به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۳۲۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
آذری: در ماجرای کنعانی‌زادگان استعلام اعتراض‌گونه کردیم

توضیح آذری درباره وضعیت چمن ورزشگاه فولاد

توضیح آذری درباره وضعیت چمن ورزشگاه فولاد

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص شکایت از مدافع پرسپولیس و شرایط زمین چمن ورزشگاه شهدای فولاد توضیحاتی داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سعید آذری در گفت‌وگو با میزان، درباره شکایت باشگاه فولاد خوزستان از پرسپولیس به خاطر استفاده از محمدحسین کنعانی‌زادگان درحالی که فولادی‌ها معتقدند قبل از بازی با آن‌ها 4 کارته و محروم بوده است، گفت: بعد از بازی و بر حسب گزارشی که سرپرست تیم ما نوشته بود این اعتراض و شکایت را مطرح کردیم. البته بیشتر یک استعلام اعتراض گونه بود، همانطور که ما در نامه خود هم نوشتیم بازیکن احتمالی غیر مجاز. ما اینطور فقط استعلام گرفتیم و منتظر هستیم تا سازمان لیگ نظرش را اعلام کند.

وی درباره تساوی تیم‌های فولاد و پرسپولیس هم اعلام کرد: با توجه به وضعیت آب و هوایی و نتایجی که قبل از بازی رقم خورده بود بازی بدی نبود. ما فرصت داشتیم که دروازه پرسپولیس را هم باز کنیم، اما بازی مساوی شد. به هر حال هر چه به پایان لیگ نزدیک‌تر می‌شویم حساسیت بازی‌ها بیشتر هم می‌شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره تهیه سیستم‌های جدید رادیویی برای داوران توسط این باشگاه و برای استفاده در بازی‌های خانگی فولاد عنوان کرد: حدود دو هفته در این خصوص با کامرانی‌فر جلسه و مذاکره داشتیم وی گفت به باشگاه‌ها گفتیم که اگر می‌توانند برای تهیه سیستم رادیویی خودشان اقدام کنند. ما هم این سیستم جدید را خریدیم که اتفاقاً مورد تایید داوران بازی دیشب هم قرار گرفت.

آذری درباره اینکه برخلاف انتظار در بازی فولاد و پرسپولیس تنشی بین اعضای کادر فنی دو تیم و نیمکت نشینان پیش نیامد خاطرنشان کرد: تمام تلاش همه ما این است که چنین اتفاقاتی وجود نداشته باشد. کادر فنی هر دو تیم هم تمرکزشان فقط روی بازی بود. البته اگر قبل از هر مسابقه فضای حاکم بر بازی یک فضای آرام باشد در زمین هم اتفاقی رخ نمی‌دهد و این وظیفه مدیران است که بتواند چنین فضای آرامی را فراهم کنند.

وی در واکنش به اعتراض پرسپولیسی‌ها مبنی بر بلندی چمن ورزشگاه شهدای فولاد، گفت: من شب گذشته نقل قول از حمید مطهری شنیدم که گفته بود هر کسی در حوزه خودش صحبت کند. باید این توضیح را بدهم که چمن ورزشگاه دوبار در روز بازی توسط ناظر بازی مورد بررسی قرار گرفت. یک بار حول و حوش ساعت 15 و یک بار هم سه ساعت قبل از مسابقه ناظر بازی و نماینده فدراسیون چمن بازی را تایید کردند. اگر چمن بلند بود حتماً به ما تذکر می‌دادند و ما هم چمن را کوتاه می‌کردیم، اما از نظر ناظر بازی و نماینده فدراسیون چمن مشکلی نداشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
0
1
اقای اذری میفرماید علیه کنعانی زادگان شکایت نکردیم فقط یک (استعلام اعتراض گونه) کردیم!
یعنی خودمون رو سرکار گذاشتیم؟
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
0
0
امیدوارم در ازای قولی که بهتون داده شه از حق فولاد نگذرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
0
1
عواملی که در دوران مدیریت آقای آذری باعث کوچک شمردن باشگاه بزرگ فولاد شد ۱ عدم حل مشکل بلبلی و بستن پنجره نقل و انتقالات تیم تا این لحظه ۲_ کوچک کردن طول زمین فولاد آره نا در مقابل تیم پیکان و عذر خواهی به خاطر این حرکت غیر ورزشی ۳_ عدم استفاده از نیروهای کار آمد جهت حفظ و نگهداری ورزشگاه بخصوص چمن فولاد آره نا ۴_ فیلم برداری و تصویر برداری بسیار ضعیف از مسابقات فولاد در اهواز ۵_ اعتراض و شکایت آبکی از کنعانی زادگان برای گمراه کردن اذهان عمومی جامعه ورزش به دلیل کسب نتایج ضعیف ، بخصوص شکستهای پی در پی مقابل تیمهای ته جدولی .....
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
0
2
سلام برادر
این مافیای سرخ تهران آسیا رو پیچوند و تاریخ قرارداد بازیکنها رو با هماهنگی لیگ تغییر داد و .... بعید به نظر می رسه راه به جایی ببرید باید کارت داوران بازی رو به دست بیارید تازه اگر اون رو هم عوض نکنند.
لعنت خدا بر مافیای قرمز تهران
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها