به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۳۳۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

نزول فاحش تیم‌های نفتی در نیم‌فصل دوم لیگ

نزول چشمگیر نفتی‌ها در نیم‌فصل دوم لیگ

خوزستان اسپورت- تیم‌های نفتی خوزستان در نیم‌فصل دوم لیگ برتر نسبت به نیم‌فصل اول افت فاحشی داشته‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، با سپری شدن چهارده هفته از دور برگشت لیگ برتر فوتبال شاهد افت فاحش روند امتیازگیری تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان نسبت به دور رفت این مسابقات بوده‌ایم.

صنعت‌نفت آبادان از چهارده بازی و 42 امتیاز ممکن فقط 11 امتیاز گرفته و این در حالیست که در نیم‌فصل اول از همین تعداد بازی صاحب 23 امتیاز شده بود.

نفت مسجدسلیمان هم از چهارده بازی و 42 امتیاز ممکن تنها 10 امتیاز کسب نموده است، در حالی که طی نیم‌فصل اول 18 امتیاز اندوخته بود.

فولاد خوزستان اما شرایط بهتری نسبت به نفتی‌ها داشته و دقیقا مثل دور رفت طی چهارده بازی 20 امتیاز از 42 امتیاز ممکن را به دست آورده است. فولادی‌ها البته در بازی پایانی دور رفت مقابل پدیده به برتری رسیدند و حالا باید در مشهد هم این برد را تکرار کنند.

لقب شگفتی‌ساز نیم‌فصل دوم لیگ را می‌توان به نساجی مازندران داد که 23 امتیاز دشت کرد، بطوری که اگر امتیازات دور برگشت دو تیم نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان را جمع بزنیم، باز هم کمتر از امتیازات نساجی در دور برگشت بوده است.

بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران جمعه 8 مردادماه به خط پایان می‌رسد و سه تیم خوزستانی برای افزایش امتیازات به مصاف حریفان خواهند رفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
reza
|
France
|
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
0
1
این هم کارنامه خفت بار عيسی زاده ودست نشانده اش پور موسوی ویک سری بازیکن ضعیف
mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
0
0
مشکلات تیم های نفتی این که مسولی که انتخاب میشه و یا مسولین استانی عرضه گرفتن بودجه از وزارت نفت رو ندارن و متاسفانه گرفتار هزاران بی پولی و حواشی میشن مثل نفت مسجدسلیمان! امیدواریم مدیریت غلط اصلاح بشه و مدیری تعیین بشه که ترسو نباشه و خودش توی اختلاس و دزدی دست نداشته باشه تا بتونه از حق قانونی تیمها دفاع کنه ، شما ببینید مسولین کنونی رو اصلا اینقدر ضعف دارن پای قانون نمیان و از حق قانونی تیمها دفاع نمیکنن ، شاید هم سیستم قانونی و مافیا فوتبال پشت قضیه هست ، هر چه هست متاسفیم کام خوزستان با جام شیرین نخواهد شد حالا حالا ها ..‌‌‌‌......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
1
2
حیف حیف از اینکه نفت mis از فرد شایسته یی مثل بهروز مکوندی در پست سرمربی گری استفاده نکرد او باشخصیت ترین و ایده آل ترین و کارآمدترین فرد بود با دارا بودن سالها حضور درسطح اول فوتبال ایران وبسیار محبوب ومردمی واقعان حیفه که بهشون فرصت نمیدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
0
1
بله وزارت نفت شخص زنگنه هیچ علاقه و عرقی ب فوتبال و تیمداری ندارد و یک سری مدیر بله قربانگو هم زیر دستش با دستورات او تیم نداری میکنند اولان زنکنه میبایست خیلی پیش از اینها همان موقع که میلیادری برای باشگاه نفت تهران هزینه میکردن توسط همین مسئولین ومدیران مورد خطاب وبازخواست قرار میگرفت آنهم نفت تهرانی که هیچ هوادار و پایگاه مردمی نداشت اما بدلیل ضعف همین مدیران نالایق صنعت نفت همیشه فرزند خانده بود و بی بهره از کارهایی که برای نفت تهران شد بعدم بخاطر فرار از فوتبال ومردم آبادان قصه قانون عدم پوشش تیمداری حرفه ای فقط فقط برای وزارت نفت اعمال و اجرا شد اونم درسایه حضور مدیران انتصابی بی لیاقت وبله قربانگو و نمایندگان ضعیف ضعیف شهرهای نفتی یکسری مدیر منافع خودرا درضعیف وپایین نگهداشتن تیمهای وابسته ب وزارت نفت دیدند چون توقع بحق هواداران را همیشه پایین و کم نگهداشتن در این کشور چگونه است که برای اصفهان وتبریزو تهران وکرمان واهواز همیشه راه وامکان بریز و بپاش درفوتبال هست اما برای آبادان ومسجدسلیمان نه ؟ همیشه جنگ تیمهای نفتی با سایرتیمها صنعتی ونورچشمی جنگی نابرابر و نامعقول است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
0
0
دیگه بعداز 9 سال مدیریت ضعیف باند عیسی زاده رفرم جواب نمیده ب ویژه که درهمین فصل آخر خون تمام هواداران صنعت نفت در حمایت بی منطق و غیرعقلانی از پورموسوی توی شیشه کردید اعصاب همه علاقمندان صنعت نفت را داغون کردید نه نه دیگه رفرم تغییر پورموسوی کافی نیست که یکی بدتر از اورا بیارید بایستی خود آقای عیسی زاده که کلامی هم تمایل ب رفتن داره واقعان بره دیگه کافیه شنیدن حرفای تکراری پول نبود گرم بود و بازده امتیازگیری برحسب خرج کرد معقول بوده عین حرفهای آقای روحانی ریاست دولت که خودش فقط ازکارخودش رضایتمنده با استقرار دولت جدید مدیران ازاین دست پست نخواهندداشت و پایان حضورشان در ورزش نفت فرا میرسد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها