به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۳۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
تعداد نظرات: ۲۹ نظر

عیسی‌زاده: برخی تیم‌ها ده برابر ما هزینه کرده‌اند

عیسی‌زاده: برخی تیم‌ها ده برابر ما هزینه کرده‌اند

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: تمام قد پشت سرمربی خوزستانی خود می ایستیم و اجازه تضییع حقوقش را به کسی نمی‌دهیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از رسانه باشگاه صنعت نفت آبادان، علی عیسی‌زاده، مدیرعامل این باشگاه درباره حاشیه‌های پیش آمده در دیدار با فولادخوزستان بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

با عرض سلام و احترام به ارواح طیبه شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس و مردم شریف و فوتبال فهم استان خوزستان، علی‌رغم تمایل شخصی و صرفا بر پایه وظیفه و مسئولیت سازمانی لازم دانستم موضع موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان را در قبال اتفاقات رخ داده در دیدار بین تیم‌های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان در معرض نگاه و قضاوت مردم شریف و رنجدیده استان و جامعه فوتبال قرار دهم.

قبل از هر حرف و کلامی جا دارد به‌عنوان مدیرعامل تیم محبوب و مردمی صنعت نفت آبادان از همه اهالی شریف استان زرخیز اما محروم خوزستان عذرخواهی نمایم چرا که نه تنها نتوانستیم اندکی از کوه مشکلات شما بکاهیم بلکه با آنچه که در پایان دیدار تیم های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان و مصاحبه های بعد از آن رخ داد نمک پاش دل ریش‌تان هم شده‌ایم.

حرمت باشگاهی پر سابقه و به یادگار مانده از جام تخت جمشید به نام صنعت نفت آبادان از یک سو و تیم محبوب و دوست داشتنی فولاد خوزستان از سوی دیگر و روابط عمیق و دوستانه این دو باشگاه محبوب و مردمی می طلبید که همه ما از کادر مدیریت و کادرفنی هر دو باشگاه با اندکی گذشت و تواضع و نگاه داشتن حرمت یکدیگر، بلافاصله  اسب خشم و رفتارهای احساسی را رام و مهار کرده و از بروز بحران‌های بعدی این مشکل جلوگیری می‌کردیم.

باشگاه صنعت نفت آبادان همچنان اصرار دارد تا اینگونه مشکلات ابتدا در نشست‌های دوستانه بین کادر‌فنی و مدیریتی هر دو باشگاه حل و فصل گردد اما در غیر این‌صورت، تمام قد پشت سرمربی زحمتکش و خوزستانی خود خواهد ایستاد و اجازه تضییع حقوق شهروندی ایشان را به کسی نخواهد داد.

و اما با توجه به اینکه در مصاحبه‌های مکرر دوستان از جایگاه تیم صنعت نفت در لیگ برتر به‌عنوان یک دست‌آویز برای حمله به سرمربی تیم صنعت نفت استفاده شده است مراتب ذیل را جهت تنویر افکار عمومی ایفاد می نماید:

- به یقین از شش سال پیش تاکنون بودجه سالیانه اختصاص داده شده به تیم صنعت نفت در کل این شش سال کمتر از بودجه یکسال هر کدام از تیم‌های متمول صنعتی می‌باشد.

-  اگر قرار بود شاخص بهره‌وری عملکرد باشگاه‌ها محاسبه و رسانه‌ای شود آن وقت همه مردم شریف ایران متوجه می‌شدند که باشگاه صنعت نفت آبادان برای کسب هر امتیاز در فصل گذشته کمتر از 300 میلیون تومان و در فصل جاری با توجه به نرخ صددرصدی تورم زیر 450 میلیون تومان هزینه کرده است در حالیکه برخی باشگاه‌های صنعتی برای کسب هر امتیاز  حداقل ده برابر ما یعنی حدود 4 میلیارد تومان برای کسب هر امتیاز هزینه کرده‌اند.

-  تیم صنعت نفت آبادان اگرچه از بودجه‌ای همانند تیم‌های صنعتی برخوردار نیست اما با افتخار اعلام می‌کند که علی‌رغم مشکلات عظیم مالی و زیر ساختی همچنان یکی از جوان‌ترین، بومی‌ترین، پرتلاش‌ترین و شریف‌ترین تیم‌های فوتبال کشور بوده، هست و خواهد بود.در پایان برای فوتبال کشور و خصوصا فوتبال استان خوزستان آرامش و آینده‌ای روشن آرزومندم.    

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۹
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
0
1
اقای پورموسوی چه آتیشی به پا کرد. دو تیم خوزستانی رو دعوا انداخت. کاش بجای حاشیه و بحث جادوگری یه کم رو فوتبال زیبا تمرکز شود
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
0
1
صنعت نفت که میگن 18 میلیارد هزینه کرده یعنی فولاد اگر ده برابر هزینه کرده میشه 180 میلیارد تومن
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
0
1
با احترام به اقا عیسی زاده باید بگم که پورموسوی زمانیکه سرمربی فولاد بود با این امکانات و بودجه و بازیکنای خارجی و ... نتایجش افتضاح بود و با دستور رییس شرکت فولاد اخراج شد.
نتایج ربطی به پول نداره مربی باید دانش و سواد فنی داشته باشه.
هوادار صنعت نفت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
0
1
کاش تمام قد از خواسته بحق هواداران نجیب صنعت نفت در اخراج این مربی بهانه جو و فرافکن می ایستادی بله این حرفتان را قبول داریم باشگاههای صنعتی هم ده برابر شما بخور بخور دارند اما شما درمقابل مردم شریف آبادان ایستادی وحالا برای گل آلود کردن بیشتر وضعیت ادامه مربیگری صنعت نفت وارد قصه هیاهو بافولاد ب منظور رفع تنش عدم مقبولیت عمومی پورموسوی و ابقاعش در صنعت نفت آبادان هستید سوای اینکه دراین جدال غیر لازم حق باکدام مربی است آقای مهندس بیدارشو هواداران صنعت نفت از دروغ و سیاهکاری و وعده خسته اند بس است عوام فریبی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
0
0
شما خودتم باید بری بعد اومدی از رفیقت که پاش رو پوسته موزه حمایت میکنی بابا حیاکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
0
1
اگر شما توان جم آوری پول وسرمایه بعنوان مدیرعامل نداری از ناتوانی شماست آقا شما میخوای کارمند خوب وحرف گوش کن مدیرانت باشی برایت اهمیتی ندارد پول دیرمیاد و کم میاد چون شما کارمندی دلت و قلبت با مردم آبادان و پیشرفت تیم نیست اگر پولم بهت ندهند تشکر میکنی اما استعفا نمیکنی چون حقوق و درآمدت سرجاشه
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
0
0
آقای عیسی زاده لطفا فرافکنی نکنین پورموسوی جدا از نتایج افتضاح، در ارنج تیم و تاکتیک های فنی هم مشکل داره ضمنا جنجال و بیسوادی ایشون تو نشست خبری در تهدید سرمربی فولاد پذیرفتنی نیست. حتی اگر به پورموسوی گفته باشن جادوگر هم اینقدر آسمون ریسمون بافتن تو نشست خبری لازم نبود هر اقدامی روش خاص خودش رو داره و نشست خبری جای صحبتهای پورموسوی نبود. درضمن اگر به بودجه صنعت اشاره میکنین لطفا مقایسه ای بین بودجه و خریدهای صنعت با ترکیب تیم پیکان داشته باشین پیکان سرشار از بازیکن جوان و مستعد و ارزان قیمت هست که نتایج تحسین برانگیزی خلق کرد ولی آیا نتایج صنعت قابل دفاع بود؟؟!! نیم فصل دوم بعد از ماشین سازی بدترین تیم تو لیگ هستیم.
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
0
0
چرا خوزستان ها اینقدر بدبخت تند که فقط به جون هم می‌افتند تا دیروز صنعت به هر تیمی می باخت سرمربی ش فقط توجیه می‌کرد چه اتفاقی افتاده یعنی الان فکر کردید قهرمانی رو از دست دادید اینم مثل باخت های دیگه
هنرتون اینه که فقط تو سر هم بزنید
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
1
1
آقای مدیر تفرقه ننداز و پاسخگوی ضعف مدیریتی خودت و ضعف فنی سرمربی باش .
هواداران فولاد و صنعت هیچ مشکلی با هم ندارند و حرفهای بی اساس شما و پورموسوی هیچ اثر منفی بر روابط هواداران دو باشگاه نخواهد گذاست .
.پورموسوی برای اینکه حواسها از نتایج ضعیف صنعت پرت شود طبق معمول هوجی گری کرد اما کارنامه اسف بار پورموسوی کاملا مشخص است هرجا بوده به علت بیسوادی نتایج ضعیف گرفت. هیچ وقت مسئولیت شکست را بر عهده نمی گیرد .ماجرای مسخره پیراهن های مشکی با دکمه سفید را خود پورموسوی در برنامه تلویزیونی تایید کرد.
حیف صنعت نفت که مدیر و سرمربی بی کفایت و بیسواد دارد که به جای پاسخگویی به هوادار ،فرافکنی می کنند.
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
1
1
تو فوتبال همه چی هست خصوصا تو دربی...اونم دربی خوزستان که همیشه فوق العاده حساس بوده..اما حرفایی که این وسط رد و بدل شده به گفته حرفهای پورموسوی که آقای نکونام ایشون رو جادوگر خطاب کرده و دلیل به اینکه پورموسوی ثابت کنه ماجرا بلعکسه باید بگیم آقای پورموسوی باید تو جلسه کمیته اخلاق که احظار شدن باید پاسخگو باشن..و هر نتیجه اخلاقی که صورت بگیره باشگاه فولاد به حرمت مردم آبادان سکوت اختیار میکند...زنده باد خوزستان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
0
0
اینکه حرفهای پورموسوی درسته یا غلط جای بحث و بررسی داره ولی معلوم نیست چرا هر تیمی میره اهواز با فولاد بازی کنه با نیمکت فولاد مشکل داره جای سواله داره. یعنی همه مربیان لیگ برتر هوچی بازی می کنند؟
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
0
0
ببینید تیم صنعت نفت اسیر چه کسانی است من از بحر حسین در اضطرابم تواز عباس میگویی جوابم ؟ مهندس چرا خودت را به اون راه میزنی اصلان دعوای پوچ پورموسوی چه ربطی به هواداران وتیم صنعت نفت داره چرا هیچکدامتان پاسخگوی افکارعمومی مردم فوتبال فهم آبادان نیستید بابا تیم این آقا دریارگیری در ارنج و شیوه ونوع بازی مشکل فنی دارد مااز این تیم فوتبال ندیدیم فقط فقط فقط بهانه های آبکی شنیدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
0
1
آقای عیسی زاده یادت باشه عیسی زاده که مغضوب هوادارای صنعت نفته تورا هم با خودش در مرداب مترودی پایین می‌کشد توصیه میکنیم خواست هوادارا را تمکین کن . پورموسوی باید برود . در این اوضاع نابسامان و ملتهب خوزستان هوادارای صنعت را جری‌تر نکن .
reza
|
France
|
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
1
0
اول فصل تمام هواداران وحتی بعضی از اعضا خودت با آمدن پور موسوی مخالف بودن ولی شما یک‌طرفه و در مخالفت با خاسته بحق هواداران این مربی را به تیم تحميل کردی شما ضعف از خودته ده سال چه گلی به سر این تیم زدی جز اينکه در جا زدی وسر بزنگاه تیم را تضعیف کردی این فصل که بودجه خوبی داشتی وسر وقت هم نقد شد بدترین نتایج تاریخ صنعت را گرفتی ویک مشت بازیکن بنجل با پور موسوی به تیم آوردی شما یک مدیر بسیار ضعیف هستی که باید از تیم بری که امیدواریم با آمدن دولت جدید شما وعواملتان را نبینیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
1
1
گرچه هیچکس از بی اخلاقی و هوچی گری کادرفنی فولاد حمایت نکرده و نمیکنه اما رفیق اون محرم خان که براتون جشن هم گرفته بود وکلی احترام گذاشت که بازم باختی بد بد بدم باختی بعدم گفتی دیگه ب داور سلام نمیکنم نگفتی تیم را درست میکنم که چهارتا نخوریم اصلان چی میگی بخدا
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
0
1
موفق ترین مدیر باشگاه صنعت نفت بعد از انقلاب با کمترین بودجه بی پولی دیر بسته شدن تیم بدقولی نماینده ها و مسئولین تیمو یه تنه حفظ کرده ای کاش منتقدین ایشان بحق قضاوت کنن. به کار ایشان هم انتقاد وارده ولی اگر بخواهیم عملکرد ایشان با تمامی مدیرانی که در راس باشگاه صنعت نفت بودن مقایسه کنیم ایشان نمره قبولی میگیرن قبلی ها زمان نقل و انتقالات کاروان برده بودن مکه سوریه یا مدیر ایکس تیمو انداخت تیمو دسته یک نگه داشت چند سال پیش علی عیسی زاده با الفردو تیم لیگ برتری کرد ایشان نیم فصل دوم رفتن تیم سال بعدش افتاد مدیر بعدی هم اومد دسته یک موندیم تا مجددا خوده عیسی زاده اومد تیم اورد بالا یک سری از منتقدین ایشان تنها دلیل مخالفتشان پست نگرفتن شان است البته حساب تماشاگران با اینها کاملا فرق میکنه تماشاگران بدون چشمداشتی از روی عشق علاقه شان انتقاد میکنن ولی اون ادم ها چسبیده فقط دنبال پست بحث مالین طرف لیگ خوزستان بهش تیم نمیدن اومده شده منتقد یا نفت نوین اقایون نابود کردن حالا شدن دلسوز فوتبال ابادان اقای عیسی زاده اقای پور موسوی میخواست ضعف فنی خودش با این صحبت ها توجیح کنه واقعا متاسفم ایشان با این ادبیات قلدارنه سرمربی صنعت نفتن انتظار داریم مربی خوب خارجی بیارید مرتضی بچاری حفظ کنید دو کمک جدید جوان آبادانی به تیم اضافه کنید تا کسب تجربه کنن خون تازه تزریق کن به تیم باشگاه اکادمی قوی کن تغییرات در اعضای باشگاه تیم ایجاد کن کاظم فرهانی ده سال زحمت کشیده بهتره یه فرد جدید بییاد
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
0
0
آقا حسام گرامی شما برای چه چیزی در جبهه عیسی زاده که هیچ مقبولیت ومحبوبیت و اتفاقان کارنامه بسیارضعیفی دارد حمایت میکنی؟ آیا شما و عیسی زاده به همان هواداران بشدت ناراضی اهمیتی دادید نه چون فلسفه شما اینه هرکس با مانیست دشمن است نه آقا لطفان نفش همشهریها وبرادر مدیرعامل درباشگاه راهم تعریف کنید 10سال در جا زدیم طلبکارم هستید اینم از شاهکارآخرتان تحمیل پورموسوی ناموفق ب صنعت نفت شما گوش وچشمت را بستی و فقط بقای این باند را میخوای لطفان ب افکارعمومی مراجعه کن برو درکوچه وبازار بین مردم آبادان رفیق اینجا هوادار فوتبال خوب وبد را میفهمد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
0
0
در جواب آقا حسام بقول شیرازیها ( میره )
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
0
0
آقای حسام هنر یک مدیرعامل این نیست که با بدبختیا و گرفتاریا کنار بیاد بلکه هنر یک مدیرعامل کاربلد و موفق اینه که تیم تحت هدایتش را از اینهمه بدبختی و گرفتاری رها کنه . پس لطفا ماله کشی اقدامات سوءمدیریت او را نکنید و نمک به زخم هوادارا نباشید. او و پورموسوی بیسواد باید بروند .
reza
|
France
|
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
0
0
قرار نیست چون مدیران قبلی هم ضعیف بودن ما از عيسی زاده حمایت کنیم هر مدیری ضعیف بود باید سريع برکنار بشه ولی متأسّفانه اعضا مدیران همگی دست نشانده خود مدیر هستن ودر همه شرایط لال وبله قربان گو هستن باید این فصل از این خبرها نباشه و اشخاصی انتخاب شوند که سابقه مدیریت و موفق و کار آزموده و با شخصیت باشند وفقط نگران پست ومقام نباشند
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
0
0
یجوری، از هنر و این چیزا میگین، انگار ابادان یه کشور دیگه هست، اقایون همیشه منتقد، پور موسوی بد، بازی بد، اما ابادان بعد جنگ چی ازش مونده، کل خوزستان چی. مونده، گیر یه مشت مدیر غیر بومی کار نابلد، که هزینه برای خوزستان تو اولویت چندمه، هنر مدیر کی گفته پول و منابع مالیه، اصلا کدوم مدیر ایرانی این کار میکنه، تیمها یا صنعتی هستند که پول بهشون میدن، یا خصوصی که وضعشون مشخص، نفت مال صنعت نفته، اونم بزور، اصلا نفت نمیخاد تیم داری کنه، بعد پولی هزینه نمیکنه، سالی درحدود،20میلیارد، حالا ایشون از کجا پول بیاره، نکنه، انتظار چاپ پول دارید، از دور هی نگین لنگش کن، همه تیما پولشون. امادست، اما نفت ها، هردوشون پولی نمیدن براشون، پس منتقد الکی نباشید، پورموسوی سبکش خوب نیست، اما وضعیت کل استان و. تیمهاش همینه، یجوری میگید عیسی زاده بد، پورمـوسـوی بد، انگار صنعت تو این بیست سال رده اول دوم. بوده، یکم خوبه منطقی باشیم نه متعصب، مربی غیر بومی و خارجی هم، بدون پول نه وایمیسته، مثل مربی های قبلی غیر خوزستانیشم میشه مثل مربی نفت misوسط راه ول میکنه میره، صبوری کنید، شاید سال بعد تیم بهتری شدیم، با بازیکنان و مربیان بومی
هوادار صنعت نفت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
0
0
سلام آقا رضا طبق فرمول حضرتعالی چون صنعت نفت سابقه قهرمانی ندارد پس چه اشکال داره عیسی زاده هم 10 سال دیگر گند بزنه قربون تو که منطق داری بعدهم آقا وقتی یک مدیری هرسال نمایش استفعا من میخوام برم راه میندازه واین مسیولیت فقط برای خدا بوده چرا نمیره؟ چرا صددستی میزو پول رو چسبیده حالا نه دراین 10 سال که مدیر بودا یک جام یک جام آورده شما برای حفظش یقه پاره کن آقا این مهندس صدسال دیگرهم هیچ هیچ کاری نمیکنه جمع کنید این هیئت سینه زنی طلبکارانه را شما یعنی خادم مردمید نه ارباب وآقا باسرشون؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
0
0
راست میگی آقا رضا چی ازآبادان مونده پس اجازه بدهید باند عیسی زاده هم تا انقلاب مهدی ادامه بده دیگه بی انصافا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
0
0
عیسی زاده حتی در لیگ یک که پول براحتی به تیم تزریق میشد و منع قانونی من دربیاری حمایت مالی وجود نداشت نتونست یک قهرمانی در همان لیگ یک بیاره . شک نکنید اگه این دیگ برای صنعت و هواداراش نمی جوشه ولی برای این حضرات همواره جوشیده وگرنه اگه یک مدیرعامل بدونه پول نیس باید برای همراهی با هوادارا و فشار بر وزارت نفت استعفای واقعی میداد و میرفت . همین امروز نفت مسجدسلیمان دوباره شارژ مالی شد میشه بفرمایید مدیرعامل اونا از کجا و چطوری پول برای تیمشون تهیه میکنه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
0
0
واقعان آین چندنفری در وصف و جانبداری آقای عیسی زاده میگن ب چی عرق دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
0
0
قابل توجه چندین نفر انگشت شماری که حامی عیسی زاده هستن همین بس که ایشان حتی در لیگ یک هم که پول به اندازه کافی تزریق میشد هم نتونست هیچگاه یک قهرمانی در حد لیگ یک هم به باشگاه و هوادارا هدیه کنه . پس با این کارنامه رفوزه ای که ایشان داره فقط برخی همکاراش و یا هم ولایتیهاش و یا همین چند نفر هیئت مدیره و البته دلالهای اطراف باشگاه میتونن حامی او باشن . ما با ایشان شخصی برخورد نمیکنیم بلکه بر اساس عملکردش قضاوتش میکنیم که اوج مدیریت ایشان در جذب پورموسوی بود که دوازده هفته مارو در حسرت یک برد گذاشته بود و این مثلا مربی پارس جنوبی را سقوط داد و در فولاد هم با اونهمه امکانات و پول فراوان این تیم را در رده هفتم و یا هشتم نگه داشته بود . مگر سالی که اس خوزستان قهرمان لیگ شد وضع مالیش خوب بود نه قربونت این تیم قهرمان شد چون مدیرعامل قوی و سرمربی قوی و روابط عمومی فعال و کاربلد داشت و اون قهرمانی هیچ ربطی به کمک ویسی نداشت چون اگه ربط داشت زره ای از تجربه همکاری با او را در اوج نداری در صنعت پیاده میکرد تا تیم اینگونه زمینگیر نشه . او یک شاگرد تنبل در کنار ویسی بود که فقط نون اعتبار کنار ویسی بودن را خورده و میخورد .
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
0
0
من نمیگم، عیسی زاده هم خوبه، من میگم، مدیر دیگری بیاد ومربی دیگری، اگر خوب باشن که نمیموننن یا نمیزارن بمونن، یا انقد شرایط کاری رو بد میکنن که نمونن، نشه یوقت اینا برن، صنعت بره لیگ پایین، حرف من اینه، حالا هی بتازید و برنتابید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
0
0
آقارضا کامنتها گله هواداران نفت شاهنامه شد خودتان واقفید اما اصلان شما درتاریخ باشگاه صنعت نفت آیا بخاطر داری گروهی از بازیکنان (رفیق) سرمربی برای پشتیبانی ازاو بیانیه بدهند متاسفانه مسائل باشگاه را به منافع مالی کادرفنی گره زدند و دهها اتفاق غیرمعمول دیگر که هرگز در باشگاه صنعت نفت سابقه نداشت متاسفانه هیئت مدیره و آقای فیروزی هم سکوت سکوت سکوت کردند بگذریم از نارضایتی هواداران گویا گوش آقایان کر و چشمشان نابینا شد؟؟؟ مردم حق دارند از آنها انتقاد کنند.
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
0
0
دوست گلم، من هم میدانم اما عمدتا این مسایل از خود جناح دولتی هاست، عدم توجه به خوزستان در تمام جهات و استفاده از مدیران غیر بومی سیاست مرکز نشین های کویر دوست هست، که پول ما رو تو حلقوم خودشون بریزن و خوزستان ثروتمند رو تبدیل به ویرانه کنند، فوتبال هم جز همین کارشونه، و الا خوزستان انقد صنعت داره که 10تا تیم میتونه درحد قهرمانی راهی لیگ کنه، هدف مغرضانه دولت ها، و سیاست آنها هست، کاری هم نمیشه کرد، تا هستن،
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها