به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۳۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵

تهیدست: امیدوارم شرایط کاملاً فوتبالی رقم بخورد

تهیدست: امیدوارم شرایط کاملاً فوتبالی رقم بخورد

خوزستان اسپورت- مدافع تیم نفت مسجدسلیمان امیدوار است که نتایج هفته‌های پایانی لیگ در شرایط کاملاً فوتبالی رقم بخورد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم نفت مسجدسلیمان بر خلاف روزهای ابتدایی حضور محمود فکری در هفته‌های اخیر نتوانستند همان روند را ادامه دهند، به‌طوری که از سه بازی فقط یک امتیاز به دست آوردند. حالا آنها امروز یک بازی خیلی حساس مقابل ذوب‌آهن پیش‌رو دارند؛ مسابقه‌ای که شاید برای تیم اصفهانی به‌دلیل جایگاهش در جدول اهمیت بیشتری داشته باشد اما برای مسجدسلیمانی‌ها هم حساسیت خاصی دارد.

میثم تهیدست مدافع تیم نفت مسجدسلیمان می‌گوید هم‌تیمی‌هایش هم‌قسم شده‌اند هرطور شده سه امتیاز این بازی را به دست آورند. او هجمه‌هایی که به تیمش وارد شده را حق هوادارانش می‌داند اما به آنها قول می‌دهد هرچه در توان دارند برای موفقیت تیم‌شان در زمین بگذارند. تهیدست انتظار دقت بیشتر از داوران را در هفته‌های پایانی لیگ دارد.

صحبت‌های مدافع تیم نفت مسجدسلیمان در مصاحبه با ایران ورزشی را مرور کنید.
 
شروع بسیار خوبی با محمود فکری داشتید اما در سه هفته اخیر امتیازهای زیادی را از دست دادید.
 متأسفانه بر خلاف نتایجی که در هفته‌های ابتدایی حضور آقای فکری گرفته بودیم، در سه هفته اخیر نتوانستیم موفق باشیم که به نظر من دلیل اصلی‌اش وقفه‌ای بود که در لیگ به وجود آمد. ما از سه بازی، هفت امتیاز به دست آورده بودیم و شرایط تیمی‌مان به‌لحاظ روحی، روانی خیلی خوب بود. اما همانطور که گفتم این وقفه شوک بدی به تیم ما وارد کرد و از شرایط‌مان دور شدیم. لیگ امسال فرسایشی شده و این شرایط اصلاً خوب نیست و ما منتظریم لیگ امسال خیلی زود تمام شود. با این حال ما مجبوریم با این وضعیت کنار بیاییم.

همین هم باعث شد انتقادهای زیادی از طرف هواداران‌تان متوجه تیم شما شود.
 هجمه‌هایی به تیم وارد شد که البته ما به آنها حق می‌دهیم نگران و پیگیر تیم محبوب‌شان باشند و اگر حرفی می‌زنند حق را به آنها می‌دهیم. هواداران نفت مسجدسلیمان صاحبان اصلی این تیم هستند اما مطمئن باشند ما همه تلاش‌مان را به کار می‌گیریم و قول می‌دهیم کم نگذاریم. همین هواداران می‌دانند ما در این فصل سختی‌های زیادی را متحمل شدیم با این حال همه امیدواریم پایان خوشی داشته باشیم و سهمیه لیگ برتری مسجدسلیمان را برای مردم این شهر حفظ کنیم.

حالا با این شرایط فاصله تیم‌های پایین جدول با شما کمتر شده و بعضی‌ها تیم شما را جزو کاندیدای سقوط می‌دانند.
 خدا را شکر هنوز وضعیت‌مان خطرناک نشده و سرنوشت‌مان دست خودمان است. البته شرایط جدول طوری است که بعضی‌ها تیم ما را هم در بین گزینه‌های سقوط قرار می‌دهند، ولی ما اصلاً به این موضوع فکر نمی‌کنیم و دلیلی هم ندارد به پایین جدول نگاه کنیم. ما فقط به بالای جدول نگاه می‌کنیم چون فاصله امتیازها خیلی کم است و با یک پیروزی می‌توانیم چند پله صعود کنیم.

امروز با تیمی بازی دارید که خودش به تساوی در زمین شما هم فکر نمی‌کند.
 بله، امروز بازی بسیار حساسی مقابل ذوب‌آهن داریم که با توجه به شرایط جدول این مسابقه برای هر دو تیم اهمیت خیلی زیادی خواهد داشت. امیدوارم با پیروزی در این بازی خانگی، خیال خودمان را از ماندن در لیگ راحت کنیم. با بچه‌ها هم‌قسم شدیم از این بازی شش امتیازی برنده خارج شویم و روند نتیجه نگرفتن در سه هفته اخیر را با وجود بازی‌های خوبی که انجام می‌دادیم قطع کنیم. ما پنج امتیاز با ذوب‌آهن فاصله داریم که همین می‌تواند استرس ما را کمتر کند. البته حریف تیمی است که فوتبال را خوب بازی می‌کند و به اعتقاد من بینندگان تلویزیونی بازی زیبایی را شاهد خواهند بود.

مثل همه سال‌های گذشته انتقادهای زیادی از داوران شده و می‌بینیم در پایان هر بازی اکثر مربیان ناراضی هستند.
 درباره داوری من نباید به‌عنوان یک بازیکن صحبت کنم اما از کمیته داوران انتظار دارم عدالت رعایت شود و در انتخاب‌شان بیشتر دقت کنند چون با یک اشتباه همه زحمات یک‌ساله تیم از بین می‌رود. در حال حاضر با توچه به فاصله امتیازی تیم‌ها و بازی‌هایی که باقی مانده حتی یک امتیاز هم می‌تواند غنیمت باشد. من امیدوارم شرایط کاملاً فوتبالی رقم بخورد و هر تیمی که حقش است به حقش برسد.
 
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها