به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

فولاد مردان در اندیشه چهارمین صعود به نیمه نهایی

فولاد مردان در اندیشه چهارمین صعود به نیمه نهایی

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولاد خوزستان پیش از این سه بار به دور نیمه نهایی جام حذفی ایران رسیده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، سرخ‌پوشان فولادی فرداشب برای غلبه بر سپاهان گام به زمین چمن ورزشگاه شهدای فولاد اهواز می‌گذارند و در صورت رقم زدن این اتفاق برای چهارمین بار به نیمه نهایی جام حذفی صعود خواهند کرد.

فولاد خوزستان در سال‌های قبل سه بار توانسته است تا مرحله نیمه نهایی جام حذفی پیش برود و فرداشب به دنبال رقم زدن چهارمین صعود به نیمه نهایی است.

اولین حضور فولادی‌ها در نیمه نهایی جام حذفی سال 87 اتفاق افتاد، در همان فصل که فولاد خوزستان در لیگ دسته اول حضور داشت، در جام حذفی خوش درخشید و تا نیمه نهایی بالا رفت که در نهایت طی یک بازی پرهیجان با ضربات پنالتی مغلوب استقلال تهران شد و در آن فصل تیم استقلال به مقام قهرمانی جام حذفی رسید.

فولادی‌ها در سال 90 هم با هدایت مجید جلالی به نیمه نهایی جام حذفی رسیدند اما در مسابقه‌ای که در گردوغبار شدید اهواز به انجام رسید و تیم فولاد با اخراج علی حمودی 10 نفره شد، بازی را با نتیجه یک بر صفر به پرسپولیس تهران باخت و تیم قرمزپوش تهرانی در آن فصل به فینال رفت و قهرمان جام حذفی شد.

سومین حضور فولاد خوزستان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی زمان مربیگری حسین فرکی رقم خورد که فولادی‌ها در سرمای زمستان تبریز با یک گل به تراکتورسازی باختند و آن سال تیم تراکتورسازی در فینال حضور یافت و با غلبه بر مس کرمان قهرمان شد.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که فولادمردان جنوبی برای ثبت چهارمین صعود به نیمه نهایی جام حذفی مقابل سپاهان قرار خواهند گرفت و این بازی ساعت 21:30 پنجشنبه در استادیوم شهدای فولاد اهواز به انجام می‌رسد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
0
0
هرسه باری که حذف شد در صورت صعود به فینال پتانسیل قهرمانی رو داشت
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
0
0
ان شااله برد فولاد
بجه اهواز ساکن قزوین فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
0
1
دو تیم از نظر قدرت فوتبالی برابرن. اگه تو اصفهان هم بود فرقی نمیکرد. تو لیگ هرد بازی مساوی شدن. هردوتیم با محکم کردن خط دفاعی و جنگ میانه میدان بازی میکنن.تو گرما انرژی تقسبم میکنن فقط حاج صفی یه موقع حرکت انفجاری انجام میده فولاد مراقب باشه همچنین دفعه بعد حسینی اینکار میکنه. فولاد باید با حوصله بازی کنه از دفاع سپاهان پرس بکنه جلو نیان بعد با پاسهای زیاد در عرض و قطری و سانتر زمینی حمله کنه احتمال زدن گل بیشتره. اگه تا دقیقه ۷۰ مساوی بودن فولاد بیشتر حمله کنه تا گل بزنه انشاله میبره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها