به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۳۳۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

قرارداد سنگربان فولاد خوزستان به پایان رسید

قرارداد سنگربان فولاد خوزستان به پایان رسید

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان در مصاحبه‌ای اعلام کرد که قراردادش با این تیم به پایان رسیده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، احسان مرادیان در فصل اخیر مسابقات لیگ برتر و جام حذفی فوتبال ایران یکی از مهره‌های ارزشمند و تأثیرگذار تیم سرخ‌پوش اهوازی بود که با رقم زدن چندین کلین‌شیت و محافظت از دروازه فولاد در موفقیت تیمش در رسیدن به قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نقش پررنگی داشت.

مرادیان در مصاحبه‌ای با سایت ورزش سه از خاتمه مدت زمان قراردادش با تیم فولاد خوزستان خبر داده و گفته است: «قرارداد من با فولاد تمام شده و اکنون بازیکن آزاد هستم. چندین پیشنهاد خوب به دستم رسیده و اوایل فصل صحبتی بر تمدید قرارداد من با مجموعه فولاد خوزستان بود که توافقی حاصل نشد و درخصوص اینکه در این تیم ماندگار هستم یا نه، ان شالله که در طی روزهای آینده تصمیم گیری خواهم کرد که افتخار ادامه همکاری با مجموعه فولاد را خواهم داشت و یا اینکه مقصد بعدی خودم را با تصمیمی خوب انتخاب کنم که هم در مسیر فوتبالی و هم در مسیر زندگی شخصی ام تأثیر مثبتی داشته باشد.»

این دروازه‌بان بلندقامت که جزو بازیکنان تحصیلکرده فوتبال کشور محسوب می‌شود، در تابستان سال 96 به تیم فولاد خوزستان ملحق شد و طی فصل گذشته جزو مهره‌های خوب فولادمردان بود.

باید دید که طی روزهای آینده با آغاز دوره نقل و انتقالات تابستانی مذاکرات مسئولان تیم فولاد با مرادیان به چه نتیجه‌ای خواهد انجامید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
0
7
امیدوارم فولاد مهره های تاثیرگذارش رو دو دستی تقدیم رقبا نکنه و در عوضش بازیکنان بی کیفیتی که همگی می‌دونیم کدوم ها هستن رو نگه داره.
متاسفانه همیشه ما خوزستانی ها باید بعد از کسب موفقیت تیم هامون تن و بدنمون بلرزه که بازیکنان خوبمون جدا نشن
مصطفی هرمزگان
|
Netherlands
|
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
0
12
به یاد دارم لیگ چهارم که فولاد قهرمان شد اکثر بازیکنای تاثیرگذارشو ازدست داد ولیگ ششم هم که سقوط کرد تورو خدا بازیکنای خارجی رو نگه دارید من از میناب تنها دلخوشیم همین تیم فولاد هست
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
0
3
مصطفی جان باعث افتخاره که یک نفر از جنوب کشور عاشق سینه چاک فولاد ه مطمئنا این تیم نماینده جنوب و جنوب کشور هستش و یک تیم در خور مردم خونگرم ولی ستمدیده جنوب کشور تشکیل میشه دلخوشی همه ی ما همینه پیروز باشید
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
0
0
چرا حمیدی یا فر عباسی رو نمیارن تو فولاد به عنوان دروازه بان حداقل ۵ ساله.هم جوونن هم اینده دار هم خوزستانی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها