به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۳۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

پارو: به موفقیت نفت آبادان خوشبین هستم

پارو: به موفقیت نفت آبادان خوشبین هستم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان با بیان این‌که برای جذب بسکتبالیست روی بازیکنان گران‌قیمت دست نگذاشتیم، گفت:‌ متاسفانه نرخ دستمزد بسکتبالیست‌ها به یکباره به صورت غیرمتعارف افزایش یافت و البته ما هم با توجه به بودجه‌ای که داشتیم، توانستیم نفرات مطرحی را جذب کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، احمد پارو در گفت‌وگو با ایسنا درباره روند جذب بازیکن در تیم بسکتبال آقایان پالایش نفت آبادان برای فصل جدید لیگ برتر کشور، اظهار کرد: در حال حاضر بازیکنان مدنظر سرمربی تیم جذب شده‌اند و برای پست 5 نیز با دو سه بازیکن مذاکره داشته‌ایم و منتظر عقد قرارداد با بسکتبالیست‌های مدنظر هستیم.

وی بیان کرد: از بازیکنان فصل گذشته در حال حاضر تنها با یک بازیکن تمدید کرده‌ایم ولی در مجموع با توجه به نفرات جوانی که داریم، هم من و هم سرمربی تیم به آن‌ها بسیار خوش‌بین هستیم. البته ما بازیکنان باتجربه و بازی دیده‌ای را جذب کرده‌ایم و در کنار این نفرات بازیکنانی از بومی‌ها و جوان‌های منطقه و آبادان را هم داریم که سرشار از استعداد هستند که با توجه به تفکر و دیدگاهی که آقای توفیق سرمربی تیم نسبت به بازیکنان جوان دارد، به نظرم امسال جوانان آبادانی این شانس را پیدا می‌کنند که دقایق بیشتری بازی کنند و ما هم به چشم‌اندازی که برای سال‌های آینده داریم، نزدیک‌تر خواهیم شد.

مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان خاطرنشان‌کرد: به کسب موفقیت در فصل جاری لیگ برتر بسکتبال کشور خوش‌بین هستم زیرا جوانان خوبی داریم و برخی از آن‌ها مثل محمدی، مرادی‌نسب و رنجبر، با تجربه هستند و مطمئنا در کنار سایر نفرات‌مان می‌توانند به موفقیت پالایش نفت آبادان کمک کنند.

وی با بیان این‌که برای جذب بازیکن روی بازیکنان گران‌قیمت دست نگذاشتیم، افزود: متاسفانه نرخ دستمزد بازیکنان در بسکتبال به یکباره به صورت غیرمتعارف افزایش یافت و البته ما با توجه به بودجه‌ای که داشتیم، توانستیم نفرات فعلی را که مطرح نیز هستند، جذب کنیم.

پارو بیان کرد: آقای توفیق یک برنامه درازمدت سه ساله برای جوانان بسکتبالیست آبادانی به باشگاه ارائه داده است که کار بر اساس این برنامه از هفته آینده با استعدادیابی و تشکیل تیم‌های نوجوانان و جوانان آغاز خواهد شد. تشکیل تیم‌های پایه برای پشتوانه تیم اصلی طی سال‌های آینده است که من به این برنامه خوش‌بین هستم و حتی امیدوارم که هم امسال بتوانیم در لیگ برتر بدرخشیم و هم سال آینده از جوانان بیشتری در ترکیب تیم‌مان بهره ببریم.

وی در پایان با درخواست از هواداران تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان، گفت: از هواداران می‌خواهم هم صبور باشند و هم از تیم حمایت کنند تا بتوانیم جایگاه خوبی در شان بسکتبال آبادان و مردم خوب شهر به دست آوریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
0
3
در همه رشته های ورزشی جز عناوین قهرمانی سایر رتبه ها هیچ ارزشی ندارن پس جایگاهی غیر از قهرمانی هواداران را راضی نمیکنه . وقتی نتونستید سرمربی بومی و سال گذشته را حفظ کنید یعنی فقط دنبال بازی کردن هستید و نه قهرمانی .
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
2
5
تیمهای فوتسال و بسکتبال پالایش نفت مایه افتخار ورزش آبادان هستند اما مشکل اصلی ما فوتبال صنعت نفته تیم بزرگ و پرطرفداری که گرفتار یه سرمربی بیسواد بنام پورموسوی و یه مدیرعامل ضعیف بنام عیسی زاده شده و بخاطر حفظ صندلیشون باعث ابروریزی فوتبال آبادان شدند هرچه زودتر باید صنعت نفت رو نجات بدید از دست افراد کوچیک و رفوزه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
0
1
ماشین امضا مدیران بالاسریش اگه دلت برا آبادان میسوخت تیم های پایه رو راه مینداختی اسلامی خوب دستتو رو کرد این بنده خدا توفیق اوردی که بگی آبادانی اوردم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها