به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

استقلال ملاثانی؛ حفظ سهمیه در اولین سال

استقلال ملاثانی؛ حفظ سهمیه در اولین سال

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال ملاثانی در نخستین سال حضورش در لیگ دسته اول توانست سهمیه استان را تثبیت کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، آبی‌پوشان ملاثانی شب گذشته در بازی بیرون از خانه مقابل تیم بالای جدولی شاهین بوشهر با 2 گل به پیروزی رسیدند تا یک حسن ختام شیرین را در هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال رقم بزنند.

در حالی که چوکا تالش قهرمان فصل گذشته لیگ دسته دوم بعد از یک فصل حضور در لیگ دسته اول باز هم به لیگ 2 سقوط کرد، استقلال ملاثانی نایب قهرمان فصل گذشته لیگ دسته دوم توانست در نخستین سال حضورش در لیگ یک از سهمیه خوزستان دفاع نماید و جای پایش را در جدول سفت کند.

استقلالی‌های ملاثانی جزو چند باشگاه کم‌هزینه این فصل از رقابت‌های لیگ یک بودند و علیرغم اینکه تحت پوشش شرکت‌ها یا کارخانجات دولتی یا صنعتی استان نبودند، با کمترین بودجه مسیر طولانی مسابقات 34 هفته‌ای لیگ دسته اول را پیمودند و حضورشان در فصل آینده را نیز تضمین کردند.

البته در این میان نباید از تلاش‌های هیئت فوتبال خوزستان و هیئت فوتبال ملاثانی برای تأمین برخی از الزامات مورد نیاز تیم استقلال ملاثانی نظیر ورزشگاه برگزاری مسابقات و امکانات سخت‌افزاری غافل شد که در طی فصل برای تأمین این موارد نهایت تلاش را به خرج دادند.

ابراهیم اشکش سرمربی جوان استقلال ملاثانی که در نخستین تجربه سرمربیگری لیگ دسته اول نتایج قابل قبولی گرفت، از حضور مهره‌های مطرح و گران‌قیمت در تیمش بی‌بهره بود، اما با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه‌ای که اغلب خوزستانی بودند، یک تیم مبارز و جنگنده را آماده مصاف با حریفان کرد. تیمی که به راحتی تسلیم حریفان پرمهره و صاحب امکانات نمی‌شد و برخی از تیم‌های بالای جدولی و مدعی صعود را هم با شکست مواجه ساخت.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که استقلال ملاثانی در طول فصل با برخی مشکلات جانبی نظیر بحث مالکیت باشگاه نیز مواجه شد، اما با تلاش کادر فنی و مدیریتی از این مشکلات هم به سلامت عبور کرد تا سرانجام سهمیه خوزستان را در لیگ دسته اول نگه دارد.

استقلال ملاثانی بدون شک برای فصل آینده باید تجهیزات و امکانات بیشتری را برای مصاف با حریفان متمول تدارک ببیند تا در دومین سال حضورش بدون هراس از دغدغه سقوط در اندیشه حضور در جمع بالانشینان جدول باشد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها