به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۳۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹

ویسی: شکست دادن پرسپولیس هنر می‌خواهد

ویسی: شکست دادن پرسپولیس هنر می‌خواهد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: کسب یک امتیاز از بازی با پرسپولیس با توجه به بازی های سایر تیم ها می تواند ما را یک پله بالا ببرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از کاپ، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس تیم قدرتمندی است که سه امتیاز گرفتن از آن، هنر می خواهد اما یک امتیاز هم با توجه به بازی های سایر تیم ها می تواند ما را یک پله بالا ببرد و می توانیم در جدول صعود کنیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس با 24 هفته قبل خود خیلی فرق کرده و این بهترین تیمی است که تا به حال دیده ایم. ولی تمام تلاش ما این است که از این تیم امتیاز بگیریم. ما صددرصد برای ماندن امیدواریم و می جنگیم.

سرمربی استقلال خوزستان درباره اینکه تیمش در خطر سقوط قرار دارد گفت: ما هیچ موقع در منطقه خطر نبودیم و در 6 هفته باقی مانده هم نخواهیم بود. ما از 6 بازی آینده برای ماندن در لیگ 6 امتیاز می خواهیم. تمام تیم هایی که برای ماندن می جنگند همین وضع را دارند.

ویسی درباره حضور هواداران استقلال خوزستان بیان داشت:ما فردا به همت تماشاگران پرشورمان که از آنها می خواهیم به ورزشگاه بیایند و ما را حمایت کنند تا سه امتیاز را بگیریم.

وی ادامه داد: ما از لحاظ فنی بازیکنان خوبی داریم ولی بیشتر گل هایی را که دریافت کردیم روی اشتباهات فردی بوده است.

سرمربی تیم استقلال خوزستان درباره غایبان تیمش در این بازی گفت: ایمان باصفا و ابراهیم خسروی را در این بازی در اختیار نداریم. خوشبختانه برای این مسابقه سه اخطاره نداریم.

ویسی خاطرنشان کرد: دفاع ما خوب است ولی اشتباهات فردی انجام می دهند و بد کار می کنند. تیم ما یک تیم تازه و جوان در لیگ برتر است ولی شخصیت قهرمانی ندارد چون اگر تیم ما شخصیت قهرمانی داشت از اول فصل تیم را برای قهرمانی می بستیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها