به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 12
کد خبر: ۳۳۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

مالکیت دوگانه در باشگاه استقلال ملاثانی

مالکیت دوگانه در باشگاه استقلال ملاثانی

خوزستان اسپورت- در فاصله کمتر از بیست روز تا شروع لیگ دسته اول، دو تیم با نام استقلال ملاثانی فعالیت می‌کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، در شرایطی که تمرینات تیم دسته اولی استقلال ملاثانی زیر نظر ابراهیم اشکش پیگیری می‌شود، یک نفر به نام «مهدی علیزاده» حکمی از دادگاه گرفته که نشان می‌دهد او مالکیت باشگاه را بر عهده دارد و حتی عزیز فریسات را به‌عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب کرده است.

ابراهیم اشکش، سرمربی تیم استقلال ملاثانی در گفت‌وگو با تسنیم در همین باره گفت: مالکان باشگاه، امتیاز یک تیم دسته دومی را خریدند و به ملاثانی آورد. اعضای تیم همت کردند و تیم استقلال به لیگ دسته دوم صعود کرد. سپس مالک باشگاه در لیگ دو، تیم را رها کرد و بچه‌های استقلال ملاثانی برای تیم هزینه کردند. پس از آن تیم به لیگ دسته اول رسید و حالا این دوستان دوباره قصد گرفتن مالکیت باشگاه را دارند.

وی در ادامه تصریح کرد: اقدامات دیگر مالک باشگاه، تخلف است و باشگاه در لیگ دسته اول شرکت می‌کند، نه امتیاز تیم. آنها بازیکنان طرد شده را جذب کرده‌اند و می‌خواهند جو رسانه‌ای به وجود بیاورند. این دوستان تخلف می‌کنند و مالکیت استقلال ملاثانی بر عهده این افراد نیست.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
0
0
جالبه هر دو مالک بی پولند...
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
0
1
حیف تمام تیم های بومی بدون حمایت هستند. پول خوزستان خرج تیم مافیای سرخ تهران میشه و البته تنها فولاد هست که تا حدودی حمایت میشه اونهم به شرطی که برای مافیای سرخ خطرساز نشه!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها