به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۳۳۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

توضیحات بارانی درباره استعدادیابی فوتبال بانوان

توضیحات بارانی درباره استعدادیابی فوتبال بانوان

خوزستان اسپورت- نایب‌ رییس بانوان هیات فوتبال خوزستان با اشاره به انجام مراحل استعدادیابی فوتبال بانوان در استان، گفت: با توجه به این‌که می‌دانیم پتانسیل لازم را در فوتبال بانوان داریم و می‌توانیم بازیکنان بیشتر و بهتری را به تیم‌های‌ملی معرفی کنیم، طبیعتا با پشتوانه‌سازی که از الان انجام می‌دهیم، به دنبال این هستیم که در سال‌های آینده بتوانیم بازیکنان خوبی را در اختیار داشته باشیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، مینا بارانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره برگزاری دومین مرحله استعدادیابی فوتبال بانوان در اهواز، اظهار کرد: ‌باتوجه به این‌که ما می‌خواهیم روی بخش فوتبال بانوان سرمایه‌گذاری کنیم، تلاش بر این بود که با برگزاری چند مرحله استعدادیابی به خوبی در این مسیر حرکت کنیم.

وی بیان کرد: ‌اولین مرحله استعداد یابی فوتبال بانوان، 12 مهرماه در باغملک برگزار شد که با استقبال بسیار خوبی همراه بود که از هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان این شهرستان تشکر می‌کنم. مرحله دوم نیز امروز در اهواز برگزارشد و مرحله سوم در دزفول برگزار خواهد شد و در نهایت منتخبین این سه مرحله، با حضور خانم مهینی سرمربی تیم‌ملی نوجوانان مورد ارزیابی قرار می گیرند تا نفراتی به تیم‌ملی نوجوانان و جوانان معرفی شوند.

نایب رئیس بانوان هیات فوتبال خوزستان افزود: استعدادهای بسیار خوب و پتانسیل زیادی در خوزستان داریم و شاهدیم که بازیکنان‌مان در تیم‌های لیگ برتری استان‌های دیگر بازی می‌کنند. قصدمان این است که با استفاده از استعدادهایی که شناسایی می‌کنیم، تیمی را در لیگ یک یا لیگ برتر در سال‌های آینده داشته باشیم و از پتانسیل خود خوزستان در تیم استان بهره‌مند شویم.

وی درباره تاثیر استعدادیابی بر بهتر گام برداشتن در فوتبال بانوان، خاطر نشان کرد: بعد از مدت‌ها چنین استعدادیابی‌ منظمی در استان در حال برگزاری است، در حالی که در گذشته این استعدادیابی‌ها را فقط در رشته فوتسال بانوان داشتیم که البته نتوانستیم بازیکنان آن چنانی به تیم‌ملی معرفی کنیم اما با توجه به این‌که ما می‌دانیم پتانسیل لازم را در فوتبال بانوان داریم و می‌توانیم بازیکنان بیشتر و بهتری را به تیم‌ملی در رده‌های سنی مختلف معرفی کنیم، طبیعتا با پشتوانه‌سازی که از الان انجام می‌دهیم، به دنبال این هستیم که در سال‌های آینده بتوانیم بازیکنان خوبی را در اختیار داشته باشیم تا در صورت نیاز برای معرفی به تیم‌های ملی، به دنبال بازیکن نباشیم.

بارانی درباره تاثیر حضور مهینی، سرمربی تیم‌ملی نوجوانان در خوزستان نیز عنوان کرد: حضور مربیان تیم ملی در سطح استان‌ها انگیزه مضاعفی برای بازیکنان آن استان ایجاد می‌کند. ضمن این‌که استعدادیابی‌هایی که ما در خوزستان برگزار می‌کنیم زیر نظر استعدادیاب‌های تیم‌ملی هستند اما حضور خود مربیان تیم‌ملی مطمئناً می‌تواند کمک خوبی به استان‌ها داشته باشد. امیدوارم با حضور خانم مهینی بتوانیم بازیکنان خوبی را به تیم ملی معرفی کنیم.

وی همچنین درباره استقبال خوب دختران خوزستانی از دو مرحله استعدادیابی در استان خاطر نشان کرد: در باغملک شاهد حضور حدود 70 بازیکن در این استعدادیابی بودیم و حتی پیش‌بینی ‌می‌کنیم در دزفول نیز شاهد استقبال خیلی ببشتری باشیم. این استقبال خوب نشان می‌دهد که ما در هیات فوتبال باید با تلاش بیشتری کار کنیم و من خوشحالم که با حضور در هیات فوتبال می‌توانم قدمی برای دختران این استان بردارم و کمک کنم تا دختران ما به جایگاه‌های بهتری برسند زیرا این دختران استحقاق رسیدن به بهترین‌ها را دارند. با توجه به نگاه خوب هیات فوتبال و در راس آن آقای طالقانی به فوتبال بانوان، این موضوع بسیار کمک‌دهنده است.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها