به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۳۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

والی: قهرمانی را به مردم خوزستان تقدیم می‌کنیم

والی: قهرمانی را به مردم خوزستان تقدیم می‌کنیم

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: این جام را به مردم خوزستان که روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند، تقدیم می‌کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، ایوب والی پس از قهرمانی فولاد در جام حذفی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: به تمام مردم خوزستان و هوادارانمان تبریک می‌گویم. دعای خیر آن‌ها بود که قهرمان شدیم. این جام را به مردم خوزستان که روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند، تقدیم می‌کنیم. این قهرمانی در این شرایط  برای مردم خوزستان نیاز بود. خداراشکر توانستیم کاری کنیم که برای چند روز مشکلاتشان را فراموش کنند.

وی در مورد حضور فولاد در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: متاسفانه از تابستان پنجره نقل و انتقالات ما بسته شد. فصل بعد کارمان سخت است. باید ببینیم باشگاه چه تصمیمی برای کادرفنی، مدیریت و بازیکنان می گیرد. ان‌شاءالله بتوانیم با بضاعت موجود تیم خوبی را ببندیم و راهی مسابقات شویم.

کاپیتان فولاد در مورد اینکه آیا در این تیم می‌ماند، گفت: خبر ندارم. سعی می‌کنیم مربی که در دو فصل یکبار سوم شده و بعد از آن هم به قهرمانی رسیده، را نگه داریم. مطمئنا مربی بسیار موفقی است. همه تیم‌ها آرزوی چنین مربی را دارند. فکر می‌کنم باشگاه برای ماندن با او صحبت می‌کند. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
0
5
باسلام خدمت همه دوستداران فولاد
این برد را به تمامی فوتبال دوستان خوزستانی تبریک میگم اینشالله همیشه خوشحال باشن فقط یه تقاضا از مسئولان خوزستانی دارم اونایی که واقعا دلشون واسه این مردم میسوزه اینکه زندانیانی که بخاطر اب و ناحق زندانی شدن را ازاد کنن که تمام دل خوزستان را شاد کنن
عشق اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
0
2
ایوب جان کجا بودی دلمون برات تنگ شده بود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها