به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۳۳۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

پنجره باز فولاد خوزستان و دستان بسته ویسی!

پنجره باز فولاد خوزستان و دستان بسته ویسی!

خوزستان اسپورت- پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال فولاد خوزستان زمانی باز شد که دستان سرمربی این تیم برای جذب بازیکنان طراز اول بسته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، با پیگیری مداوم حمیدرضا گرشاسبی پنجره نقل و انتقالاتی فولاد خوزستان سرانجام باز شد تا یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌های فوتبال ایران پس از ماه‌ها با رأی نهایی دادگاه بین‌المللی کاس مختومه شود.

فولاد خوزستان پیش از این با سینا مریدی هافبک سابقش که فصل گذشته راهی سایپا تهران شد، به توافق نهایی رسیده بود. همچنین طبق اعلام مدیرعامل باشگاه ممکن است که بازیکنان دیگری نیز جذب شوند.

اما همانطور که گرشاسبی شب گذشته در یک مصاحبه رادیویی اعلام کرد لجبازی بعضی اشخاص و تأخیر در اعلام رأی باعث شد که طی این مدت حدود بیست میلیارد تومان ضرر مالی به باشگاه خوزستانی وارد گردد.

طبیعی است که بازیکنان خوب در بازار فوتبال ایران بدون مشتری نماندند و به تیم‌های مختلف رفتند. حتی ملی‌پوشان خوب آسیایی نیز پیش از این صاحب مشتری شدند و احتمال می‌رود که گزینه‌های بسیار اندکی بدون تیم مانده باشند.

در همین راستا، فرصت طلایی برای جذب بازیکنان طراز اول از بین رفته، بازیکنان باکیفیت به سایر تیم‌ها پیوسته‌اند و پنجره فولاد خوزستان زمانی باز شد که دستان عبدالله ویسی برای به خدمت گرفتن مهره‌های تأثیرگذار بسته است.

جالب است بدانیم سال گذشته که پنجره نقل و انتقالاتی فولاد خوزستان بسته بود، با مساعدت فدراسیون فوتبال موقتاً مشکل برطرف شد و جواد نکونام توانست یازده بازیکن به اسامی محسن فروزان، شروین بزرگ، مهران موسوی، محمدرضا عباسی، حسین ابراهیمی، مهران درخشان‌مهر، ساسان انصاری، محمد میری، سینا شاه‌عباسی، عارف غلامپور و علی سبحانی را جذب کند!

حالا که پنجره نقل و انتقالاتی فولاد خوزستان باز شده، بازیکن درجه اولی بدون تیم نمانده، اما در عین حال ممکن است فولادی‌ها از بین اندک گزینه‌های باقی مانده بازیکنانی را به لیست نفرات فعلی اضافه کنند و طبیعتا نفراتی را هم از لیست خارج سازند تا در تیم ب باشگاه فولاد فرصت بازی پیدا نمایند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
0
1
فدراسیون ایران خیلی به فولاد ضربه زد کاش باشگاه پیگیری کند غرامت بگیرد
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
2
1
دقیقا ضرب المثل نوشداروی بعد از مرگ سهراب!
باید 2 ماه قبل پنجره را باز میکردن تا بتونیم بازیکنای خوبی جذب کنیم الان دیگه چه فایده ای داره.
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
0
0
پنجره بسته نقل و انتقالات مخصوصا فصل قبل و در بازیهای برگشت لیگ قهرمانان آسیا به فولاد ضربه زد جائی که تیم از نظر انرژی کم آورد و منجر به سه شکست پیاپی شد ، اینکه آیه یائس بخونیم که دیر شده اصلا درست نیست ، اولا اگر حتی پنجره باز هم بود بازیکن کلیدی و آزاد مخصوصا در فاز حمله در لیگ ایران وجود نداشت و نداره که نقطه ضعف فولاد را در این پست پوشش بده و خواه و ناخواه اگر بازیکنان پایه فولاد جوابگوی این مسئله نباشند چاره ای جز جذب یک بازیکن موثر از آسیا باقی نخواهد ماند ، در موارد دیگر که گفته شده ما بازیکنان کلیدی از دست داده ایم این را قبول ندارم چون زبیر نیک نفس و آغاسی اگر بازیکنان سطح بالائی بودند مطمئنن از تیم ملی خط نمی خوردند و میشه از لیگ های ایران بازیکنان جایگزین و همسطح با آنها جایگزین کرد .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها