به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 05
کد خبر: ۳۲۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

پنجمین برد متوالی شاگردان نکونام بر ماشین سازی

پنجمین برد متوالی نکونام برابر ماشین سازی

خوزستان اسپورت- شاگردان جواد نکونام برای پنجمین بار متوالی طی دو فصل اخیر موفق به غلبه بر ماشین‌سازی تبریز شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فولاد خوزستان شب گذشته با تک گل محمد آبشک از سد ماشین‌سازی تبریز گذشت و به رده چهارم جدول صعود کرد که این نتیجه پنجمین برد متوالی فولادمردان برابر ماشین‌سازی از زمان حضور جواد نکونام روی نیمکت این تیم محسوب می‌شد.

فولادی‌ها فصل گذشته در دو بازی رفت و برگشت ماشین‌سازی را شکست دادند و در فصل جاری لیگ برتر هم طی دو بازی رفت و برگشت برابر این تیم تبریزی پیروز شدند. سرخ‌پوشان فولاد همچنین در مرحله نخست جام حذفی این فصل تیم ماشین‌سازی را شکست داده بودند تا در پنج بازی متوالی با هدایت جواد نکونام برابر ماشین‌سازی به پنج برد متوالی دست یابند.

شاگردان نکونام پنجشنبه شب در یک بازی حساس از جام حذفی میزبان تیم سپاهان هستند و با روحیه بالایی به دیدار این حریف اصفهانی خواهند رفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
bahman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
0
0
نکونام 5 بازی با ماشین سازی کرده 5 تاش رو برده سیدسیروس پورموسوی 1 بازی با ماشین سازی کرد و بهش باخت .
اگر پورموسوی و بازیکنای پیرمردش خوب بودن که تیمای اهوازی نگهشون میداشتند واقعا متاسفم برای مدیریت بی لیاقت باشگاه صنعت نفت که چنین مربی اورده آبادان حق ما یه مربی خوب خارجی هست چرا مسئولین آبادان به خواسته هواداران توجه نمیکنند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
1
0
با تجربه ، با دانش ، محبوب ، آشنا با فوتبال خوزستان و کشور ، نجات دهنده هواداران فولاد فقط ( ویسی) واقعا خسته شدیم از این خون و دل خوردنها و ماتم پای گیرنده ها ی تلویزیونی که با یک گل تیم ته جدولی را ببریم در مقابل هواداران سپاهان با آرامش و شوق و ذوق پای گیرنده تلویزیونی شاهد کورس قهرمانی تیمشان باشن . در صورتی که بودجه و امکانات و ورزشگاه ما از آنها خیلی سرتر است . آنها سروش و نور اقکن و شهباز زاده را میگیرن ما با همان پول میری و شروین و ساسان را میگیریم .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها