به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 28
کد خبر: ۳۳۴۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

مخالفت اسکوچیچ با انجام بازی فولاد و پرسپولیس

مخالفت اسکوچیچ با انجام بازی فولاد و پرسپولیس

خوزستان اسپورت- مخالفت سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باعث تعویق بازی سوپرجام شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، در حالی که قرار بود بازی سوپرجام فوتبال ایران اوایل مهرماه بین تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران برگزار شود، انجام این بازی به دلیل مخالفت دراگان اسکوچیچ به تعویق افتاد.

سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ امروز در مصاحبه با رسانه‌ها گفت: دو تاریخ 7 و 8 مهرماه را برای برگزاری سوپرجام در نظر داشتیم، اما دراگان اسکوچیچ اعلام کرد نگران مصدومیت ملی‌پوشان است و با برگزاری این دیدار پیش از دو بازی پیش‌رو که برای تیم ملی اهمیت زیادی دارد، مخالفت کرد.

وی درباره اینکه آیا امکان برگزاری دیدار سوپرجام بدون ملی‌پوشان پرسپولیس و فولاد وجود نداشت، گفت: دیدار سوپرجام یک بازی معمولی نیست و چون در آن جام اهدا می‌شود، نمی‌توان به باشگاه‌ها گفت بدون ملی‌پوشان بازی کنند و لطف این مسابقه هم از بین می‌رود. ما نمی‌خواهیم ارزش دو تیم و سوپرجام را پایین بیاوریم و برای همین این مسابقه معوق خواهد شد‌.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران درباره اینکه چه تاریخی را برای برگزاری سوپرجام در نظر خواهند گرفت، خاطرنشان کرد: با توجه به دو بازی تیم ملی و سپس دیدارهای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و سپس شروع لیگ، فرصتی برای برگزاری بازی پیش از شروع لیگ نداریم و باید ببینیم تقویم کجا اجازه خواهد داد تا دیدار سوپرجام را برگزار کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فوتبال خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
4
1
بهتر شد. فولاد اصلا اماده نیست مربی خوبی هم نداره
نسیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
0
0
حدود 90 درصد تیم ملی را بازیکنان لژیونر تشکیل می‌دهند که باشگاه های آنها 72 ساعت قبل از بازي ملی آنها را در اختیار تيم هاي ملی خود قرار می‌دهند پس این بهانه ها چیه دیگه؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها