به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

نامه اعتراض فولاد خوزستان به مدیر شبکه سه

نامه اعتراض فولاد خوزستان به مدیر شبکه سه

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در نامه ای به مدیر شبکه سه سیما از تخریب های هدفمند برنامه شب گذشته "فوتبال برتر" گلایه کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، صحبت‌های سعید آذری و جواد نکونام در برنامه شب گذشته فوتبال برتر از شبکه سه تلویزیون با واکنش باشگاه فولاد خوزستان همراه شد و حمیدرضا گرشاسبی در نامه‌ای به سازمان صداوسیما از اینکه عدالت رعایت نشده و به مسئولان باشگاه فولاد اجازه پاسخگویی نداده‌اند به شدت انتقاد کرد.

در متن نامه مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان خطاب به مدیر شبکه سه آمده است :

"جناب آقای فروغی
ریاست محترم شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران
با سلام و آرزوی قبولی عزاداری سید و سالار شهیدان

احتراماً به استحضار می رساند باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان که به اذعان همه کارشناسان و نخبگان فوتبال یکی از حرفه ای ترین و سازنده ترین باشگاه های کشور محسوب می شود، متاسفانه در حال حاضر با محرومیت و مسدود بودن پنجره نقل و انتقالاتی مواجه گردیده و از به کارگیری بازیکنان جدید نیز محروم می باشد.

در شرایطی که این باشگاه با مشکل محرومیت دست و پنجه نرم می کند، متاسفانه در برنامه فوتبال برتر مورخ دوشنبه 1400/6/8 مدیرعامل و سرمربی قبلی را به عنوان مهمان برنامه با وقت آزاد و کافی دعوت کرده که با طرح مطالب کذب اقدام به تخریب باشگاه فولاد نموده و خودشان که باعث محرومیت باشگاه شده اند در مقام وکیل مدافع و با فرار رو به جلو اقدام به تشویش اذهان عمومی نموده و مسئولان باشگاه هر چه تلاش کردند که در امر پاسخگویی روی خط برنامه قرار گیرند، عوامل برنامه به صورت هماهنگ با نامبردگان به این موضوع توجهی نکرده و در طول مدت برنامه به تخریب و تحریک هواداران باشگاه مردمی فولاد خوزستان پرداختند.
جناب آقای فروغی از جنابعالی انتظار می رود با توجه به این که بارها اعلام نموده اید سیاست کاریتان عدالت محوری و صداقت در کار است یکبار این برنامه را مشاهده فرمایید. تا عمق رابطه را شاهد باشید. به طور مثال در رسانه ملی اعلام می نمایند که پنجره نقل و انتقالات باشگاه باز است و مدیران باشگاه دروغ می گویند در حالی که خداوند حاضر و ناظر بر اعمال ما می باشد. همزمان با این برنامه طی نامه ارسالی از سوی دادگاه CAS اعلام نمودند که پاسخ رسیدگی به پرونده 10 روز دیگر به تاخیر افتاده است. (به پیوست تقدیم می گردد)
جناب آقای فروغی از جنابعالی انتظار می رود اجازه ندهید با سمت سوهای هماهنگ در رسانه ملی به تخریب باشگاه های سازنده بپردازند.
هواداران و مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد و استان خوزستان به شدت گلایه خود را به جنابعالی اعلام می نمایند.
در شرایطی که ریاست محترم جمهوری و هیأت دولت در صدد جبران بخشی از کم لطفی هایی که نسبت به استان خوزستان شده است برآمده اند، انتظار نمی رفت رسانه ملی و برنامه فوتبال برتر با کمال بی انصافی و یک طرفه نسبت به تخریب باشگاه سازنده و مردمی فولاد خوزستان برآیند.
به امید جلوگیری از تکرار این اتفاقات نامیمون.

با تشکر
حمیدرضا گرشاسبی"

نامه اعتراض فولاد خوزستان به مدیر شبکه سه


نامه اعتراض فولاد خوزستان به مدیر شبکه سه

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
زضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
0
3
این آذری و نکونام تیرشون در نابودی زیر ساخت های فولاد خوزستان به سنگ خورده و حالا حالاها دست از سر فولاد برنخواهند داشت.
شبکه سه هم که یک شبکه ژورنالیستی از جنس زرد است که دست یک مشت بچه نادان شانتاژکار و هوچی گر افتاده است، فرقی هم نمیکند زمان حتی فردوسی پور هم همین بود که به کرات خوزستان رو بابت یک مشت مدیر بی کیفیت مورد تحقیر قرار میداد.
اما آقایان نکونام و آذری شماها وقعا روتون میشه ادعا کنید که برای فوتبال خوزستان کاری کرده اید جز اینکه پول خوبی به جیب زدید و بابت کار ناکرده کلی هم منت گذاشته اید سر فوتبال خوزستان که معدن و سرزمین خیزش استعداد از هر متر زمینش است. اگر مایل باشید بابت ادعای مختصر من، بازی های تیم فولاد رو در طی یکی دو سال اخیر خودتان دو نفری با هم بنشینید و مرور کنید.
به جرآت میگم افتضاح ترین و متزلزل ترین تیم تاریخ فولاد خوزستان همین تیم دوران نکونام و آذری یود.
در ضعیف ترین دوران لیگ برتر به زور ششم شدیم و جام حذفی هم که با شانس و پنالتی و گل دقیقه آخر خوردن از سپاهان ده نفره و در پنالتی های فینال هم که خدا به دادمون رسید که پنالتی اول فولاد رو که خراب شد داور تکرار کرد و ...
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
0
3
نامه فولاد بجا و سنجیده بود البته در مورد بسته شدن پنجره فولاد ،رضایی مقصر اصلیست و فولاد در این مورد باید به هواداران پاسخ بدهد
. از میثاقی انتظاری نمی رود موجودیتش همین است حق دلالی اش را می گیرداما آذری و نکونام خوب خودشان را نشان دادند .شارلاتان بازی و فرافکنی مهمترین خصوصیت این دو است . این دو بدجور رودست خوردند فکر می کردند به تیم محبوبشان منتقل می شوند .
با اینکه به انتخاب ویسی انتقاد دارم و بارها گفتم فولاد مربی خارجی با کیفیت نیاز دارد اما از گرشاسبی و ویسی حمایت می کنم.
Hassan Ahwazi
|
Sweden
|
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
0
4
بالاخره پنجره باز است یا بسته آقا جواد گل ٕ راستی بلبلی رو کی اورد به فولاد!!؟
همشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
0
4
جواد نکونام مقصر اول محرومیت فولاده چقد اصرار کرد هرجور شده بلبلی رو بیاره فولاد و بعدش اقای اذری هم اشتباه بزگتری کرد که با سپیدرود رشت درگیر شد و کار به شکایت کشید
حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
0
3
آذری..نکونام. ومجری برنامه. ما طرفداران فوتبال خوزستان ازشما سه تاخائن که قصد به حاشیه کشیدن فولاد رو دارید خیلی باشعورتریم و قدر بزرگانی همچون گرشاسبی رامیدانیم.. آنکه نزدیک یکسال دروغ گفت که پنجره امروز فردا باز میشه شمایید آقای آذری دروغگو.. بعداز دوماه در فولاد وقتی شعار بلاعمل شما رو دیدیم کاملا ماهیت شما رو شد فقط بخاطر اینکه فولاد به حاشیه نرود ساکت ماندیم. جام به لطف پنالتی هم لذتی ندارد. با نکونام فوتبال خوزستان آکادمی وجوانان فولاد نوع فوتبال تیم در زمین ووووو رونابودکردید.. برو پشت سرت رو هم نگاه نکن.. ماموریت تخریب شما در خوزستان تمام شد. بقیه اش به شما ربطی ندارد. وسلام
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
1
1
بسم رب الشهدا و صدیقین ، بر خلاف نظر خیلی از هواداران که دلائل خودشون را دارند و برای بنده هم محترم است ولی من نظرات متفاوتی دارم من معتقدم مهمتر از نامه اعتراض آمیز این است که هیئت مدیره فولاد بایستی در مورد صحبت های آقای آذری و جواد نکونام برای هواداران شفاف سازی کند من بعنوان هوادار فولاد که سالیان طولانی است که هوادار این تیم هستم از هیئت مدیره تیم که بیشتر در جریانات تیم بوده اند می خواهم که به تک تک سوالات و ابهامات مطرح شده توسط مدیر عامل و مربی اسبق تیم فولاد پاسخگوی ما هواداران باشند تا جای شک و شبهه ای باقی نگذارد ضمن اینکه برای خودم نیز سوال برانگیزه که چطور میشه از مدیر عامل گرفته تا مربی و بازیکنان کلیدی تیمی که قهرمان شده از تیم جدا شوند و این مورد در هیچ جای دنیا سابقه ندارد و شک بر انگیز است و مخصوصا صحبت های آقای نکونام کاپیتان با سابقه ، دوست داشتنی و خوش اخلاق تیم ملی که از زمان بازیگری در تیم پاس گرفته تا تیم ملی اکثرا شناخت کامل از او دارند نمی شود به سادگی گذشت و باید باشگاه پاسخگوی همه موارد مطرح شده از طرف ایشون برای ما هواداران باشد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
من جواب نظرت میدم مبلغی که میخواست ۱۵میلیارد بود فولاد تا۱۲ میلیار داد ولی کوتاه نیومد اقای نکونام
مجید هلالات
|
United States of America
|
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
0
1
نکونام در باره مواردی صحبت میکنه که در حیطه اختبارات مربی نیست . به مربی مربوط نیست چه کسی عضو هییت مدیره انتخاب میشه از طرف باشگاه.

نکونام انتقاد میکنه مبلغ درخواست قرارداد جدیدش درز کرده بیرون ولی خودش تو مصاحبه بسیاری موارد دیگه رو باز گو میکنه .

نگونام رو مافیای مطبوعات حمایت میکنن و با ایجاد هیاهو دنبال حاشیه و ابراز وجوده.

در لیک رتبه خوبی کسب نکرد امسال و در حذفی هم دو بازی آخر رو با پنالتی برد .
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
0
0
در جواب ناشناس ۱۴٫۰۸ با سلام و تشکر از جواب شما ، در خبر ورزشی ۹ شهریور ۱۴۰۰ با تیتر طوفان مجازی هواداران پرسپولیس ، ما این خارجی را نمی خواهیم آمده است که هواداران پرسپولیس به پیشنهاد پانصد هزار دلاری کی روش استنلی که معادل ۱۳٫۵ میلیارد تومان می شود و احتمال پیوستن او به پرسپولیس را می دهند معترضند و می گویند با این پول بازیکن خارجی به مراتب بهتر را می شود خرید ، من خودم از منتقدان نکونام و آذری بودم که چرا تیم از بازیکنان بومی خالی شده و چرا تیم های پایه فولاد ضعیف شده اند ولی اگر کلاه خود را قاضی کنیم و یکطرفه به قضاوت نرویم وقتی بازیکنی مثل استنلی درخواست ۱۳٫۵ میلیارد می کند خیلی نامعقول هم نیست که نکونام درخواست ۱۵ میلیارد را کرده باشد هر چند که بارها نوشته ام فوتبال ایران حرفه ای نیست و در سطحی نیست که اینطوری پول های بیت المال در آن ریخت و پاش شود و به فرض کارگران برای چند ماه حقوق نگرفته باشند در آخر امیدوارم هر چه سریعتر پنجره نقل و انتقالات برای فولاد باز شود تا آقای ویسی و کادر فنی بتوانند بازیکنان مورد نیاز را جذب کنند برای ما هواداران مهم موفقیت فولاد است خواه نکونام باشد خواه ویسی و یا مربی خارجی فرقی نمی کند البته با یک مربی بومی مانند آقای ویسی لذت بخش تر هم خواهد بود .
کامبیز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
0
2
در یک مناظره تلویزیونی مدیران و مربیان فولاد در مورد علت بسته شدن نقل و انتقالات باشگاه به هواداران توضیح دهند تا برای همیشه شفاف سازی شود تا دیگه تکرار نشود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها