داد اما در عمل اتفاقی نیفتاد؛ امسال قرار بود سازمان منطقه آزاد اروند دویست میلیارد ریال بودجه به تیم صنعت نفت اختصاص دهد اما هنوز قراردادی در این زمینه بسته نشده است.

کی‌شمس، زمان را مهمترین عامل برای آماده سازی تیم بیان کرد و گفت: اکنون ما به بودجه نیاز داریم و فردا دیر است اما متاسفانه این مورد در نظر گرفته نشده است.

وی خواستار نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان به تیم‌های نفتی شد و افزود: وزیر ورزش اعلام کرد نگاه ویژه‌ای به تیم های نفتی خواهد داشت اما نمی‌دانیم این نگاه چگونست که هیچ حمایتی تاکنون از صنعت‌نفت نمی‌شود.

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان ادامه داد:مسوولان به ویژه وزارت نفت و سازمان منطقه آزاد اروند پس از هشت ماه همچنان نسبت به تیم صنعت نفت بی توجه هستند و حتی نشستی برای بررسی مشکلات این تیم تشکیل نشده است.

وی گفت: امسال برای نخستین بار بازیکنان را در بازی‌های خارج از خانه به بهترین هتل می‌بریم و هواپیمای اختصاصی آنها را به شهرهای دیگر منتقل می‌کند تا بازیکن با خیال راحت‌تری به بازی فکر کند ولی این موارد نیازمند بودجه است.

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان ادامه داد: چند تیم لیگ برتری بیش از چهار هزار میلیارد ریال بودجه دارند ولی ما صد میلیارد ریال هم به زحمت داریم، چرا قانونی که مجلس شورای اسلامی تصویب کرده فقط برای تیم‌های نفتی است.

کی‌شمش بیان کرد: عدالت در فوتبال ایران رعایت نشده زیرا از سال 92 با اجرای قانون در مجلس شورای اسلامی، فقط تیم‌های نفتی متضرر شدند.

وی خواستار اجرایی شدن مسوولیت‌های اجتماعی توسط ارگان‌ها و سازمان‌های آبادان شد و گفت: تیم صنعت‌نفت جزو مسوولیت‌های اجتماعی به شمار می‌رود و باید برای رهایی از بحران به آن کمک کرد.

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان با بیان اینکه اگر کمک مالی به تیم نشود روزهای بدتری در انتظار تیم صنعت‌نفت خواهد بود بیان کرد: تا زمان از دست نرفته همه پای کار بیایند و روحیه هواداران را حفظ کنند در غیر این صورت تیم وارد بحران جدی خواهد شد.

وی با اشاره به نگاه ویژه باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان به فعالیت تیم‌های پایه‌ای گفت: فصل گذشته چند بازیکن تیم‌های پایه به تیم بزرگسالان منتقل شدند و اکنون نیز در ترکیب تیم به میدان می‌روند که نشان از توجه باشگاه به تیم‌های پایه‌ای است.

کی‌شمس افزود: امسال نیز برای تشکیل تیم امید از 483 بازیکن بومی تست گرفته شد که در نهایت 27 بازیکن نیز به عضویت تیم امید در آمدند.

وی گفت‌: اولویت تیم‌های پایه‌ای بازیکنان بومی و سپس بازیکنان استانی است. آبادان استعدادهای نهفته‌ای در زمینه فوتبال دارند که باید برای رشد آنها هزینه کرد.

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان با اعلام حمایت از کادر فنی تیم فوتبال بیان کرد: علیرضا منصوریان و کادر فنی مورد حمایت باشگاه هستند و مطمئن هستیم تیم از بحران خارج خواهد شد.

وی افزود: امسال 99 درصد تیم، توسط کادر فنی بسته شده و تفکرات سرمربی به زودی در تیم دیده خواهد شد.

شایان ذکر است، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از سه بازی گذشته خود در لیگ برتر، سه شکست در کارنامه دارد و در قعر جدول رده بندی لیگ قرار گرفته است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۶
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
0
5
باسلام به آقای کی شمس والله هم حق دارید هم دربخشی از بیانات خودتان فرافکنی میکنید اینکه پول به میزان لازم تزریق نشده درسته اما دلیل 3 شکست غیرقابل باور وقبول نیست شما درمورد پرداخت قسط اول بازیکنان گفتی مگر دراین سه بازی شق القمرکردن یا یک گل زدن یا آبرو داری کردند نگرانی پرداخت قسط مال تیم و بازیکنی است که محکم و قوی نتیجه گرفته بخشی از حرفاتون نمک روی زخم هواداران است گرچه مشکلات باشگاه خیلی زیاده اما شما برای چی این مسئولیت را مجددآ" باهمکاران قبلی قبول کردید؟؟ و آقایان مجمع سهامداران بدون توجه به راه حل مشکلات با عدم قبول استعفای ظاهری شما نقش بسیار بزرگی در ناکامی این باشگاه بزرگ وقدیمی داشته و دارد همکاران شما در مجمع سهامداران جز تحمیل شماها به فوتبال آبادان چه کار مثبتی کردند؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
0
5
شما یک تیم را نمیتونی اداره بکنی بعد صحبت از پرداختن به آکادمی و آینده فوتبال آبادان میکنی؟؟ هیچ کدوم از شما به اصطلاح مدیران منتصبی به قدر یک هوادار دلتون واقعان بحال تیم نمی سوزه
هوادار صنعت نفت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
0
5
این مدل که شما صحبت فرمودی مقصر هواداران صنعت نفت اند چرا؟ چون از تیم شهرشون برد خواستن لابد چون پول زیاد تزریق نشده شما حق دارید وباید فقط شکست بخورید لابد آخرفصل هم میگوئید چه توقعی داشتید این تیم در لیگ بماند؟ نکنه بااین عملکردتان از هواداران طلبکارید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
0
6
آقای مهندس چرا هواداران حق ندارند بازیکنان بشدت ضعیف تیم را (نقد) بکنند مگر شما 3 تا برد آوردی که اینجوری طلبکارانه صحبت میکنید؟
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
0
4
یک سئوال ساده آقای مدیرعامل چرا باشگاه صنعت نفت درخصوص بازیکنان مصدوم ووو اطلاع رسانی نمیکنه؟ همه چیزو رها کردید آقایان اهل شاخه و مطلق زاده و حسین ساکی بالاخره چه زمانی به تیم اضافه میشن؟
آبادانی الاصل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
0
3
تیم تشنه مهاجم هست تا حالا نشده 3 بازی صنعت گل نزنه .مهاجمی که مدافعین حریف ازش بترسن نداریم .شروین بزرگ فقط اسمش خوشگله نمیتونه تکون بخوره کجاست این مهاجمه.جبیره بذاره حداقلش دوندگی داره.چرا از بوعذار کم استفاده میشه
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
1
3
ابادان خارچشم بعضی از خوزستانیا و استان های دیگه بخصوص تهرانیا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
2
حق پیشکسوتان قدیمی و بزرگان فوتبال آبادان است که رئیس باشگاه و اعضای هیئت مدیره صنعت نفت باشند، نه امثال کیشمس و عیسی زاده و نصراصفهانی که کمترین سنخیتی با فوتبال ندارند. این آقایان اگر ذره‌ای درایت داشتند، مربی ناموفق و همیشه بازنده‌ای مثل منصوریان را به این تیم تحمیل نمیکردند تا او هم عده‌ای بازیکن مشکوک و مسأله‌دار را وارد تیم کند و آنرا به این روز بیاندازد که مسخره و مضحکهٔ تیمهای دیگر شویم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
2
ی پیشنهاد به علی منصور دربازی مقابل نساجی که آقای ریکانی را نداری از دو جوان امید ملی زواری وحامدی فر حتمن فیکس استفاده کن
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
2
مرد همیشه طلبکار آبادان دوستان عزیز ایشون مدرک حسابداری دارن مهندس نیستن اقای کی شمس همه این حرفهایی که زدی ما میدونیم برنامه ات چیه؟؟؟ توروخدا حرف اکادمی نزن اکادمی یه کازرونی نابودش کرده منصوریان هم دستش با دلالهاست و گرنه این تیم این کادر بازیکنان نمی اورد همتون دروغگوید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
2
دوستان هواستون هس این چقدفک میزنه.هزوقت مصاحبه کرده ماشااله۱۵تن حرف توشکمش بوده ک صدکیلوازاین ۱۵تن مفیدنیس
ABADAN
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
2
حرفت درسته آقای کی شمس ولی باید اسپانسر بری جذب کنی ایرانول برو دنبال منابع مالی دیگه بانک پاسارگاد هم اینا خیلی به صنعت نفت مدیونن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
5
آقا مهندس شمابا علم واطلاع کامل این مسئولیت را قبول کردید لطفان با مقایسه مبلغ بودجه تیم با تیمهایی صنعتی موضوع نتایج افتضاح سه هفته اول را به بی راهه نبرید مگر شما قبل شروع لیگ با هواداران قرارداد بسته اید که تمام بازیهایتان شکست باشد؟ علی رغم تمام مشکلات باشگاه بازم این نتایج نه قابل قبوله ونه در شان یک باشگاه معمولی یعنی صنعت از تیم فجرسپاسی هم کم بنیه تر است خواهش میکنم مسائل راباهم قاطی نکنید
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
3
مدیرعامل استقلال گفته از تبلیغات هر بازی ۱۰ میلیارد درامد داره مدیرعامل پرسپولیس گفته ۷۰ میلیارد رفقاش بش پول بیعانه دادن.
شما چه آورده ای داری ؟ شما خودت چه درامدزایی میتونی داشته باشی؟ لطفا دنبال درامد باش بجا این حرفا
پاسخ ها
آرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
کاملان صحیح فرمودید آقای کی شمس فقط در نقش تخریب روحی بیشتر کار میکند پول ودرآمد زایی برگ چه درختی است؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
2
آقای مدیر مانگفتیم برویدبازیکن گران قیمت بیارید اما حداقلش بازیکن سالم و آماده میآوردی کاش کاش این حرفاتو آن زمانی میزدی که پست سرپرستی گرفتی نه نه نه شما اصلان در حد مدیریت لیگ برتر نیستی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها