به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۳۳۰۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
سپاهان ایذه تنها تیم خوزستانی پیروز هفته چهاردهم

نتایج تیم‌های خوزستانی در لیگ دسته سوم کشور

نتایج تیم‌های خوزستانی در لیگ دسته سوم فوتبال

خوزستان اسپورت- سپاهان نوین ایذه تنها تیم خوزستانی پیروز در هفته چهاردهم لیگ سه بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته چهاردهم مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال ایران شب گذشته به پایان رسید و چهار نماینده خوزستان در این هفته از بازی‌ها با یک برد، یک تساوی و دو شکست به کارشان پایان دادند.

سپاهان نوین ایذه تنها تیم خوزستانی پیروز در هفته چهاردهم لیگ سه بود که موفق شد با تک گل محمد پیرمرادی مقابل تیم یزدلوله یزد صاحب برتری و سه امتاز شود. ایذه‌ای‌ها در نیم‌فصل دوم با مربیگری یعقوب سلحشور چند برد متوالی را رقم زده و در جایگاه چهارم جدول قرار گرفته‌اند.

بازی حساس بین تیم‌های بالای جدولی سپاهان نوین اصفهان و خلیج‌فارس ماهشهر به تساوی پرگل 4 بر 4 انجامید تا هر دو تیم همچنان شانس صعود را حفظ کنند.

در سایر مسابقات، استقلال شوش در بازی بیرون از خانه با حساب 2 بر یک مغلوب صنعت ابریشم اصفهان شد و تیم فرهنگ رامهرمز در بازی خانگی مقابل تیم صدرنشین ون پارس اصفهان با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که مرحله نهایی لیگ سه با شرکت 30 تیم در سه گروه جریان دارد و در پایان فصل جمعا 4 تیم (تیم‌های اول هر گروه بعلاوه یک تیم از پلی‌اف) به لیگ دسته دوم کشور صعود می‌کنند.

برای دیدن جداول رده‌بندی مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران می‌توانید روی لینک زیر کلیک نمایید.

جداول رده بندی لیگ دسته سوم فوتبال کشور فصل 1399-1400
 
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها