به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۳۳۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
تعداد نظرات: ۴ نظر

ویسی: گرشاسبی زودتر می‌آمد بازیکنان می‌ماندند

ویسی: گرشاسبی زودتر می‌آمد بازیکنان می‌ماندند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اگر گرشاسبی زودتر می‌آمد خیلی از بازیکنان ما به تیم های دیگر نمی‌رفتند.

به گزارش خوزستان اسپورت، عبدالله ویسی در یک گفت‌وگوی رادیویی با برنامه تهران ورزشی در خصوص آخرین وضعیت فولاد خوزستان اظهار داشت: ما هم مثل بقیه تیم ها اردوی آمادگی برای آمادگی بدنی داشتیم. در این مدت بازی تدارکاتی هم داشتیم و یکسری بازیکن هم رفته رفته به ما اضافه شدند. البته پنجره ما بسته بود و خیلی برای حفظ بازیکنانمان داستان داشتیم. این هفته هم یک دیدار دوستانه مقابل نفت آبادان داریم و برای لیگ آماده می شویم.

وی در خصوص اینکه امسال با حمید گرشاسبی کار می‌کند، گفت: گرشاسبی قبلا امتحان خود را پس داده است. او مدیرعامل پرسپولیس، مدیرکل ورزش استان و ... بوده است. من مربی او هستم و می‌دانم او و مردم انتظار زیادی از فولاد دارند. همانطور که خوزستانی‌ها از فولاد انتظار دارند خودم نیز از خودم انتظار دارم. دوست دارم تیمی درست کنم که مردم لذت ببرند و با هر برد ما حداقل یک هفته خوشحال باشند. ترکیب من و آقای گرشاسبی ترکیب خوبی است و هیات مدیره و ارکان باشگاه هم خیلی تلاش می‌کنند. من هم هم سرباز آنها هستم و تمام تلاشم را می‌کنم که موفق شویم.

سرمربی تیم فولاد با اشاره به این موضوع که پنجره نقل و انتقالات این باشگاه هنوز بسته است، تاکید کرد: شاید اگر گرشاسبی زودتر می‌آمد خیلی از بازیکنان ما به تیم‌های دیگر نمی‌رفتند. البته سعید آذری از مدیران خوب کشور است و زحمات زیادی کشید ولی مطمئنا اگر گرشاسبی زودتر می‌آمد بقیه بچه ها را حفظ می‌کردیم. خیلی از ستاره‌های ما به سمت تیم‌های دیگر رفته بودند ولی با حضور مدیرعامل فعلی آنها حفظ شدند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
0
1
به امید موفقیت تیم فولاد و دیدن بازی های زیبا توام با نتیجه دلخواه، بقول آقای ویسی بعد از هر برد یک هفته هواداران شاد باشن
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
0
0
به یاری حق و تلاش کادر فنی و بازیکنان فولاد موفق بشه
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
0
0
آقای ویسی عزیز
هنوز هم بعضی از تیمها یا شنیدن نام فولاد لرزه بر اندلمشان می افتد
لطفا مجددا با همکاری و درایت مدیریت محترم کادر مربیان و بازیکنان عزیز در روز مسابقه جوری بازی کنید که لرزه بر اندام همه تیمها بیفتد نه بعضی از تیمها ( مانند دوران دهکردی بزرگ و فرکی بزرگ )
بچه اهواز ساکن قزوین فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
0
0
آقای ویسی سال گذشته این حقیر مطالب راهبردی زیادی نوشتم و نکونام استفاده کرد و نتیجه گرفت. من اولین بازی ببینم متوجه ضعف احتمالی فولاد میشم همانطور که فولاد پارسال ضعف داشت ومربی بر طرف کرد. مهمترین و مهمترین رکن فوتبال دوندگی بالای ده کیلومتر تیمی هست که در شرایط مسابقه برتری بدست میاد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها