به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۳۳۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
یک سال کامل بدون گل خورده در اهواز

رکورد جالب مرادیان در ورزشگاه فولاد آره‌نا

رکورد جالب مرادیان در ورزشگاه فولاد آره‌نا

خوزستان اسپورت- احسان مرادیان در طول یک فصل کامل هیچ گلی را در ورزشگاه فولاد آره‌نا دریافت نکرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فولاد خوزستان در حالی با نتیجه 2 بر صفر از سد ملوان انزلی گذشت و به فینال جام حذفی راه یافت که احسان مرادیان سنگربان فولادی‌ها در نیمه دوم این مسابقه 2 موقعیت گلزنی حریف شمالی را با واکنش‌های مناسب دفع کرد تا به صعود تیمش کمک کند.

کلین‌شیت احسان مرادیان در بازی شب گذشته باعث ثبت یک رکورد جالب توجه برای این دروازه‌بان بلندقامت شد؛ رکوردی که حکایت از یک فصل کامل بدون گل خورده در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز موسوم به فولاد آره‌نا دارد.

احسان مرادیان در این فصل 8 مسابقه در ورزشگاه فولاد آره‌نا برای فولاد خوزستان به میدان رفت و 8 کلین‌شیت را رقم زد تا رکورد یک فصل کامل بدون گل خورده در ورزشگاه خانگی را ثبت کند.

شش بازی لیگ برتر مقابل سایپا، گل‌گهر، نفت آبادان، ماشین‌سازی، پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه فولاد خوزستان به همراه دو بازی جام حذفی مقابل سپاهان و ملوان دیدارهایی بودند که جواد نکونام وظیفه حفاظت از دروازه تیمش در اهواز را به احسان مرادیان سپرد و این دروازه‌بان توانست در تمامی این دیدارهای خانگی قفل دروازه فولادمردان جنوبی را بسته نگه دارد.

احسان مرادیان که پنجمین فصل متوالی حضورش در فولاد خوزستان را سپری می‌کند، هرگاه در این فصل برای تیمش به میدان رفت، عملکرد مطلوب و قابل قبولی را به نمایش گذاشت و رضایت هواداران پرشمار فولادی را جلب کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
مصطفی هرمزگان
|
United States of America
|
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
0
3
مصطفی از هرمزگان به یاد ابراهیم میرزاپور عشق است مرادیان و فروزان انشاالله قهرمانی فولاد به یاد تشویق هوادارای فولاد. فولادشهراهواز فولادشهراهواز
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
0
3
درود به احسان مرادیان دیشب عالی بود انشالاه بازی فینال هم بدرخشه
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
0
1
با سلام و خسته نباشید خدمت سایت خوب و مردمی خوزستان اسپورت اماری که از اقای احسان مرادیان درج شده یه اشتباه کوچکی در ان هست که در بازی سپاهان و فولاد در جام حذفی اقای مرادیان یه گل در ان بازی دریافت که نتیجه بازی یک بر یک شد و فولاد توانست در ضیافت پنالتی ها سپاهان را شکست دهد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها