به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 11
کد خبر: ۳۳۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

توضیحات نظری درباره آخرین وضعیت سرمربی نفت

توضیحات نظری درباره آخرین وضعیت سرمربی نفت

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: کمالوند روی برخی مسائل حساسیت داشت که با نشست امروز اختلافات برطرف شدند و به همکاری خودمان ادامه می‌دهیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد نظری در گفت‌وگو با فارس در خصوص جلسه امروز با فراز کمالوند و تعیین تکلیف وضعیت سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: مباحثی مانند تهیه البسه تیم مطرح بود. ما در این مورد قرارداد بسته بودیم اما تحویل نگرفته بودیم که پیگیری کردیم و این مشکل برطرف شد.

وی افزود: الان در اردوی تهران هستیم و با توجه به بضاعت‌مان امکانات خوبی ارائه دادیم. با اینحال کمالوند یک مربی با سابقه و توانمند است و روی برخی مسائل حساسیت‌هایی داشت که در این چند روز پیگیری کردیم و خود به خود حل شدند. با نشستی که امروز داشتیم اختلافات برطرف شدند و الان مشکلی نداریم. همکاری را ادامه می‌دهیم تا تیمی آماده را روانه رقابت‌ها کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در مورد اختلاف نظر روی جذب جاسم کرار به خاطر سن بالای این بازیکن عنوان کرد: جاسم یا هر بازیکن خارجی دیگری که قرار است به تیم اضافه شود باید از نظر ظرفیت قراردادی شرایط باشگاه ما را داشته باشد. همچنین ما باید در سازمان لیگ مشکلی از نظر بدهی خارجی نداشته باشیم. این مسائل را بررسی کردیم. خدا را شکر مشکلی وجود ندارد و اگر شرایط مهیا شود این بازیکن را جذب می‌کنیم.

وی تصریح کرد: تمام اختلافات با نشست حل می‌شوند و با مذاکره می‌توانیم به تفاهم برسیم. در حال حاضر هیچ مشکلی نداریم و به امید خدا با فراز کمالوند کارمان را با آمادگی کامل ادامه می‌دهیم.

نظری در مورد اینکه به جز جاسم کرار بحث جذب بازیکنان خارجی دیگری مانند دخسوس هم مطرح بود گفت: سایر بازیکنان دیگر مورد بحث ما نیستند. در مورد جاسم کرار صحبت کردیم. ان‌شاالله بعد از تعطیلات هماهنگی‌های لازم را با سازمان لیگ انجام می‌دهیم و اگر با این بازیکن به توافق برسیم جذب می‌شود. تنها بازیکن خارجی مورد بحث جاسم کرار بود که به جمع‌بندی رسیدیم و اگر مشکلی نباشد او به تیم اضافه خواهد شد.

وی در مورد وضعیت مصطفی سلیمانی اظهار داشت: او در باشگاه به عنوان معاونت ورزشی با ما همکاری می‌کند و ان‌شاءالله امورات مربوط به خودش را انجام می‌دهد.

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان گفت: ما هواداران پرشوری داریم. با توجه به شرایط باشگاه جذب بازیکن یا مربی باید طبق برنامه‌ریزی انجام شود. هر جا روی برنامه منطبق نباشد قطعا کش مکش‌هایی به وجود می‌آید. الان خدا را شکر موضوعات را با هم حل کردیم و فراز کمالوند به کارش ادامه می‌دهد. امیدوارم همه در کنار هم و با همکاری هم بتوانیم تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم و نتایج مطلوبی بگیریم تا دل هواداران شاد شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
0
3
هیچی جاسم کرار را قبول کردید ابراهیمی راهم قبول کنید که زیاد معطل نشوید بااین شرایط عالی دیگه هیچ مشکلی باقی نمانده آفرین احسنت به این مدیریت غیرپروازی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
0
0
ی مقدار باید صبورتر بود ّ
سعید سلطانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
0
1
جاسم کرار باید با عصا وارد زمین بشه این چه مدیریتی است که پیرمرد رو برای تیم انتخاب می‌کنه
آقای کمالوند آخر کار خودتو کردی چیزی رو که میخواستی به تیم تحمیل کردی ولی بدون نه شما نه جاسم کرار بدرد نمی‌خورید و در صورت بد بودن تاوان پس میدین این خط این نشون ،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
0
1
واقعان در لیگ بیست ویکم مدیران نفت mis دیگه سنگ تمام گذاشتن چنان در انتخاب سرمربی گیج و سردرگم‌ عمل کردن که درمیان تمام باشگاههای لیگ برتری وحتی لیگ یکی بی نظیر بود هنوزم تیم بصورت کامل بسته نشده آیا این تیم ثبات مربیگری در طول لیگ خواهدداشت؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها