به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 05
کد خبر: ۳۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
تعداد نظرات: ۹ نظر
فاضل بختیاری عنوان کرد:

بند ناف استقلال خوزستان را با مشکلات بریده‌اند

بند ناف استقلال خوزستان را با مشکلات بریده‌اند

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با اشاره به مشکلات این باشگاه، گفت: بند ناف این باشگاه را با مشکلات بریده اند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، فاضل بختیاری در اولین جلسه شورای ورزش خوزستان در سال جاری که ۱۳ شهریور در استانداری برگزار شد، اظهارکرد: اگر بگویم که بند ناف استقلال خوزستان را با مشکلات بریده اند، جمله سنگینی نیست. از سال ۹۰ که این باشگاه خریداری شد و به اهواز آمد، سه روز بعد مالک گروه ملی دستگیر شد و بودجه تیم هم توسط شورای تامین استان مصوب و ابلاغ شد. سال بعد هم که در مسابقات شرکت کردیم با مجوز دادستانی تهران بود. یعنی باشگاهی بوده ایم که همیشه با مشکل مواجه بودیم.

وی عنوان کرد: البته علی رغم این مشکلات، استقلال خوزستان در سال دوم حضور خود در لیگ یک، با جوانان بی نام و نشان و با کمترین قراردادها، قهرمان لیگ یک شد و به لیگ برتر راه پیدا کرد. در سومین فصل حضور در لیگ برتر نیز قهرمان شدیم، آن هم با بودجه ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: همیشه از تیم های پایه مان استفاده کرده ایم و بازیکنان ما از محروم ترین مناطق اهواز و استان خوزستان هستند. باشگاه استقلال حتی توانست بازیکن به خارج از کشور ترانسفر کند و این جو که فقط استقلال و پرسپولیس می توانند بازیکن ترانسفر کنند را بشکند. سالی که قهرمان شدیم، سه بازیکن ما راهی قطر شدند و بعد نیز یونس دلفی به اروپا رفت. باشگاه ما با پتانسیل خاص بود.

وی با بیان این که مالک باشگاه استقلال خوزستان، گروه ملی است که مشکلاتی برای آن به وجود آمده است، افزود: دو فصل پیش که مجددا به باشگاه برگشتم، با حجم بدهی ۲۱ میلیاردی و ده ها پرونده در کمیته انضباطی و پنج شکایت در فیفا مواجه شدم که توانستم مشکلات را حل کنم و امروز که در خدمت شما هستم، کل بدهی باشگاه، یک برگه کاغذ و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که عمده آن به هیات فوتبال خوزستان است که جا دارد از رییس هیات بابت همکاری اش تشکر کنم و مابقی آن به آقای ویسی است.

بختیاری عنوان کرد: هر سال با دور زدن قانون و مساعدت گروه ملی کار را پیش بردیم اما امسال باتوجه به قانون برنامه ششم و بودجه جاری کشور دیگر به ما اجازه فعالیت نمی دهند. گروه ملی نیز نامه ای به هیات فوتبال ارسال کرد تا برای فروش، زمینه سازی کند.

وی گفت: سال گذشته در لیگ یک فوتبال، تمام هزینه ما ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و کل قرارداد تیم های پایه و بزرگسالان مان نیز ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود که گفتن این عددها خجالت آور است زیرا امروز رضایت نامه یک بازیکن ۱۱ میلیارد تومان است. خوزستان، استانی زرخیر و مهم برای دولت است و قطعا مسئولان نسبت به آن بی تفاوت نیستند ولی چرا قانون جایی اجرا می شود و جایی اجرا نمی شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
0
0
فولاد اکسین از شرکتهای موفق و روبه رشد خوزستان است کاش امتیاز استقلال خوزستان را بخرد و تیمداری کند.
علی
|
United States of America
|
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
0
0
حرفهای مهندس بختیاری به حقه واقعا این تهرانی ها میخوان ریشه فوتبال خوزستان رو خشک کنن هر سال یه سنگ بزرگ میذارن جلوی باشگاه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
0
0
نماینده های مردم خوزستان بی تفاوت هستند...
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
0
3
می فرماید گفتن این عددها خجالت آور است زیرا امروز رضایت نامه یک بازیکن ۱۱ میلیارد تومان است ! در واقع اونهائی که فوتبال آماتور ما را لباس گشاد حرفه ای تنش کردند و سود و منافعشان در کار بود باید جوابگوی این فاجعه باشند ، مگر قشر فرهنگی ،کارگر و یا بازنشسته دولت چقدر حقوق می گیرند ؟ در واقع مقایسه حقوق این قشر زحمت کش با پول وحشتناکی که فوتبالیست های آماتور ایران و مخصوصا تیم های سوگلی پایتخت می گیرند و خرج ها و ریخت و پاشهائی که با پول بیت المال می کنند در صورتیکه پیش اومده که کارگران چندین ماه حقوق نگرفته اند خجالت آور و شرم آور است ، چه کسی و چه قانونی گفته بایستی این تبعیض ها و این اختلاف درامد ها در جامعه باشد ؟ اصولا گرفتن حقوق های نجومی در هر شغلی و دادن رباهای حرام بانکی که جنگ با خدا محسوب می شود باعث تورم و گرانی در جامعه است . در فوتبال حرفه ای دنیا برای مثال در اروپا فقط فوق ستاره ها حقوق های نجومی دارند در صورتیکه بقیه در حد معقول حقوق می گیرند ، واقعا موندم آیا کسی نیست به این وضع بی قانونی در فوتبال ما رسیدگی کند و جلوی این ریخت و پاش ها را بگیرد ؟ شرعا و عرفا اصلا درست نیست که بخاطر مصلحت های سیاسی و راضی نگه داشتن هواداران تیم های سوگلی یک چنین تبعیض و در نهایت هرج و مرج مالی در فوتبال آماتور ما بوجود بیاید حال که اکثر تیم ها جیره خوار دولت و بیت المال مردم هستند پس دولت مکلف است که طبق قانون و در حد حقوق قشر های جامعه به همه تیم ها به یک اندازه حقوق پرداخت کند و تبعیضی هم بین تیم ها قائل نباشد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
1
0
اقای ناشناس خیلی داغی برادر
وقتی می گه کل هزینه قرارداد بازیکنان و کادر فنی بزرگسالان و پایه مبلغ پنچ میلیارد و هشتصد میلیون تومان است اصلا متوجه منظورش شدی ؟؟
این اقا هم حرف شنا را زده گفته لیست بیش از,شصت نفر یعنی متوسط زیر صد,میلیون که اگر ازش پنچ درصد حق فدراسیون و غیره کم بشه و مالیات را حساب کتی و خق مدیر برنامه ده درصد کم بشه میشه همان حقوق ماهانه
یه کارگر قبول نداری حساب کن
بعدش شرم اوره که تیم های شهرهای دیگه دویست میلیار خرج می کنند و استقلال خوزستان برا ده میلیارد بیستی اتلتماس کنه
خوب نظرت محترم ولی قبول داشته باش شما ضد استقلال خوزستان هستی بدون تعارف
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
0
2
در جواب ناشناس ۱۵:۵۴ سلام برادر عزیز منظور بنده وضعیت کلی فوتبال ایران بود و نه استقلال خوزستان ، اتفاقا آخر صحبت هایم را اگر خوانده باشی متوجه خواهی شد که سر صحبت من با تعیین تکلیف کردن حقوقی برای تیم ها از طرف دولت است که هر ساله با این بی عدالتی مواجه نباشیم که تعدادی تیم نور چشمی غرق در بریز و بپاش و شادی و عروسی باشند و تعدادی تیم مانند اس خوزستان ، نفت آبادان و مسجد سلیمان و غیره مشکل بی پولی و اینکه سرشون را بگیرن که فصل را چگونه بسر ببرند ، مسلما حقوق و درامد اس خوزستان حتی زمانی که قهرمان شد در مقایسه با سرخابی ها قابل مقایسه نیست و حتی در خارج ایران جهت بازیهای آسیائی مشکلات مادی آنها ناراحت کننده بود ، دقیقا بنده بخاطر اینکه این مسائل نباشه معتقدم دولت باید هیچ تبعیضی بین تیم ها قائل نشه و علاوه بر تعیین حق و حقوق ، نظارت مستمر هم نیاز است ، ضمنا هرگز قبول ندارم که حقوق فوتبالیست های لیگ برتری و یا بعضی لیگ های پائین تر با حقوق کارگران و فرهنگیان یکی است و این حرف خنده داره ، من هوادار همه تیم های خوزستانی هستم و این قضاوت عجولانه و حرفت که ضد اس خوزستانم اصلا درست نیست .
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
0
1
صد در صد حق با ناشناس محترمی است که اعتراض به غارت بیت المال و پرداخت پول هایی واقعا وحشتناک به یکی سری بازیکن آماتور و دلال و مربی بی سواد داشته است. در هیچ جای جهان این هرج و مرج وجود ندارد. زمانی که ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال ایران بود صریحا از اینکه مبلغ های کلان در والیبال ایران پرداخت می شد اظهار تعجب می کرد حال شما بنگیرد به پرداخت های امروز در فوتبال را!! به یقین دولت باید و موظف است که جلوی این غارتگری را از همین امسال بگیرد.
عاشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
0
0
سلام علیکم
صحبت از قانون شد و اینکه فلان قانون مانع است و فلان قانون اجازه نمیدهد.
زمانی میتوانیم از اصطلاح قانون که از اسمش مشخص است استفاده بکنیم که آن را به تمام جامعه تعمیم بدهیم قانون نه جغرافیا میشناسد نه تاریخچه و نه صغیر و نه کبیر نه آدم عادی نه سیاسی ولی در این مملکت چه برداشتی از قانون داریم پس بقیه ماجرا خود گویا میباشد و نیازی به حرف های بیشتر نیست
عاشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
0
0
سلام علیکم
به نظرم رسید که ما مردم در مقابل مسئولین به مانند عروسک بیشتر نیستیم فقط باید نظاره گر باشیم و خودشان تعیین‌ میکنند‌که در کجا‌باشیم برای کسب افتخارات خودشان در ورزشگاه قرارمان بدهند و در موقع‌ نشان دادن این افتخارات این عروسکها رو در خیابانها مستقر کنند و به هنگام گرفتن تصمیمات خیلی مهم این عرو سکها در منزل باشند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها