به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸

5 دوچرخه به خوزستان می دهیم!

رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: هر کاری از دست‌مان برآید‏ تا خوزستان به پایگاه خوبی برای این رشته تبدیل شود، انجام می‌دهیم.

به گزارش سایت ورزش خوزستان، حسین قمری به خبرنگار ایسنا خوزستان گفت: دوچرخه‌سواری در بازی‌های آسیایی پس از 25 سال به مدال طلا رسید، در حالی که پیش از این از نظر کیفی و رنگ مدال رو به نزول بودیم ولی در مسابقات آسیایی نشان دادیم که توانستیم پس از انقلاب بهترین شرایط را به دست آوریم و به نظرم نتیجه بسیار قابل قبولی هم کسب کردیم که این ارزیابی نظر کمیته ملی‌ المپیک و وزارتخانه است و ما جزو فدراسیون‌هایی بودیم که پیشرفت داشته است.

وی درباره وضعیت این رشته در استان خوزستان نیز گفت: خوزستان، استانی بسیار خوب است و باتوجه به پیستی که دارد، دوچرخه‌سواران می‌توانند 12 ماه سال را در این‌جا تمرین کنند، در حالی که استان‌های دیگر به این‌صورت نیست، پس این استان می‌تواند شرایط بسیار خوبی برای این رشته ایجاد کند. پیشنهاد داده‌ایم که اردوی تیم‌ملی آقایان و بانوان در همین ماه در اهواز برگزار شود.

رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری درباره این‌که فدراسیون قصد دارد به استان خوزستان از نظر اهدای دوچرخه کمک کند، خاطرنشان‌کرد: ما پنج دستگاه دوچرخه از دوچرخه‌هایی که در گذشته در خدمت تیم‌ملی بوده است، در اختیار این استان گذاشته‌ایم و اگر ببینیم که واقعا این استان فعالیت می‌کند و تعداد ورزشکاران علاقه‌مند به این رشته بیشتر شده است، ما هم به آن‌ها کمک می‌کنیم. ما نمی‌آییم وسیله این‌جا بگذاریم و بعد ببینیم کار می‌شود یا خیر، بلکه در حینی که کار می‌شود، وظیفه داریم که کمک کنیم. ما هر کاری از دست‌مان برآید تا خوزستان پایگاه خوبی برای دوچرخه‌سواری شود، می‌کنیم.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها