به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۳۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶

ابن‌قاسم: هواداران جور کمبود بازیکنان‌ را می‌کشند

ابن‌قاسم: هواداران جور کمبود بازیکنان‌ را می‌کشند

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: خوشبختانه در دو هفته اخیر دو بازی 6 امتیازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و به وضعیت بهتری رسیدیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، محمدحسین ابن قاسم در خصوص پیروزی یک بر صفر فولادخوزستان مقابل نفت تهران گفت: روز گذشته بازی خوب و جانداری را از سوی دو نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشاهده کردیم. بازی به میزبانی نفت تهران در یک زمین هموار برگزار می‌شد. خطرات بسیار زیادی روی دروازه دو تیم ایجاد شد و هر دو گلر عالی کار کردند.

وی افزود: دراگان اسکوچیچ نقاط ضعف نفت تهران را به خوبی شناسایی کرده بود و نقاط قوت آنها را هم با تاکتیک‌هایی که در نظر گرفت، بست. رشادت سلیمی در دیدار دیروز واقعا مفید بود و در این پیروزی به ما کمک کرد. البته دروازه‌بان نفت هم عملکرد خوبی داشت و چند فرصت تک به تک را از ما گرفت. به این پیروزی نیاز داشتیم و در دو هفته اخیر دو پیروزی 6 امتیاز مقابل استقلال و نفت تهران به دست آوردیم.

سرپرست فولادخوزستان تاکید کرد: نفت تهران تیم چغر و سرسختی است. هر کسی نمی‌تواند آنها را شکست دهد و در شرایطی که امید خالدی،‌ مهدی بدرلو، مهرداد جماعتی و یوسف وکیا را به عنوان 4 بازیکن اصلی خود در اختیار نداشتیم. مدیون هواداران خوبمان هستیم. آنها یک صدا ما را مورد تشویق قرار دادند و واقعا دستشان درد نکند. هواداران جور کمبود بازیکنان‌مان را می‌کشند.

وی در رابطه با اینکه در جریان بازی یکی دو بار با یدالله سلیمانی ناظر بازی صحبت کرد، اظهار داشت: مسئله خاصی نبود و یکی دو سوال داشتم که او به ما پاسخ داد.

ابن‌قاسم در پاسخ به این سؤال که آیا می‌توانند در فصل جاری به مقام قهرمانی برسند، خاطرنشان کرد: امیدوارم این اتفاق بیفتد. انسان به امید زنده است و ما هم تلاش‌مان را در این راستا انجام می‌دهیم.

سرپرست فولادخوزستان در رابطه با دیدار هفته بیست و ششم این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: این مسابقه هم به نوعی دربی است و 2 بازیکن محروم‌مان در این مسابقه می‌توانند به میدان بروند و شرایط ما بهتر خواهد شد. امیدوارم هوادارانمان تیم را مورد تشویق قرار دهند و به پیروزی برسیم.

وی در رابطه با اینکه آیا دیروز مهدی بدرلو به خاطر پر کردن نیمکت در لیست 18 نفره قرار گرفت،‌ خاطرنشان کرد: در عربستان 6 بازیکن روی نیمکت داشتیم. وقتی لیست را به ناظر بازی دادم، او من را صدا کرد و گفت یک نفر کم دارید. به او گفتم به خاطر کمبود بازیکن نام 6 نفر را زدیم و این کل موجودی ماست که ناظر بازی هم خنده‌اش گرفت اما دیروز برای اینکه 7 بازیکن نیمکت‌نشین‌مان جور شود مهدی بدرلو با وجود مصدومیت روی نیمکت نشست.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها