به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۳۳۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱
تعداد نظرات: ۲۵ نظر

خرمگاه: تیم فجر به شکل اتوبوسی دفاع می‌کرد

خرمگاه: تیم فجر به شکل اتوبوسی دفاع می‌کرد

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: همانطور که مشاهده کردید فقط می‌توانم بگویم که تیم فجر با یک و نیم فرصت گلزنی توانست 2 گل به ما بزند.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد خرمگاه بعد از شکست 2 بر صفر نفت آبادان مقابل فجرسپاسی شیراز اظهار داشت: همانطور که مشاهده کردید فقط می‌توانم بگویم که تیم فجر با یک و نیم فرصت گلزنی توانست 2 گل به ما بزند و ما با حدود 10 موقعیت گلزنی به گل نرسیدیم. این هم یک نوع برد است. در روزی که دروازه بان حریف حداقل 6 فرصت را از ما گرفته است 2 گل خوردیم.

وی افزود: آقای منصوریان پیغام داد و اول از همه از هواداران خوب آبادان عذرخواهی کرد. توقع ما در این شرایط از دروازه‌بان‌هاست که هر دوی آنها در تیم امید و نفت تهران شاگرد ما بودند و انتظار این بود مقابل حداقل موقعیت‌ها را بگیرند، اما متأسفانه در سه بازی گذشته این شرایط را نداشتیم. شرایط بازی ما خوب بوده و موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی اشتباهات فردی داشتیم. با کمترین موقعیت بیشترین گل را خوردیم و با بیشترین موقعیت، نتوانستیم گل بزنیم. آقای منصوریان پیغام داد که توقع زیادی از بازیکنان‌مان داریم، چون اینجا صنعت نفت آبادان است و باید بیشتر فکر کنیم تا شرایطی را به وجود بیاوریم که به این شکل ادامه ندهیم.

«باید به پرچم آبادان هم باد بوزد و آقای منصوریان پیغام داد که قول می‌دهیم شرایط اینگونه نخواهد ماند.» مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به این پیغام علیرضا منصوریان که به دلیل ابتلا به کرونا نمی‌تواند کنار تیمش باشد، گفت: بازیکنان ما باید بیشتر از این تلاش کنند، آن هم در شرایطی که موقعیت ایجاد می‌کنیم، اما گل نمی‌زنیم و حتماً مشکلی هست که باید مشکل‌مان را برطرف کنیم. با کمترین موقعیت تیم حریف، شکست می‌خوریم و امروز هم دروازه‌بان تیم حریف بهترین بازیکن زمین بود. با کمال احترام به تیم حریف، اما این هم طبیعت فوتبال و مدلی از فوتبال است که به آن فوتبال اتوبوسی می‌گویند.

خرمگاه خاطرنشان کرد: باید از خودمان ایراد بگیریم که چرا موقعیت‌هایی که داریم را گل نمی‌کنیم و مطمئن باشید اگر یکی از موقعیت‌های ما در نیمه اول گل شده بود،‌ تیم حریف عقب نمی‌کشید و اتوبوسی بازی نمی‌کرد. فقط می‌توانم بگوییم ما یک تیم هستیم و تمام صحبت آقای منصوریان با بچه‌های تیم همین بود و گفت این حق فوتبال آبادان و هواداران این تیم نیست. آقای منصوریان گفت مشکلات را همه آگاه هستند که پول نداریم، مشکلات وجود دارد و اگر باختیم، همه با هم باخته‌ایم که از تدارکات گرفته تا مربیان، کادرپزشکی و بازیکنان با هم شکست خورده‌ایم و باید دست به دست هم بدهیم تا متحد شویم.

وی ادامه داد: خوب بودن کافی نیست و ما باید عالی باشیم. این توپ‌ها باید گل شوم و دروازه‌بان‌های ما باید شرایط خوبی را رقم بزنند و دروازه‌بان باید یک دیوار مستحکم باشد. اصطلاح مربی عزیزی است که گفته بود یک دروازه‌بان می‌تواند از پدر و مادر بهتر باشد. اصلاً نمی‌خواهیم دروازه‌بان‌های خودمان را خراب کنیم، فقط می‌خواهیم به آنها تلنگر بزنیم. چون ما هنوز بازی داریم و می‌خواهیم با آنها کار را شروع کنیم و فقط از طرف آقای منصوریان این پیغام را به آنها می‌دهم که به خودتان بیایید، چون ما باید فوتبال آبادان و هواداران صنعت نفت را راضی کنیم و این حق فوتبال آبادان نیست. من از طرف بچه‌ها و مجموعه عذرخواهی می‌کنم و ما باید این شرایط را درست کنیم. همه دیدید که ما فوتبال خوبی بازی کردیم، 70 تا 75 درصد بازی در اختیار ما بود، اگر اشتباه نکنم 9-8 موقعیت گل داشتیم که توپ‌های ما به گل نرفت و آنها با یکی و نصفی موقعیت، دو گل به ما زدند. نمی‌دانم چه باید بگویم که بچه‌های ما به خودشان بیایند تا روزهای بهتری داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص دیدار مقابل نساجی در هفته آینده گفت: صحبتی نداریم، فقط باید کار و تلاش کنیم، بچه‌ها را از نظر روحی و روانی بالا بیاوریم تا بتوانیم نساجی را در آنجا ببریم. می‌دانیم نساجی تیم خوبی است، اما باید کار کنیم که آنجا امتیاز بگیریم.

خرمگاه در خصوص دلیل شکست‌های صنعت نفت در سه بازی گذشته و اینکه آیا دروازه‌بان‌ها مقصر هستند یا خط دفاع مشکل دارد، اظهار داشت: ما یک تیم هستیم. ما به لحاظ تاکتیکی، تکنیکی و تمام شرایط عقب هستیم. نسبت به این عقب بودن، در حال باختن هستیم و زمان را از دست دادیم. این شکست‌ها هر دلیلی می‌تواند داشته باشد و در یک پازل، اگر دو تکه هم نباشد، پازل شما شکل نمی‌گیرد. هیچ بهانه‌ای نیست که سه بازی رسمی را باخته‌ایم، اما ما زمان و شرایط را از دست دادیم. اردو نرفتیم، کار خوب نکردیم، شرایط خوب نداشتیم و اکنون در حال ضربه خوردن آن موقع هستیم.

وی افزود: اگر دروازه‌بان ما ضعف دارد، خط دفاع اشتباه می‌کند یا مهاجم توپ را به گل نمی‌زند، مربوط به همان موقع است. اینها بهانه نیست، ما باختیم. حال آقای منصوریان بعد از بازی خیلی بد بود و ما از او خواهش کردیم که صحبت کند و او گفت این گلایه‌ها را داشته باش و به بازیکنان بگو که باید بلند شویم و این حق فوتبال آبادن نیست و ما باید حق فوتبال آبادان را بگیریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
3
4
خطاب به افرادی که سعی میکنن از بار تقصیرات منصوریان کم کنن و مشکلات را صرفاً به بازیکنان محدود کنن، خیلی صریح عرض میشود که از این به بعد هر روزی که از ادامهٔ حضور منصوریان و کادرش در تیم بگذرد شمایی که کورکورانه سنگ این آقایان را به سینه میزنید و منفعت آنها را به منافع تیم صنعت نفت ترجیح میدهید، در شکستهای پیش رو هم شریک ایشان هستید و از نظر اخلاقی مسئول هستید. چو بینی که نابینا و چاه است، اگر خاموش بنشینی گناه است.
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
0
4
بسه اقای حراف بسه پس توقع داشتی فجر بیاد راحت پنج تا گل ازشما بخوره اتفاقا فجر خیلی حساب شده بازی کرد وسوراخ و پیدا کرد شما فقط بازی بی هدف هرکی از راه رسید یه شوتی میزد جمع کن بابا جمع کن بخدا شانس اوردین ابادان بی صاحبه وگرنه شما استقلالیا تو خوابم نمیدیدین رو نیمکت صنعت بشین
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
کاملا حقیقت را عنوان کردید!!
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
1
2
آقای منصوریان حرفم با شماست پارسا را بزار تو دروازه جبیره را فیکس کن این تیم باید حرف گوش کنه فعلا که صاحب نداره که ازش حساب ببرن هر کی برای خودش بازی می‌کنه ما هر چی داد می‌زنیم به شما هم میگیم این تیم مشکوک بازی می‌کنه باز روز از نو اینا باید جریمه بشن یعنی چی اینقدر ضعیف بازی میکنن بی صبرانه منتظر خودت و تغییرات هستیم کا علی منصوریان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
1
3
آقای خرمگاه قبل از هرچیز دروازباتهای تیم ناآماده هستن که همگان میدونن دلیل اصلی آن مربی دروازبانهای تیمه چون این مشکل در یازده فصل گذشته که این جناب فرحانی مربی دروازبانها بوده وجود داشته و دارد و بهتره تا دیرتر نشده اورا کنار بذارید و یک مربی دروازبان خوب جذب کنید . در خصوص خط دفاع واقعا اینها در حد لیگ یک هم نیستن و با اشتباهاتشان و دادن فرصت به مهاجم حریف باعث گل خوردن تیم شده اند و در خصوص خط حمله وقتی مهاجم نمیتونه در چندقدمی دروازه توپشو گل کنه یعنی از جهت مهاجم گلزن هم در تنگنا هستیم و همه این مشکلات هیچ ربطی نه به دیر بسته شدن تیم داره و نه به بی پولی . اینها ناشی از اشتباهات فردی بازیکنا بوده و باید افراد کمکار و پراشتباه و گل نزن رو کنار بذارید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
کاملان با صحبتهای شما موافقم باید بازیکنان کم کار لغو قراردادم بشن دوتا گلرمون این فصل گلر نمیشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
0
3
بایستی خیلی محترمانه عذر 2 گلر را خواست اونا حتی معمولی معمولی هم نیستند در هر سه بازی گلرها و مدافعین وصدالبته هافبکهای دفاعی مقصر بودند در خط حمله مهاجم بدرد بخور نداریم اما اما گل مفت خیلی خوردیم ویک نکته به آقای خرمگاه استاد این حرفها فوتبالی نیست شما این بازیکنان بی مصرف را برچه اصل واصولی گرفتید؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
0
3
شما تصورکردید با دیمی بازی کردن 3 امتیازو میگیری ؟ نه همان دقیقه 4 تهیدست از ترس خودشو به مصدومیت زد واقعان حیف پیراهن باشگاه صنعت نفت آبادان حیف حیف حیف تعداد زیادیتون حیف نون هستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
0
3
بازیکنان وکادرفنی حیف نون اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
0
1
اقایون امروزدفاع بدنبود بختیاری خوب بود ولی فکرکنم ازاول لین اروسی یه شوت بزنن گروسیان گل میخوره هردوگل گروسیان مفصربود گل اول اصلا نیازبه شیرجه نداشت اگه جاگیریت درست بود توسینه ات بود گل دوم وقتی دفاع ات با بازیکن تیم مقابل حرکت میکنه توبراچی میای بیرون.پس باید خط بخوری.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
باتموم حرفاتون موافقم البته عمق دفاعمون خرابه باید آقای منصوریان سریع السیر باید چندتن ازاینارو ردشون بکنه بخصوص گلرها ومربی گلرها واقعان اگر گلرمون خوب بود شاید اصلان 3 باخت نداشتیم وبه حاشیه نمی رفتیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
0
3
هر هفته قبل بازی میگه این سه امتیاز را میگیریم
شما خیلی بلدی مینی بوسی دفاع کن و پیروز شو
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
0
3
فوروارد از چوکا اوردن خجالت داره ابادان ب چ روزی افتاده
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
0
2
اگه حرف نزنی کسی ناراحت نمیشه.
فقط بهونه،فقط توجیه.
افسوس فوتبال خوزستان به دست چه کسانی افتاده!!!
جلیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
0
2
امسال صنعت از دفاع ودروازه بان بااین سه بازی که انجام داد ضربع سنگینی خورد.وهرچه سریعتر باید این نواقص رابرطرف کند کهدرهفته پنج به بعد بازیهای سنگینی با رقبا دارد. وفکری برای تاکتک تیمی فراهم کند.ماهنور یه هافبک تمام عیار توی تیم نواریم که طراح خوبی ومثتمرثمر باشد.فورواردمان تکنیکی نیستند که بتونند دفاع حریف را به پیچونند.یه فرار ازمهاجمان ندیدیم.پس کی تیم میخواهد به یک ثبات کلی برسد.که هواداران از بازی خوبشان لذت ببرند؟درضمن مدیر عامل وسرپرست واعضای کادر فنی حتمآ باید یک جلسه اضطراری برای بازیکنان بگذارند.که این نواقصها رادرآینده نزدیک برطرف کنند.تاشکستها بشترازاین برای صنعت رقم نخورد.جادارد همه کسانی که دلسوز صنعت نفت وشهر آبادان هستند فکر چارهای برای پیشرفت تیم انجام دهند.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
0
3
یعنی هر تیمی مقابل شما دفاع کنه میخواید مقابلش بازنده باشید؟؟؟؟
احسان mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
0
1
هوادار های عزیز آبادانی تیم شما و تیم ما نداره هر دو خوزستانی هستیم هر تیمی ک از مون باخت نمیگن تیم کدوم شهر بیشتر میگن خوزستان پس ب اعنوان ی برادر کوچیک تر گوش بگیرید استقلاقیه با تعصب ک تو هر تیمی باشه تعصب اون تیمو میگیره فقط آقای محمود فکریه هم نظم داره هم تیمو جم میکنه ب نظر من برید فکری رو بیاد خیلی بهتره از علی منصور انشالله ب امید خدا سر بلندی تیم های استانمون فقط نفتی ها فولاد امسال مالی نیست با این همه بریز و ب پاش بدجور خراب کرد البته عبدلله ویسی مربی نیست الکی بزرگش کردن دوستدار تمام خوزستانی ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
0
1
آخه اینم شد حرف. چکار به تیم حریف داری که اتوبوسی یا هرطور دیگه دفاع میکرد اولا این تيم بعد از ده سال اومده لیگ برترو انتظار خاصی ازش نیست ثانیا در خانه حریف بازی میکرد انتظار داشتی که فقط حمله کنن. لااقل اینقدر هنر داشتن که از دوتا حمله دوتا گل بسازن ولی مهاجم ما چی خودشو دروازه میزنه تولدمون. . بازم میگم تا دیرتر نشده مربی دروازبانهارو عوض کنید و همینطور کل خط دفاع باید عوض بشه و یک مهاجم زهردار را جذب کنید . خلاصه اینکه اگه تیم حريف هنرش دفاع اتوبوسی و بروز بود تیم ما هنرش دفاع ژیانی و عقب مانده بود .
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
0
1
تیم که شکست میخورد بی تردید کادرفنی مقصر اصلی است در 3 بازی و 3 شکست صنعت نفت بی آنکه بخواهیم از میزان قصور مربیان کم کنیم منصفانه درهر 3 بازی صنعت نفت بازی را در دست داشت اما درخط حمله تمام کننده نداشتیم و همچنین یک هافبک دفاعی خوب کنار مطلق زاده نبود که البته مطلق زاده راهم فعلان نداریم درخط دفاعی مشکلات بسیار جدی داریم بویژه عمق دفاع واما ضعیف ترین نقطه موجود تیم صنعت نفت ضعف شدید فردی هر 2 گلر بوده اگر تیمی دروازبان ضعیف داشته باشد کمر تیم می شکند سال گذشته فلاح زاده واقعان گلری قابل قبولی داشت اینکه یکروزی درنفت تهران گلری شاگرد منصوریان بوده اصلان قابل اتکا نیست کافیه به عملکرد این دو کلر دراین 3 بازی نگاه کنید پی می برید اصلان در حد لیگ برتر نیستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
0
1
جناب آقای منصوریان وکادرفنی لطفان فیلم بازی بافجر را بدقت بررسی کنید تعجب آوره گلری که دقایق ابتدا بازی بدون برخورد خودش را زمین می اندازد حتمن حتمن ترسیده ابتدا تصور کردم بخاطر مصدومیت تهیدست و ده نفر بودن خودش را زمین انداخته ولی وقتی ازآن فاصله بخاطر جاگیری (غلط) گل خورد و دائم لنگ زد گفتم حتمن مصدومیت جدی دارد اما نکته آخر حاصل تلاش ودوندگی ومیزبانی تیم را گلر به فنا داد باید یک گلر خوب وقابل قبول حتمن حتمن به تیم اضافه شود و مشک عمق دفاع بازم حل نشده
فواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
1
1
حراف زبون باز تا وقتی تو حراف منصوریان زبون باز کاظم فرحانی پاچه خوار باشن ته جدولیم
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
0
2
ضمن تبریک این پیروزی به تیم بی ادعا و بی بازیکن (معروف) فجرشهیدسپاسی به اطلاع جناب خرمگاه میرسانم که شما دراین 3 بازی که دوتاش خانگی بوده حتی ی مساوی نگرفتی حتی ی گل نزدی در مورد چی نظر میدهی ؟ نگوئید توقع هواداران آبادانی بالاست شمادر حد سیستان وبلوچستان هم بازده کاری نداشتید بااحترام به سیستان یکجوری میگن توقع هواداران آبادانی بالاست انگار گفتیم شما در اصفهان سپاهانو باید شکست بدی؟ درآبادان توان مساوی با تیم معمولی فجرو ندارید ؟ ؟ ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
0
1
بی تردید آقای منصوریان بی تعارف بایستی بازیکنان مشکلدار رو ردشون بکنه اگراینا نرن آبروی باشگاه صنعت نفت کامل میرود
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
0
1
تازمانی که فوتبال خوزستان زیر سایه وزارت نفت باشه همین وضعیت هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
0
1
آبادان سرزمین مسئولین خائن . و تا چنین است اینچنین است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها