به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 12
کد خبر: ۳۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

قدردانی استاندار از مدیرکل ورزش و جوانان

قدردانی استاندار از مدیرکل ورزش و جوانان

خوزستان اسپورت- استاندار خوزستان در حاشيه رقابت‌هاي قهرمانی كشتي ساحلي كشور كه در شهرستان شوش برگزار شد، از مديركل ورزش و جوانان خوزستان به دليل ايجاد فضاي مطلوب در ورزش استان قدرداني کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا،  عبدالحسن مقتدايي عملكرد سال گذشته مديركل ورزش و جوانان خوزستان را مثبت ارزيابي كرد و اظهار داشت: مديريت ورزش استان علي​رغم محدوديت‌هاي مالي و با حداقل امكانات، فضاي بسیار مطلوبي در ورزش استان ايجاد كرده است كه بر همين اساس سال گذشته شاهد برگزاري چندين مسابقه چند جانبه و جهاني در سطح استان خوزستان بوديم كه جاي تشكر دارد.

وي با بيان اين‌كه خوشبختانه با همت و پشتكاري‌ای كه مسوولان ورزش استان دارند شاهد اتفاقات خوبي هستيم، خاطرنشان‌كرد: برگزاري مسابقات جهاني كشتي در آبادان، رقابت‌هاي بين​المللي بوكس در خرمشهر، مسابقات كشتي ساحلي به ميزباني شوش و مسابقات ديگري كه در دستور كار هستند، گواهي بر اين ادعاست.

مقتدايي در ادامه در خصوص رقابت‌هاي كشتي ساحلي قهرماني كشور بيان داشت: اين دوره از رقابت‌ها با حضور 300 نفر در قالب 21 تیم كشور در شهرستان شوش برگزار شد و دو تيم از خوزستان نيز حضور داشتند.

وي اضافه كرد: رقابت‌هاي كشتي ساحلي جزو اولين مسابقاتي بود كه در اين سطح در شهرستان شوش برگزار شد كه گام موثري در جهت توسعه و پيشرفت اين شهرستان خواهد بود.

استاندار خوزستان در پايان گفت: اميدوارم برگزاري اين‌گونه مسابقات استمرار داشته باشد تا شاهد استعداديابي جديدي در سطح جوانان استان باشيم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
0
0
سايت عزيز يه ذره شجاع باش.
مدیر پایگاه شجاعت برای زمانی است که شما با هویت واقعی و با نام خودتان اقدام با ارسال نظر کنید تا آن را منتشر کنیم، نه با اسامی مستعار یا استفاده از اسم خبرنگاران و پیشکسوتان فوتبال.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها