به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۳۳۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱

رقابت بوکسورهای جوان خوزستانی در آسیا

رقابت بوکسورهای جوان خوزستانی در آسیا

خوزستان اسپورت- رییس هیات بوکس خوزستان از اعزام دو ورزشکار استان در قالب تیم‌ملی جوانان به رقابت‌های قهرمانی آسیا خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، حمید زنگنه‌منش در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی بوکس جوانان برگزار شد که در نهایت پوریا سعیدی‌اصل و سیدعلی هاشمی‌نسب از خوزستان توانستند برای مسابقات قهرمانی آسیا به عضویت تیم‌ملی درآیند. تیم‌ملی نیز 25 مردادماه به امارات محل مسابقات اعزام می‌شود.

وی بیان کرد: البته پارسا غلامیان نیز از شانس عضویت در تیم‌ملی برخوردار بود که به دلیل بیماری نتوانست در انتخابی تیم‌ملی، مبارزه همیشگی خود را انجام دهد و از حضور در رقابت‌های آسیایی بازماند که مطمئنم او در رویدادهای آینده می‌تواند شایستگی و توانمندی خود را نشان دهد و به عضویت تیم‌ملی درآید.

رییس هیات بوکس خوزستان همچنین با بیان اینکه سعیدی‌اصل و هاشمی‌نسب از آمادگی خوبی برای حضور در رقابت‌های آسیایی برخوردار هستند، افزود: این نفرات باتوجه به آمادگی خوب‌شان، شانس ایستادن روی سکو را دارند که امیدوارم این مهم محقق شود و هر دو بتوانند افتخارآفرینی کنند.

وی عنوان کرد: توجه به رده سنی پایه، از اولویت‌های بوکس استان بوده است و در همه‌گیری کرونا نیز از این بخش غافل نبوده‌ایم زیرا توجه به پایه، پشتوانه‌سازی برای آینده بوکس خوزستان است.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها