به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۳۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۵
تعداد نظرات: ۶ نظر

کنفرانس خبری نکونام پس از قهرمانی فولاد مردان


کنفرانس خبری نکونام پس از قهرمانی فولاد مردان

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به سئوالات خبرنگاران بعد از فینال جام حذفی پاسخ داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، جواد نکونام بعد از برد فولاد خوزستان برابر استقلال تهران در فینال جام حذفی کشور اظهار داشت: اول از همه روز خبرنگار را تبریک می‌گویم. به مردم خوزستان تبریک می‌گویم و این قهرمانی مبارک آنها باشد. از همه آنها تشکر می‌کنم. در دو فصلی که آنجا بودم به من لطف داشتند و ما کمترین کار را برای آنها کردیم.

وی افزود: تشکر ویژه از بازیکنانم دارم. آنها واقعاً بزرگ هستند و با سختی و تلاش قهرمان شدند. روزی که پنجره نقل و انتقالات ما به ناحق بسته شد، اتفاقی که نباید برای ما افتاد. تنها یک راه داشتیم و باید سخت تلاش می کردیم تا بتوانیم کمبود بازیکن را جبران کنیم. این سخت کوشی و تلاش به ما انرژی داد و گاهی به ما ضربه زد. در بازی با مس رفسنجان من بازیکنی نداشتم که بخواهم به میدان بفرستم. مهاجمم را به دفاع وسط آوردم. کار سختی در لیگ داشتیم و می‌خواستیم در جام حذفی موفق باشیم. از بازی اول مقابل ماشین‌سازی با برنامه بودیم و کارشناسان می‌توانند ببینند و آنالیز کنند. نشان دادیم که باکیفیت هستیم و می‌توانیم مقابل تیم‌هایی که هزینه کردند عملکرد خوبی داشته باشیم.

نکونام عنوان کرد: باشگاهی بود 23 بازیکن برای یک فصل گرفت و ما 7 بازیکن گرفتیم. باشگاهی بود که از لیگ یک آمده بود و از ما بیشتر هزینه کرده بودم. از شاگردانم تشکر می‌کنم که سخت جنگیدند. از تمام اعضای کادر فنی و مسئولان باشگاه و آذری و .. تقدیر و تشکر می‌کنم. من کسی هستم که در فوتبال هم سختی می‌کشیدم و اگر در سختی قرار می‌گرفتم تلاشم را بیشتر می‌کردم. به همین دلیل برخی مواقع به همکارانم سخت گرفتم تا به این روز برسیم.

وی ادامه داد: این قهرمانی مبارک مردم خوزستان و هواداران فولاد باشد. لیاقت جام را داشتیم و سهمیه مستقیم گرفتیم. سال گذشته هم باید مستقیم به آسیا می‌رفتیم و قهرمانی جام حذفی شرایط را تغییر داد. خدا را شکر می‌کنم که در دومین سال مربیگری‌‌ام در فولاد توانستم یک جام بگیریم و به آسیا برویم. قطعاً تنهایی کاری از دست من ساخته نبود و همه از من حمایت کردند تا به موفقیت رسیدیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر جنب و جوش‌های سعید آذری در کنار زمین، تصریح کرد: همه چیز در فوتبال مشخص است. مدیری که فوتبالی است و اتفاقات را می‌بیند قطعاً به گونه خاص خود خوشحالی می‌کند. ما یک تیم هستیم و مهم نیست مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم و مهم این است که در پایان خوشحال باشیم.

نکونام افزود: دست تمام کارگران فولاد را می‌بوسم و با مبالغی که در اختیار ما قرار گرفت توانستیم آنها را سربلند کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
1
3
دمت گرم سالار .. امیدوارم تو باشگاه فولاد ماندگار باشی و بیشتر عناوین کسب کنیم و اگر هم نباشی آرزوی موفقیت تو همه لحظات زندگیتو از خدای متعال خواهانم.... درود به شرفت
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
0
2
با تشکر از زحماتی که در این دو سال برای فولاد کشیدید سوا از کم و کسری هایی که داشتید و جاهایی که اگر انتقادی به سبک بازی تیم یا بازیکن میشد هوادار حق داشت چون بازیکن و مربی،مدیر میرن اما این نام باشگاه هست که موندگاره و هواداری که سهمش همین شادی هایی مثل امشب یا غم واندوه بابت شکست تیمش هست.
به امید روزهای طلایی تر برای فولاد و تیم های محبوب دیار خوزستان.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
0
3
جواد نکونام ، مربی آینده داری است. ممنون از نکونام
جمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
1
3
ممنونم از زحماتتون . مبارکه باشه به همه مردم خوزستان. ان شالله بمانی و افتخارات زیادی کسب کنی
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
0
3
خیلی مردی واقعا آرزوی هر تیمی داشتن جواد نکونامه با پنجره بسته دست خالی واقعا خوب نتیجه گرفتی ازت ممنونیم امیدوارم بمونی تو فولاد چون مربی های دیگه فقط، بهانه میارن و تو در عمل ثابت میکنی و با عملت جواب منتقدین رو میدی درود بهت و همچنین درود بر آذری با غیرت و با تعصب
بجه اهواز ساکن قزوین فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
1
3
قهرمانی فولاد خوزستان قابل توجه منتقدین آذری و نکونام بود مخالفین که هیچ ولی اینایی که از سبک بازی دفاعی فولاد ایراد میگرفتن امیدوارم قانع شده باشن استقلال ۱۲۰ دقیقه نتوست کاری بکنه و کارشناسان صدا و سیما هم دفاع قدرتمند فولاد تایید کردن روش نکونام مث سیمونه در اتلیکو مادرید هست و این دردنیا یه سبک هستش
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها