به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۳۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

چرا بازیکنان نفت آبادان از تیم ملی خط خوردند؟

چرا بازیکنان نفت آبادان از تیم ملی خط خوردند؟

خوزستان اسپورت- باشگاه پالایش نفت آبادان از اقدام سرمربی تیم‌ملی بانوان در خط زدن دو بازیکن این تیم، گله‌مند است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، اردوی آمادگی تیم‌ملی بسکتال بانوان برای حضور در مسابقات کاپ آسیا، در حالی از امروز در تهران آغاز می‌شود که متشرعی سرمربی تیم‌ملی و سرمربی فصل گدشته پالایش نفت آبادان، مژگان خدادادی و ناهیده اسدی را که پیش از این در ترکیب تیم‌ملی بودند، خط زد. موضوعی که واکنش شدید باشگاه آبادانی را در برداشت و در صفحه رسمی اینستاگرام باشگاه نیز این موضع را تسویه حساب شایسته متشرعی با آبادانی‌ها دانست. البته بعد از ساعتی باشگاه، پست خود را با انتشار یک پست دیگر مبنی بر این‌که "صرفا به خاطر نام مقدس تیم‌ملی ایران پست منتشر شده قبلی را حذف می‌کنیم" از صفحه خود برداشت.

باشگاه پالایش نفت آبادان حتی نوع صحبت متشرعی با مژگان خدادادی ملی‌پوش با سابقه پالایش نفت را شایسته سرمربی تیم‌ملی ندانسته و کم‌لطفی و بی‌احترامی در حق بازیکنان خود در اردوی تیم‌ملی را نیز برای خود قابل پیگیری دانست.

اما فارغ از گله‌مندی‌های باشگاه آبادانی و پیش‌بینی آن‌ها که چون خدادادی و اسدی لباس شیمیدر و اکسون را به تن ندارند، جایی در تیم‌ملی نخواهند داشت؛ چرا باید 12 نفر تیم‌ملی از دو تیم شیمیدر و اکسون باشند؟ آیا این یعنی فدراسیون نگاهی به دیگر تیم‌ها ندارد یا طی این‌ سال‌ها موفق به بازیکن‌سازی نشده است یا شرایط دیگری در روند دعوت بازیکنان به تیم‌ملی حاکم است؟

مردم آبادان که بعد از فوتبال علاقه فراوانی به بسکتبال دارند و همیشه نیز تیم‌هایشان در لیگ برتر آقایان و بانوان حرف برای گفتن داشته‌اند و از مدعیان بوده اند، حالا منتظرند که بدانند موضع فدراسیون در قبال نگاه به تیم پالایش نفت به عنوان یک تیم موفق و مدعی چیست.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
reza
|
France
|
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
0
1
متاسفانه فقط در ایران این اتفاقات عجیب و غریب رخ میده مشخصی که به مقام وصندلی میرسند می‌خواهند نفرت وکینه حقارت خودشان را نشان بدن و دوم اینکه چون معمولا توسط باند بازی پست میگیرند پس دستوری عمل میکنند و هیچ اختیاری از خودشان ندارند به این خانمهای بسکتبالیست میگم اصلا ناراحت نباشند از نظر ما آنها سطحشان از تیم ایران خیلی بالاتر می‌باشد و با بازیهای درخشان تیم نفت و قهرمانی این را ثابت خواهند کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
0
0
درود به بانوان پالایش نفت . فقط یادتون باشه مربی فعلی تیم ملی لیاقت داشتن شمارو نداشت . انسانهای کوچیک آدمای کوچیک را دور خودشون جمع میکنن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها