به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۲۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
هیچ تیمی در هفته 33 لیگ برتری نمی‌شود

سرنوشت صعود لیگ یک به هفته آخر کشیده شد

هیچ تیمی در هفته آینده لیگ برتری نمی‌شود

خوزستان اسپورت- سرنوشت صعود 2 تیم به لیگ برتر فوتبال ایران به هفته پایانی کشیده خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، در حالی که تنها 2 هفته به پایان فصل جاری لیگ دسته اول باقی مانده است، سه تیم 54 امتیازی در مثلث بالای جدول قرار گرفته‌اند و سه تیم نیز پشت سر آن‌ها منتظر لغزش احتمالی صدرنشیان هستند.

شرایط امتیازات در جدول به گونه‌ای است که هیچ تیمی در هفته سی‌وسوم نمی‌تواند جشن صعود را برپا کند و همه چیز به روز پایانی در هفته سی‌وچهارم کشیده خواهد شد.

دلیل این موضوع هم‌امتیاز بودن سه تیم فجرسپاسی، هوادار و بادران است و هر نتیجه‌ای که در هفته سی‌وسوم رقم بخورد، باز هم کار به هفته سی‌وچهارم کشیده می‌شود.

اکنون سه تیم 54 امتیازی فجرسپاسی، هوادار و بادران نزدیک‌ترین تیم‌ها به صعود هستند، اما شاهین شهرداری بوشهر و مس کرمان که به ترتیب 53 و 52 امتیاز دارند هم جزو مدعیان اصلی محسوب می‌شوند، چرا که شاهین و مس در بازی بعدی به ترتیب مقابل فجرسپاسی و هوادار به میدان خواهند رفت و می‌توانند با شکست دادن این دو تیم جای آن‌ها را در جدول بگیرند.

استقلال خوزستان نیز با 49 امتیاز در رده ششم قرار گرفته و روی کاغذ همچنان شانس صعود خواهد داشت، اما راهیابی اسقلالی‌های دیار کارون به لیگ برتر ایران تنها در صورتی رخ می‌دهد که پنج تیم بالای جدول در دو هفته پایانی از کسب برد مقابل حریفان عاجز بمانند و آن‌گاه استقلال خوزستان با رساندن امتیازاتش به عدد 55 شاید بتواند شانس صعود را پیدا کند.

در منطقه پایین جدول، تا کنون سقوط تیم‌های گل‌ریحان البرز و نود ارومیه قطعی شده است. سومین تیم سقوط کننده هم از بین چوکا تالش، شهرداری آستارا، قشقایی شیراز، استقلال ملاثانی و رایکا بابل مشخص می‌شود. این پنج تیم در معرض سقوط هستند و قطعاً یکی از این پنج تیم نیز به لیگ دسته دوم سقوط خواهد کرد.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که بازی‌های هفته سی‌وسوم لیگ دسته اول ایران در تاریخ 21 تیرماه و بازی‌های هفته سی‌وچهارم در تاریخ 28 تیرماه برگزار خواهد شد.

در پایان فصل 2 تیم جواز صعود به لیگ برتر را دریافت می‌کنند و 3 تیم انتهای جدول به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد.

هیچ تیمی در هفته آینده لیگ برتری نمی‌شود

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
0
0
بادران تهران بازیهاش آسونتر از بقیه س. بادران با ملوان و رایکا بازی داره بنظرم بادران صعود میکنه و بقیه تیمها باید بجنگن برای سهمیه دوم
علی
|
United States of America
|
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
0
0
احتمالِا فجر و هوادار صعود کنن
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
0
0
امیدوارم تیم‌های شهرستانی صعود کنند که حداقل تماشاگر دارند و دل یک شهر و استان شاد میشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها