به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۳۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹
تعداد نظرات: ۹ نظر

فکری: تیمی که انتهای جدول بود را بهبود بخشیدیم

فکری: تیمی که انتهای جدول بود را بهبود بخشیدیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: شرایط تیمی که با سر به انتهای جدول شیرجه رفته بود را بهبود بخشیدیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمود فکری در نشست خبری پیش از بازی با گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: لازم است به نکته‌ای اشاره کنم و یک آماری از تیم خودمان بدهم. قبل از اینکه ما بیاییم، در هشت بازی فقط چهار امتیاز گرفته بود، ولی زمانی که ما آمدیم در سه بازی اول، هفت امتیاز گرفتیم. در زمانی که تیم شرایط خیلی بدی داشت و با سر به سمت ته جدول شیرجه رفت و مدعی سقوط بود، با توجه به تغییراتی که صورت گرفت و ما آمدیم، در سه بازی دو دلیل باعث شد که ما افت داشته باشیم. اول اینکه ما نتوانستیم تیم را خوب پشتیبانی کنیم و دوم اینکه فاصله بازی‌های ما خیلی زیاد شد. این فاصله بازی ما را از یک سمت امیدوار کرد تا مسئولان پیگیر منابع شوند و به بازیکنان روحیه بدهیم که متأسفانه این اتفاق نیفتاد و همین باعث شد ما از شرایط خوب خودمان فاصله بگیریم. بعد از آن هم نتوانستیم بردی به دست بیاوریم. اگر سال آینده - ان‌شاءالله که تیم می‌ماند - قرار باشد تیم پر قدرت ظاهر شود، باید منابع مالی مشخص شود. اینکه چه تاریخی پول به تیم تزریق می‌شود تا تیم باعث سربلندی مردم شود. اگر اینطور نشود، چنین مسائلی پیش می‌آید که اول فصل با هزار مشکل تیم را جمع کردند و در آخر فصل هم با دعا و صلوات تیم در لیگ برتر نگه داشته شود.

وی افزود: گل گهر تیم بسیار خوبی است و بازیکنان و مربی بسیار خوبی دارد. قلعه‌نویی مربی قابل احترامی است و بیشترین افتخار را در فوتبال ایران دارد. به شخصه خودم و مخصوصا استقلالی‌ها باید احترام زیادی برای او قائل باشیم. گل‌گهر تیم قابل احترامی از نظر تشکیلات و بازیکن است و امیدوارم فردا بازیکنان ما با توجه بانگیزه‌ای که دارند با تمام قوا بازی کنند و بتوانیم از این بازی سه امتیاز بگیریم و تکلیف‌مان را در لیگ برتر مشخص کنیم و ماندنی شویم و نگاهی به نتیجه بازی‌های دیگر نداشته باشیم. در مجموع امیدواریم بازی خوبی از سوی هر دو تیم باشد، چون حریف هم به دنبال سهمیه آسیایی و جزو چهار تیم پایانی جام حذفی است. امیدوارم بازی خوبی باشد و هواداران از شکل بازی راضی باشند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره محرومان و مصدومان تیمش تصریح کرد: چند بازیکن را ما بعد از بازیبا  ذوب‌آهن کنار گذاشتیم. دو سه بازیکن دیگر هم بعد از اینکه دیدند در بازی با استقلال نیستند و کمتر به آن‌ها فرصت بازی می‌رسد، ناراحت بودند و آن‌ها را هم در اختیار باشگاه گذاشتیم، ولی 20 بازیکنی که در بازی با استقلال با ما بودند، فردا هم هستند. این بازیکنان واقعا کم توقع هستند. در این تیم قرارداد خیلی از بازیکنان پایین است و امکانات مان هم کمتر از تیم‌های دیگر است. امیدوارم قدر این بازیکنان را بدانیم و بیشتر از آن‌ها حمایت کنیم و فردا با تلاش آن‌ها سه امتیاز بازی را بگیریم.

فکری در واکنش به سوالی درباره تفاوت باشگاه گل‌گهر با نفت مسجدسلیمان توضیح داد: فرق ما همین‌جا مشخص است. گل‌گهر الان مدعی کسب سهمیه آسیا و جز چهار تیم پایانی جام حذفی است و شانس قهرمانی دارد. از این طرف تیم نفت مسجدسلیمان برای بقا می‌جنگد، همین اختلاف را مشخص می‌کند. تیمی که تشکیلات، بودجه، بازیکنان و مدیریت خوب در داختیار داشته باشد می‌تواند برای قهرمانی و حضور در آسیا بجنگد، اما تیمی که باشگاه و مدیریتش برای به دست آوردن بودجه باید شب و روز دوندگی کنند و ندانند از کجا بودجه می‌خواهد تهیه شود، همین می‌شود.

وی در پایان اعلام کرد:‌ ایزدی، مقتدایی و طهماسبی سه بازیکنی هستند که بعد از دیدار با استقلال از سوی کادرفنی در اختیار باشگاه قرار گرفته‌اند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
0
0
خدارا شکر این مجتبی حسینی بدعهد یک مقدار امتیاز جمع کرد والا معلوم نبود چی میشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
0
0
مجتبی حسینی در 15 بازی 18 امتیاز گرفت با تیمی که 17 بازیکن جدید به آن وارد شده بود. محمود فکری در 9 بازی 8 امتیاز گرفته است. فاصله افتادن بین بازیها و بعد فشردگی بازیها شرایطی است که برای همه تیمها اتفاق افتاده.
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
0
0
درود بر جناب فکری با توضیحات خوب و به حقشون کاملا درست است ، مطمئنا در تیم نفت ابقا میشوید و تیم را آنطور که باید برای فصل جدید می سازید .
این آقایون یا خانم های « ناشناس » که گاهی پیام و ساز مخالف می زنند معلوم است طرفدار تیم نفت نیستند ، کمتر در سازتان بنوازید لیگ تمام شد و نفت ماندگار شد .
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
0
0
اقای فکری قبل از اینکه شما بیاید نفت رده 12 جدول بود الان رده 13 جدوله !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
0
0
فکری سرمربیگری نفت مسجد سلیمان را قبول کرد تا از تریبون این تیم بتواند حرفهایش درمورد استقلال را بزند. عاقبت نفت چندان برایش مهم نیست. حرفهایی که در باره نفت میزند دو پهلو است اگر نتیجه بگیرد به حساب مربیگری ایشان است اگر نتیجه نگیرد شرایط نفت خراب بوده است ٬ بازیکنان خیانتکارند و ....
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
0
0
تیم نفت ی گل از گلگهر خورد از همون اولم هر وقت گل اول خورد باخت و ارزوی کامبک به دلمون موند بریم ببینیم سایپا چی کنه بازی که پخش نمیشه نه از کرمان نه اهواز
با این بازیکنها ابی برامون گرم نمیشه
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
0
0
سایپا هم برد سقوط مقتدرانه نفت مسجدسلیمان به لیگ یک را تبریک عرض مینماییم
حالا امید سینگ هم گل نمیزنه تا هفته اخر سقوط نفت مسجدسلیمان را امضا میکنه
اراک شانس مصدوم بودند هفته دیگه سر حال میان برابر نفت مسجدسلیمان متعصبانه و با قدرت بازی میکنند مثل فرهاد مجیدی که امروز استراحت داد به بازیکنهایش با نساجی ولی با نفت همه رو بازی داد به هر حال دیگر امیدی نیست و مافیا فوتبال بر علیه مسجدسلیمان عمل کرد خدا لعنت کنه حسینی و بازیکنهاش
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
0
0
بازی های بعد از ذوب اهن هم باختی این بار کی کم کار کرده بود؟ میشه بگید اخرین مدرک کلاس مربیگری خودتان لطفی عمران زاده کی بوده؟ عجب بهبودی بخشیدی شانس اوردیم ماشین سازی سایپا قعر جدولن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
0
0
سلام آقای کهیش گرامی هنوزهم افتادن تیم خوب mis معلوم نیست لطفان ب تیم ب همین تعداد بازیکنی که هنوز محمودخان اخراج نکرده روحیه بدهید نکته مهمتر همیشه تیم شهرتان را بزرگتر از تمام مربیهای دنیا بدانید متاسفانه بااین نتایج ضعیف محمودخان یک عده ازایشان خیلی خیلی بیشتر از تیم خوب mis حمایت میکنند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها