به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۳۳۷۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲

لغو بازی حفاری به دلیل آماده نبودن تست کرونا

لغو بازی حفاری به دلیل آماده نبودن تست کرونا

خوزستان اسپورت- تیم ملی‌حفاری اهواز به دلیل آماده نشدن جواب تست کرونای اعضای این تیم اجازه بازی مقابل فولاد زرند ایرانیان را پیدا نکرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم ملی‌حفاری اهواز طبق برنامه باید عصر امروز در ششمین هفته از لیگ برتر فوتسال ایران برابر تیم فولاد زرند ایرانیان به میدان می‌رفت اما این مسابقه به دلیل آماده نبودن نتیجه تست کرونای اعضای تیم حفاری برگزار نشد و نتیجه آن توسط سازمان لیگ فوتسال مشخص خواهد شد.

آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تایید این خبر اظهار داشت: مطابق دستورالعمل برگزاری مسابقات که توسط وزارت بهداشت ابلاغ شده، نتایج تست PCR تیم‌ها تا 72 ساعت قبل از بازی باید ارسال شود که تا شروع مسابقه، این اتفاق رخ نداد. ما تا لحظه آغاز بازی پیگیر موضوع بودیم که نتایج تست PCR مربیان و بازیکنان حفاری واصل نشد و با عدم ارائه این نتیجه، برگزاری بازی ممکن نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: اعضای تیم حفاری اعلام کردند که نتایج تست‌ها، روز شنبه می‌آید و ما هم اطلاعی از مثبت یا منفی بودن تست کرونای اعضای یک تیم نداریم. برای اولین بار به چنین موردی برخورد کردیم و این اتفاق در لیگ‌های مناطق کشور هم رخ نداده بود. تعیین نتیجه مسابقه هم بر عهده ارکان قضایی فدراسیون فوتبال است.

شایان ذکر است، تیم ملی‌حفاری اهواز در پنج هفته ابتدایی متحمل چهار شکست و کسب یک پیروزی شده بود و شرایط مناسبی در جدول ندارد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها