به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۳۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

باشگاه استقلال اهواز رسماً واگذار شد

باشگاه استقلال اهواز رسماً واگذار شد

خوزستان اسپورت- سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال اهواز به صورت رسمی واگذار شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال اهواز ، امروز (شنبه) به صورت رسمی از سوی سهامداران به مدیرعامل باشگاه واگذار شد. با امضای اسناد رسمی از سوی علی شفیع زاده، محمدرضا (شهرام) شفیع زاده و ناصر شفیع زاده سه سهامدار باشگاه استقلال اهواز، سهام این باشگاه به صورت قطعی به نام ارسطو جهانداری انتقال داده شد.

ارسطو جهانداری در گفت و گو با خوزستان اسپورت با تأیید این خبر گفت: از مدتی پیش با برادران شفیع زاده برای خریداری سهام باشگاه استقلال اهواز به توافق رسیدم و مراحل نهایی این انتقال امروز به انجام رسید.

جهانداری در خصوص برنامه های بعدی برای باشگاه استقلال اهواز گفت: در زمان حاضر به کسب نتیجه در سه بازی باقی مانده از لیگ دسته اول فکر می کنیم و در خاتمه فصل جاری لیگ یک برای ادامه فعالیت استقلال اهواز تصمیم گیری خواهیم کرد.

ارسطو جهانداری در خاتمه گفت: همانطور که پیش از این اعلام کرده بودم، ابقای این تیم در اهواز و ادامه فعالیت با نام استقلال اهواز قطعی است.

باشگاه استقلال اهواز رسماً واگذار شد

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
عليرضا لطيفي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
0
0
خوب ظاهرا تنها دلخوشي و دل مشغولي ما رو به زوال و نابودي گام برميداره البته در اينجا جا داره از آقايان شفيع زاده كه مقاومت كرده و با سعه صدر نام اس اس اهواز رو تا اينجا زنده نگه داشتن تشكر و قدرداني ميكنيم... بعد از اين هم خدا ميداند....
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
0
1
ضمن تشکر از زحمات برادران شفیع زاده امیدوارم اقای جهانداری در این مسئولیت موفق باشند و استقلال اهواز بتونه به روزهای خوبش برگرده.
رامي
|
Germany
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
0
2
تنم لرزيد زماني كه تيتر خبر را ديدم ؟! من واقعا استقلال اهواز دوست دارم !؟ اميد وارم اقاي جهانداري مدريت خوبی داشته باشه!! حداقل تيم رو در ليگ ازادگان نگه داره تا ببینیم چند ساله دیگه شاید خریدم این تیمو ☺ از خدا هیچی بعید نیست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها