به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۳۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹
تعداد نظرات: ۲۰ نظر
وضعیت سرمربی فولاد تا 2 روز دیگر مشخص می‌شود

گرشاسبی: جلسات خوبی با نکونام برگزار کردیم

گرشاسبی: جلسات خوبی با جواد نکونام برگزار کردیم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: با نکونام جلسات خوبی داشتیم و به امید خدا ظرف دو روز آینده به جمع بندی نهایی می‌رسیم.

حمیدرضا گرشاسبی در گفت‌وگو با بخش خبری شبکه سوم تلویزیون درباره چگونگی ادامه همکاری باشگاه فولاد با جواد نکونام اظهار داشت: چند روزی است که سکان مدیریت باشگاه را برعهده گرفتم و در اولین بررسی که داشتیم متوجه شدیم که قرارداد سرمربی و دیگر اعضای کادرفنی و همچنین 12 الی 13 بازیکن تمام شده است و از سوی دیگر پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه هم بسته است. شانس ما هم که هر جا می‌رویم با پنجره بسته روبرو می‌شویم، در حال تلاش هستیم این مشکل حل شود.

وی افزود: جلسات زیادی با نکونام برگزار کردیم. او زحمات زیادی کشیده و افتخارات خوبی هم کسب کرده است. در نشست‌هایی که با هم داشتیم به جمع بندی رسیدیم و ظرف دو روز آینده به امید خدا نهایی می‌شود و به این افتخارات به همراه نکونام ادامه خواهیم داد.

مدیرعامل فولاد در مورد اقدامات باشگاه برای نقل و انتقالات گفت: با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات توسط فدراسیون فوتبال نشست خوبی با آقای عزیزی خادم داشتیم. با توجه به اینکه تیم فولاد باید در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشته باشد قرار شد این پنجره باز شود تا رای نهایی از دادگاه عالی ورزش بیاید. چون باشگاه فولاد به دادگاه شکایت کرده و این احتمال هست که بعد از تعطیلات پنجره باز شود تا ما بتوانیم وارد نقل و انتقالات شویم.

گرشاسبی در پاسخ به این سوال که آیا با بازیکنی هم به توافق رسیده اند یا خیر، تصریح کرد: منتظر هستیم اول تکلیف سرمربی مشخص شود و بعد او بگوید چه بازیکنی را می‌خواهد یا نمی‌خواهد.

وی در خصوص این شائبه که گفته می‌شود خیلی از بازیکنان گفته‌اند با جدایی سعید آذری آنها هم نمی‌خواهند بمانند، اظهار داشت: خیر چنین چیزی نیست. آقای آذری هم پیگیر هست و کمک می‌کند تا تیم شکل بگیرد و این شایعاتی است که متاسفانه دامن می‌زنند. آذری هم زحمت کشیده و از دوستان ما هستند. به امید خدا همه باید دست به دست هم دهیم تا تیم قوی را راهی لیگ برتر و هم لیگ آسیا کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۰
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
0
2
جناب گرشاسپی بزرگوار،۳-۲ روز پیش توی مصاحبه هاتون گفتین که تا ۴۸ ساعت آینده نکونام جواب نهایی رو میگه چرا دوباره میگین تا دو روز آینده؟
اگه نکونام نمیخواد بمونه صادقانه بگه شما هم تکلیفتون معلوم میشه سراغ گزینه های مد نظرتون میرین،مطمئناً هیئت مدیره فولاد گزینه هایی بجز نکونام رو مدنظر داره اما اولویت رو گذاشتن برای مربی که تیم رو قهرمان کرده.
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
0
2
نکونام داره دنبال پیشنهاد میگرده. هر جایی بره نتیجه نمیگیره. این تیم هم خیلی داغونه با این بازیکنان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
3
4
مگه قرار نبوده ۱۶ آگوست رای نهایی صادر بشه. رای اعدام که نبوده یک تخلف بوده ! یکساله هوادار رو بخاطر بیسوادیتون گذاشتید سرکار . امروز ! فردا !..... خجالت داره . انتخاب مربی که cas نبوده ! زمان انتقالات تمام شد و هنوز دارید امروز و فردا میکنید. یکماهه دارید میگید ۴۸ساعت دیگه. از آنجا که انتخاب فقط مربی نیست بلکه دست و بست های پشت پرده فوتبال هست و دلال بازی عامدانه دارید به فولاد ضربه میزنید . آقای محترم! شما توی همین یک هفته نشون دادید اینکاره نیستید شاید هم دلت بحال خوزستان نمیسوزه والا اگر کمی تعصب این باشگاه رو میداشتی با صراحت و مثل تمام باشگاههای بزرگ اینقد دوپهلو صحبت نمیکردی و راحت میگفتی فولاد حق داره به شکل موازی با چند مربی صحبت کنه. آقای مدیر مگه فولاد باشگاه کوچکیه که تمام شرافت و عزتش رو معطل یک مربی جوان بی رزومه میگذارید .
ف . ش . اهواز
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
0
5
یک هفته گذشته اما هنوز ۴۸ ساعت نکونام تمام نشده !!!!!
در این مدتی که نکونام مشغول بازارگرمی و بالابردن قیمت بود میشد یک مربی خارجی با کیفیت جذب کرد .
جای تاسف و تعجب اینجاست رضایی که با بی کفایتی باعث بسته شدن فولاد شد همچنان عضو هیات مدیره است .هر جای دنیا بود فرد خاطی توبیخ می شد و تا مدتها پست مهم داده نمی شد .
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
3
6
درود به اقای گرشاسبی مدیر توانمند و فهیم فولاد خوزستان
به نظرم کار بسیار خوبی میکنید با توجه به اینکه لیگ عقب افتاده حتی اگر یک هفته دیگر برای نکونام صبر کنید باز هم زمان زیادی تا شروع لیگ باقی مانده. میدانید چرا این رو میگم؟؟؟
چون الان هوادارانی که میگویند سریعا نکونام را برکنار و مربی جدیدی بیارید اگه مربی جدید نتیجه نگرفت هواداران عزیز میگویند چرا یک هفته برای نکونام صبر نکردید؟؟؟
پس به نظرم بهترین تصمیم را گرفتید از روز دوشنبه که با نکونام جلسه داشتید تا الان فقط 3 روز گذشته و بجای 2 روز دیگر بنظرم 4 روز دیگر هم صبر کنید تا اقای نکونام از مبالغ خیالی که درخواست کرده کوتاه بیاد و اگر کوتاه نیومد آنوقت همه هوادارن حق را به شما میدهند که مربی جدیدی بیاورید.
با ارزوی موفقیت فولاد بزرگ
Ahmad Saedi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
0
6
با تمامی احترامی که برای آقای نکونام قائل هستم و سپاس از تلاش ایشان اما نوع فوتبالی که ایشان مدنظرش هست برای ما هواداران فولاد جذاب نیست و حتی قهرمانی جام حذفی هم چندان به ما نچسبید !صادقانه بگم دل همه ما برای فولاد همیشگی که فانتزی ،جذاب و تماشاگر پسند فوتبال ارائه میکرد تنگ شده و این نتیجه گرفتن های با فوتبال اقتصادی رو رد می کنیم،ایراد دوم هم قلم قرمز زدن به استعدادهای بومی آکادمی بود که جواد آینده جوانان شهر ما رو تنها به این دلیل که بومی بودن و فانتزی باز به باد فنا داد. آرزو میکنم یک سرمربی صاحب سبک خارجی سکان هدایت محبوبترین تیم جنوب ایران رو بدست بگیره.
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
1
4
معطل کردن نکونام منطقی هست منتظره ببینه پنجره نقل انتقالات باز میشه یا نه. چون اگه باز نشه با توجه به خروجی هایی که این تیم داره احتمال نتیجه گیری تیم خیلی پایین میاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
0
1
با سلام به آقای گرشاسبی توانا ، واژه (مدیر بزرگ ) را اینجانب فقط لایق دهکردی بزرگ میدانم . اما شما که سابقه درخشان در امر مدیریت ورزش استان و کشور دارید با تصمیمات صحیح و بدون اینکه لحظه ایی درنگ کنید سرمربی را انتخاب کنید تا ما هواداران پس از سالها آقای گرشاسبی بزرگ را بالای سر تیم خودمان ببینیم و جا پای دهکردی بزرگ بگذارید . چرا که همواره سه تیم بالای جدول تیمهایی هستند که یک ثانیه را هم از دست نمی دهند و سرمربی را انتخاب و الان دارن بازیکنان بقیه تیمها را شکار و نقاط ضعف خود را میپوشانند و تیمهای بلاتکلیف از روز اول با جذب بازیکنان مازاد و بدرد نخور تا روز پایان بلاتکلیف هستن . انشاالله که با حضور شما شاهد ظهور فولاد ی قوی ‌، تماشاگر پسند ، و قهرمان همانند سالهای حضور دهکردی بزرگ و فرکی بزرگ باشیم. بیش از این معطل نشوید و با یک تصمیمم درست که خاص آدمهای بزرگ است سرمربی را انتخاب کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
0
1
تمام دست اندرکاران باشگاه فولاد و خود نکونام میدانند که اولویت فولاد با نکونام است و به همین خاطر است که ایشان عجله ای برای پایان دادن به این امروز و فرداها ندارد ، ایشون هیچ ضرری نخواهد کرد اگر پیشنهاد خوبی گیرش آمد که اهلا” و سهلا” و اگر هم گیرش نیامد فولاد را دارد با قراردادی نجومی که با گذشت زمان مبلغ قراردادش هم بالاتر خواهد رفت البته نکونام بیشتر منتظر چراغ سبز از سه تیمی است که توانستن در لیگ برتر امسال سهمیه بگیرند که این از محالات است چون هر سه تاشون سرمربی دارند و با سرمربیانشون موفق هم بوده اند و این را خود نکونام بهتر از هر کسی دیگر میداند ولی اگر مثل قلعه نوعی تیمی همانند گل گهر که برای قهرمانی بسته شود و با او قراردادی تخیلی با پاداشهای چندین برابر ببندند خواهد رفت هستند این چنین تیمهائی که برای یکبار هم شده دست به چنین ولخرجی خواهند زد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
0
4
آقای گرشاسبی بعضی از بازیکنان بی کیفیت شمالی رو رد کن بره سال گذشته حالمون از بازیکنان و تاکتیک و کادر فنی بهم خورد
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
0
2
زمان تیغ علی شاه گفتن ۴۸ ساعت دیگه ...این ۴۸ ساعت تمام نشد ...یا فکر میکنید ما یادمون میره؟! خواهشا آقای نکونام تکلیف خودشو مشخص کنه و گلایه داریم از مدیر عامل جدید که خیلی ریلکس انگار نه انگار زمان به ضررمون داره میگذره... رمان شاه آرتور هم باشه تا حالا خونده شده بود و همه چی تمام شده بود... سریعا جمع بندی کنید...
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
1
1
سلام با موندن نکونام و باز شدن پنجره میتونه چند تا از بازیکنان غیر قراردادی استقلال رو بگیره
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
0
1
واقعیت رو باید خارج از تعصب و احساسات پذیرفت،کارنامه ی نکونام و دانش ایشان در این دوساله نشون داده که فقط سبک بازیش مختص بازیهای تک حذفی هستش،ودر لیگ برتر نشان داده که چه بردهایی را با باخت یا مساوی خارج شده یا دیدارهایی که نیاز به ۳ امتیاز بود با ی بازی سردرگم و بی هدف فرصت سوزی کرده ایم ...به نظر من اگر قراره نکونام بمونه ی مربی با دانش خارجی یا داخلی مثل مرزبان و در کنارش قرار بدیم ..انشالله
عچرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
0
1
برای آقای نکونام هیچ جایی بهتر از اهواز نیست.
اصول حرفه ای حکم میکنه با مربیای دیگه وارد مذاکره بشن.
عبدالله ویسی و مجید جلالی کاملا قابل اتکا هستن.
مربی خارجی زمان زیادی نیاز داره تا به بازار نقل و انتقالات ایران آشنا بشه و مثل هندونه در بسته میمونه
عچرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
0
0
تاریخ دادگاه cas مگر صادر نشده؟!
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
0
2
مبلغ درخواستی نکونام برای تمدید با فولاد ۱۲ میلیارد برای یک فصل است ، بیش از ۴۰۰ هزار دلار !!!!!!
با کمتر از این می توان مربی با کیفیت خارجی استخدام کرد
پرداخت حتی یک سوم این مبلغ به نکونام یا هر مربی ایرانی ، غیر منطقی است و هیچ توجیح عقلانی ندارد.
آقای گرشاسبی ۴۸ ساعت چهارم نکونام فردا به پایان میرسد در مقابل زیاده خواهی ایستادگی کنید و هرچه سریعتر مربی خارجی کارنامه دار استخدام کنید مطمئن باشید با پرداخت این مبلغ به نکونام و کادر پر حاشیه چیزی جز ضرر عاید فولاد نخواهد شد .این اولین آزمون شما در فولاد است.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
0
2
آقای ف.ش یک گلایه هم به خودمون به عنوان هوادار بکنیم که فقط ننشینیم پشت گود و هی بگیم لنگش کن. طرف هنوز ده روز نیست اومده و مواجه شده با یک باشگاه متمول خوشنام, اما درب و داغون. نه تیم های پایه درستی داره, پنجره بسته است, تمام بازیکنان بی کیفیت و پا بسن گذاشته و ...
طرف غول چراغ جادو که نیست, مجبوره فعلا چند روزی نا نکونام رو بکشه, وگرنه با شناختی که من از گرشاسبی دارم نکونام رو در حد کمک مربی هم قبول نداره.
یک مقدار برای ارزیابی کسی باید زمان بدیم به کسی که اتفاقا کارنامه بسیار درخشانی داره و بیشتر از من و شما حداقل به فکر سابفه مدیریتی خودش هم هست و تا الان هر جا که کار کرده بسیار به خوشنامی و پرکاری و پاکدستی و غیرت خوزستانی شهره بوده است.
بیخود آب را گل آلود نکنید و فقط ننشینید و هی نق بزنید و دستور بدید.
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
0
0
تا شما سرتون با نکونام گرمه کل تیم دارن یکی یکی میرن با پنجره نکونامتونم میره
نسیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
0
0
قبول کنید نکونام دنبال بازارگرمی است/ یک کلام بهش بگید میمونی یا نه؟ دیگه هر روز جلسه جلسه که نشد
بازیکنان یکی یکی دارن میرن
فروزان پر
زبیر پر
فرشاد پر
و....
بجای این معطلی به نظرم با هزینه کمتر ویسی را جایگزین کنید و تیم را از بازیکنان بومی تغذیه کنید البته با عقد قرارداد چند ساله نه اینکه بازیکن تا بیاد با تبم مچ بشه بوی پول به مشامش میخوره سر از تیم های تهرانی و اصفهانی دربیاره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
0
1
عجیبه این تورم لیگ برتر حتی از تورم ملک هم بدتر شده واقعان‌ چه پولای مفتی ردوبدل میشود اینم صحنه نمایش برای سرگرم کردن است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها