به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۳۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
تعداد نظرات: ۱۵ نظر

روزهای پرالتهاب در باشگاه استقلال خوزستان

روزهای پرالتهاب در باشگاه استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال خوزستان برای حضور در لیگ یک کشور همچنان در بلاتکلیفی است و تاکنون وعده‌ها برای سرپا نگه داشتن این تیم محقق نشده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، نیمه‌های مردادماه سال جاری خبرهایی مبنی بر فروش سهمیه استقلال خوزستان منتشر شد. خبرهایی که حاکی از فروپاشی تیم قهرمان سابق لیگ برتر کشور بود. این اتفاق بعد از گذشت حدود 25 روز، در حالی به رقم خوردن نزدیک می‌شود که بیش از ۹۰ درصد سهام باشگاه استقلال خوزستان متعلق به گروه ملی است و از آن جا که شرکت گروه ملی نیز متعلق به بانک ملی بوده، گویا مسئولان تهران‌نشین دیگر قصد تیم‌داری در لیگ یک را ندارند.

البته آغاز بی‌تمایلی بانک ملی به عدم تیم‌داری در لیگ برتر و لیگ یک را می‌توان مربوط به همان فصل که استقلال خوزستان به عنوان قهرمانی رسید، دانست. پس از آن قهرمانی به یک باره در حالی که تیم آسیایی بود، بودجه باشگاه کاهش پیدا کرد و برخی بازیکنان اصلی و حتی سرمربی از تیم جدا شدند و دو فصل بعد هم تیم به لیگ یک سقوط کرد. حتی تیم در آن مقطع نیز برای حضور در لیگ یک با اما و اگر بسته شد و تمایلی بر بستن تیمی مدعی برای بازگشت به لیگ برتر نبود.

اکنون که دو فصل از حضور استقلال خوزستان در لیگ یک می‌گذرد و هواداران امیدوار بودند که با بهبود شرایط، این تیم در فصل جدید لیگ یک تیم‌داری قوی داشته باشد تا آبی‌پوشان خوزستانی بار دیگر به سطح اول فوتبال ایران برگردند، خبرهای خوشی به گوش نمی‌رسد؛ یوسفی مدیرعامل گروه ملی مجددا اعلام کرده است که سهامداران گروه ملی در مجمع مصوب کردند که سهام باشگاه استقلال خوزستان به فروش برسد. ضمن اینکه لیگ یک، یک ماه دیگر آغاز می‌شود و در حالی که سایر تیم‌ها یارگیری را حتی به پایان رسانده‌اند و خود را برای حضور در مسابقات آماده می‌کنند، استقلال خوزستان حتی تکلیف خود را برای تیم‌داری نمی‌داند، چه برسد به انتخاب سرمربی و جذب بازیکن.

اما نکته قابل تامل این است که بعد از انتشار خبرهایی مبنی بر احتمال فروش سهمیه استقلال خوزستان، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و رییس هیات فوتبال استان، عنوان کردند که با فروش و واگذاری این سهمیه مخالف هستند و استقلال خوزستان به تیم‌داری ادامه می‌دهد. اما گویا صحبت‌ها در این بخش در حد وعده بوده و هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است و حتی مجددا بحث واگذاری و عدم تیم‌داری مطرح شده است تا استقلال خوزستان گام دیگری به سرنوشت تلخ استقلال اهواز نزدیک‌تر شود.

اگر همان‌هایی که زمان قهرمانی استقلال خوزستان با کت و شلوارهای شیک با جام قهرمانی عکس گرفتند، اکنون آن روز را به خاطر بیاورند و پای کار بیایند، مطمئنا تمام آرزوی هواداران این تیم و علاقه‌مندان به فوتبال خوزستان نابود نخواهد شد. ضمن اینکه گروه ملی و کارخانه‌هایی که این همه معضلات اجتماعی و زیست محیطی در یک شهر ایجاد می‌کنند، نباید مسئولیت اجتماعی‌شان که ورزش نیز جزیی از آن است را به فراموشی بسپارند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۵
علی
|
United States of America
|
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
0
0
همون روز که مدیر کل ورزش جوانان و رئیس هیئت فوتبال استان گفتن این تیم مشکلش حل شده فرداش آقای یوسفی مدیرعامل گروه ملی مصاحبه کرده و گفته فروش تیم تصویب هیات مدیره هست و قطعیه وقتی که تمام شرکت ها و کارخانه های استان دست تهرانی هاست همین میشه دیگه ما رو به چشم رعیت خودشون میبینن واقعا جای تاسف داره
عاشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
0
0
سلام علیکم
کلیه این شرکتها که در اهواز و حومه آن هستند مدیران آنها از چه جایی منصوب میشوند؟ از تهران، پس تمام تصمیم گیریهای خُرد وكلان اينها هم از تهران صادر ميشه! اين شركتها از تمام منابع از جمله آب و برق و زمین و غیره... استفاده میکنند وتمام درآمد آنها به جیب تهران سرازیر میشود و خود تهرانیها در امور مالی باز هم تصمیم گیرنده هستن تنها چیزی که از این شرکتها میمونه تخریب محیط زیست اینجا میباشد.
شما میدانید شرکتی مثل گروه ملی سالانه چقدر مصرف آب دارد و چقدر پس آب فاضلاب صنعتی دارد! مصرف برق آن برابر یک شهر پر جمعیت میباشد جالبه که خیلی از کارکنان آن غیر بومی میباشد! یعنی حتی در زمینه اشتغال کار در آن باز هم به ضرر مردم بومی میباشد که باید در اولویت باشند! تازه این یک نمونه از هزار میباشد. و بعد انتظار داشته باشیم اینها به تیم های فوتبال اینجا توجه کنند چه انتظار عبثی است تهرانیها فقط وفقط به درامدهای این استان فکر میکنند و بس! و کلیه مسئولین این استان هم بخاطر سمتهایشان غلام حلقه بگوش آنها هستند یعنی زمانی که میخواهند این مسئولیت را بگیرند از آنها تعهد گرفته شده طبق نظر و خواست خود تهرانیها کار بکنند!
و این میشود استان زرخیز خوزستان که زر آن فقط ویرانه مانده
اندیمشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
0
0
مسخره اینجاست که چرا گروه ملی خوزستان زیر نظر بانک ملی تهران انگلیس صفت هست.. ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
0
1
سلام..امیدوارم این امتیاز واگذار نشود چون تبعات ناخوشی دارد واگر اصرار بر اینکار است استقلال اهواز را زنده کنیم هیچ فرقی ندارند باهم.. فقط نزاریم تهرانیا تیم و امتیاز رو به خارج ازاستان بفرستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
0
0
ُدیگه تو خوزستان هیج رای یا اهمیتی نداریم،،دیگه کسی ما رو حساب نمیکنه،،،وقتی شهردار یه جای دیگه میاد ،،،وقتی شرکت گروه ملی خوزسنانی نیست،،دیگه میخوان بدبختمون کنن
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
0
1
یعنی یکی مثل شفیع زاده نداریم تو این استان تیم بخره ..واقعا مسخره س
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
0
0
چون خوزستانی ها و مردمش عرضه ندارند، پول دارشم میرن تهران خونه میخرن و سرمایه گزاری میکنن، همه خوزستان همینه، مردم اعتراض بکنن، حل میشه، دقیقا شدیم. رعییت اصفهان تهران و یزد
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
0
0
واقعا حق با دوستان عزیز و فهیمه.
انقلاب شد که استعمار استکبار از بین بره نگو استعمار و استکبار خود مردم ایران هستند که بلا سر هموطن خودش میاره نه کشورهای بیگانه.
پبام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
0
1
اگر امکانش باشه شفیعی زاده بخرش عالی میشه
مجید هلالات
|
United States of America
|
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
0
0
باید در انتخابات شرکت کرد و افراد خوزستانی و متعهد و فهمیده انتخاب کرد. نماینده های خوزستان سبک وزن و مگس وزن هستن
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
0
2
سلام دوستان
سال هاست پروزه استقلال زدایی از ایران کلید خورده است. استقلال اهواز کجاست؟ استقلال رشت کو؟ استقلال خوزستان هم قرار است همان مسیر را طی کند. امیدوارم با رفتن وزیر مافیایی ، مافیای سرخ تهران برنامه کشوریش شکست بخورد.
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
0
0
ای اقا از چی نباید بنالیم، تیمای نفت آبادن و نفت مسجدسلیمان که مال وزارت نفت هستند وبودجه مملکت از نفت، اونوقت هنوز هیچ خریدی که نداشتند تمام بازیکناشون هم رفتند ولی تیمای وزارت وزرش دیگه از خرید داخلی کم اوردن رفتن سراغ خارجی ها.
عیسی اسدپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
0
1
چرا تیمهای خوزستانی بعد از قهرمانی به یک باره نابود میشوند این سیاست کثیف از تهران ابلاغ میشود مث نابودی پاس تهران واینکه اجازه رشد استانهای فوتبال خیز رو باجلوگیری از سرمایه گذاری نمی دهند ....اگر ما نماینده داشته باشیم نه یک عده پاچه خوار درخدمت تهرانیها باید بزنند توی دهن لوله سازی چون باید عوارض فعلیت توی اهواز روبدهد یا کارخانه اش روجمع کند ما بی صاحابیم ولسلام
اهوازی
|
United States of America
|
۰۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
0
0
باسلام
مطمن باشید اگه اس خوزستان امسال نابود نشه سال دیگه نابودیش صدرصده من فقط واسه یه عده ایی که میان میگن اگه ما تو مجلس نماینده خوبی داشتیم اکه اکه اگه ‌‌‌‌‌.....
دوستان الان بنده ۴۰ سالمه مطمنم موضوع نماینده ها بالای ۴۰ سال تو مجلس هر چند سال عوض میشن و سالیان دیگه نماینده های دیگه ایی میان سر راس کار ایا تا بحال کار مثبتی از نماینده ها تو مجلس فقط واسه فوتبال کسی دیده تا بحال ایا واقعا کار مثبتی دیدین به والله من که ندیدم پس خواهشن اسم نماینده رو نیارید که خوزستان کلا خوزستان نه فقط اهواز هیچ نماینده با ارضی ندیدیم فقط و فقط بفکر جیب خودش و دور وریای خودشون هستند کجاس اس اهواز که یه زمدنی اقایی میکرد و‌کلی طرفدار جوان نوجوان پیر داشت کجاس چرا بفکر مردم نیستن میدونید با نابودی یک تیم که این همه طرفدار داره این همه کسانی هستن که تمام زندگیشون یه تیم فوتبال با نابودی اون تیم کل طرفداراش نابود میشن مگه چقدر بودجه قراره واسم یه تیم در حد اینکه خودش نگه داره تو لیگ باید تصویب بشه شما که این همه الاینده های کثیف تو هوا تو رودخانه کارون‌ سرازیر میکنید این همه دارید پول در میارید مردم‌که نمیخوان تو شرکت ملی ثبت نامشون بکنید فقط یه تیمی خواستن که با اون تیم روزشون بگذره چرا بفکر مردم‌نیستید اخه تا کی ظلم تا کی حقارت
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
0
0
برای من جای سؤاله که تیم های فوتبال خوزستان از تهران اداره میشن؟
نفت آبادان و مسجدسلیمان هر سال در فصل نقل و انتقالات منتظر تعیین وضعیت از تهران هستن و اینم از وضعیت استقلال خوزستان.
تهران این همه تیم داره، پول از کجا میارن که تیم های صنعتی خوزستان ندارن؟
بوی فساد در فوتبال، همه جا رو پر کرده.
دیگه فوتبال داخلی لذت سابق رو نداره.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها