به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 11
کد خبر: ۳۲۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
تعداد نظرات: ۷ نظر

نظری: نباید محمود فکری را فراری بدهند

نظری: نباید محمود فکری را فراری بدهند

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که متاسفانه برخی اقداماتی انجام می‌دهند که باعث دلسردی فکری می‌شود، در حالی که نباید او را فراری دهند، گفت: علاقه‌مند به ادامه همکاری با فکری هستیم ولی عده بسیار کمی که منافع‌شان تامین نمی‌شود، متاسفانه همیشه جوسازی می‌کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد نظری در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: متاسفانه وقفه‌های لیگ برتر به ضرر نفت مسجدسلیمان تمام شد زیرا در حال خوب نتیجه‌گرفتن بودیم که این وقفه‌ها ایجاد شد و حفظ تیم در چنین شرایطی واقعا سخت است. به این شرایط باید کم‌پولی را هم اضافه کرد. همه این عوامل دست به دست هم داد که ما نتوانیم در بازی‌های اخیر نتایج لازم را کسب کنیم. البته آقای فکری از زمانی که هدایت نفت را بر عهده گرفته، نتایج او متعادل بوده است. نتایج خوب است، ضمن این‌که نوع بازی نفت، رضایت‌بخش است.

وی ادامه داد: تا این‌جای کار از عملکرد آقای فکری راضی هستیم و نتایج متناسب بوده است و نتایج به صورتی رقم نخورده که بگوییم عملکرد کادر فنی ضعیف بوده است. همچنین با توجه به این که بازیکنان ما جوان و کم‌تجربه هستند، همین کم‌تجربگی در مسابقات برای ما دردسرساز شده است. ما از پنج موقعیتی که به دست می‌آوریم، ممکن است تنها یکی را تبدیل به گل کنیم اما حریف‌مان از دو یا سه موقعیت خود، دو گل می‌زند. امیدوارم در ادامه آقای فکری به صورتی برنامه‌ریزی کند که بازیکنان‌مان از فرصت‌های کسب شده، بهره لازم را ببرند.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان درباره نبود ثبات در بخش مدیریتی این باشگاه، خاطر نشان کرد: تغییرات در باشگاه‌های نفتی بر اساس یک سیستم اداری و تصمیمات سازمانی گرفته می‌شود و به همین دلیل ممکن است در بخش‌های مختلف یک باشگاه تغییراتی ایجاد شود. اما از سویی با برنامه‌ریزی‌ها و حمایت‌هایی که آقای ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان و فرمانده شهرستان داشته، در بحث پشتیبانی حمایت خوبی از تیم صورت گرفته است. شاید با تاخیر بوده است اما انجام می‌شود. خدا را شکر در حال حاضر اسپانسرهایی که به ما قول داده‌اند، اقدامات‌شان خوب بوده است و ان‌شاءالله در ادامه مسیر بازیکنان‌مان مشکل خاصی نخواهند داشت.

وی در مورد تمدید قرارداد با محمود فکری برای فصل بیست‌ویکم نیز گفت: این همکاری به رضایت طرفین بستگی دارد و ما دوست داریم که با آقای فکری همکاری‌مان را ادامه دهیم اما متاسفانه برخی اقداماتی انجام می‌دهند که باعث دلسردی آقای فکری می‌شود. به هر حال عده بسیار کمی که منافع‌شان تامین نمی‌شود، متاسفانه همیشه جوسازی می‌کنند و روش نادرستی را در پیش می‌گیرند و همین باعث می‌شود هم خودشان و هم دیگران به دردسر بیافتند و به جای این‌که فضای آرامی برای حرکت رو به جلوی تیم ایجاد کنند، کادر فنی را با یک جو منفی روبه‌رو می‌کنند و باعث دلسردی کادر فنی می‌شوند. البته امیدوارم آقای فکری به این مسائل توجه نکند. ضمن این‌که تاکید می‌کنم تعداد این افراد بسیار کم است و نفت مسجدسلیمان هواداران بسیار خوب و اصیلی دارد که همیشه حامی بوده‌اند.

نظری افزود: در هر صورت ما علاقه‌مند به ادامه همکاری با فکری هستیم اما جوی که همین عده ایجاد می‌کنند، آقای فکری را دلسرد می‌کند و کادر فنی را فراری می‌دهند و این عده فکر می‌کنند اگر کادر فنی دیگری بیاید شرایط بهتری برای آن‌ها فراهم می‌شود، در صورتی که این تفکر آن‌ها درست نیست و تنها به تیم و کادر فنی ضربه وارد می‌کند. امیدوارم شرایط بهتر شود زیرا کادر فنی، خوب نتیجه گرفته است و بازیکنان‌مان نیز بازی‌های خوبی ارائه می‌دهند و این عده نباید فکری را فراری دهند. در این زمینه باید فرهنگ‌سازی شود. فکری واقعا یک مربی فرهنگی و با کار مثبت است و تعامل بسیار خوبی با همه مردم و مسئولان دارد و نباید جوِ متشنج و بدی برای فعالیت او ایجاد کنند.

وی در پایان نیز عنوان کرد: هر چه به انتهای لیگ نزدیک می‌شویم بازی‌ها حساس‌تر و سخت‌تر می‌شوند اما تیم ما و بازیکنان‌مان این پتانسیل را دارند که بهتر کار کنند. ضمن این‌که کادر فنی باانگیزه و باتسلطی داریم که می‌توانند به بهتر شدن شرایط تیم کمک کنند. با برنامه‌ریزی و استراتژی که محمود فکری و همکارانش در پیش گرفته‌اند، می‌توانند در صورتی که فضای کار برای‌شان آرام باشد، نتایج خوبی را برای نفت رقم بزنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
0
2
اقای نظری لطفا دروغ نگید هواداران کاری به فکری نداشتن اعتراض به مدیریت ضعیف جنابعالی بوده هوادارا میگفتن چرا تیم نفت مسجدسلیمان همیشه تو تهران تمرین میکنه فقط برا بازی میاد مسجدسلیمان مگه تیم مال ای شهر نیست؟
اقا فکری به دفاع از شما اومد با چندتا هوادار جروبحث کرد خب طبیعیه فکری هم دوس داره تیم تو تهران تمرین بکنه که کنار خانوادش باشه خواهشا اقای نظری خودتو پشت فکری پنهان نکن و به مردم دروغ نگو اقای نظری مشکل نفت ساختار مدیریتی ضعیفه مثل معاون دلال باشگاه نفت که ساکن تهرانه قرارداد مجتبی حسینی رو یکطرفه تنظیم کرد بنفع حسینی و بعد رفت ذوب آهن پس چرا اخراجش نکردی بخاطر خیانتی که کرد اگه واقعا دنبال کار سالم بودی باید خائنین رو اخراج میکردی
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
0
0
با سلام
اقای نظری شما بازیهای نفت را مرور کنید متوجه خواهید 1 در زمان اقای یزدی با لج بازی بازیکنان با اقای یزدی تیم افت کاذب داشت2 در بازی با نساجی باختیم 3 در دربیهای خوزستان باختیم و در دیگر بازیها یا خوب نتیجه گرفتیم یا باخت و مساویهای نفت طبیعی بوده
حالا شما اگر کمی تاملانه و تعقلانه به موضوع نگاه کنید متوجه علت خواهید شد و شما بازم اگر مرور بکنید از تبریزیهای خوب نتیجه گرفتیم یعنی اینکه برادران ترک زبان با تمام وجود برای نفت مسجدسلیمان مایه گذاشتند و متعهد به قراداد و مردم مسجدسلیمان در همه بازیها بودند ولی در مورد باخت نساجی و فولاد و صنعت اگر تیم نفت را سه دسته کنیم یک سومش کمکاری کرده و این باعث این قضایا شده است .
پس نتیجه میگیریم اقای فکری و اقای یزدی و اقای حسینی قصوری نداشتند نه دارند .
دیگر هر چی بود گذشت و ما نه با تیم شمالی در این فصل بازی داریم نه با فولاد و صنعت اما باید اقای فکری باید تجربه بشه برایش که وقتی تیم نفت با تیم خوزستانی و شمالی بازی دارد از بازیکنان مربوط به استان رقیب در ترکیب استفاده نکند.
دوستت داریم اقای فکری عزیز
سعید سلطانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
0
0
جناب نظری من میرم سر اصل مطلب لطفاً سعی بر این باشه که بیشتر بازیکن مسجدسلیمانی وارد تیم کنید در کنار اون چند تا با تجربه البته نه مثل نفت ابادان همه پیر باشه .
یه تیم که ترکیبی از بچه‌ای MIS باشه همیشه خوب جواب میده سعی کنید مثل کی‌روش ریشه یابی کنید و به تیم نفت مسجدسلیمان بازیکن تزریق کنید و یه مربی کار بلد مثل محمود فکری خوبه بلای سر تیم باشه . به امید روزهای عالی برای بچهای MIS
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
این فصل فوتبالی با تمام تلخ و شیرینش داره تمام می شود .

چرا از الان سر مربی انتخاب نمی کنید که سریعا یارگیری کند و تیم خوبی برای فصل بعدی ببندد.

متاسفانه هر سال بعد پایان فصل تا دقیقه نود فصل جدید درگیر انتخاب هیات مدیره و مدیر عامل و .. هستید و بعد درگیر بودجه ، و همه اینها درست میشه و تنها چیزی که خیلی دیر و بد موقع درست میشه انتخاب سرمربی است و همیشه دیر سرمربی انتخاب می کنید و سرمربی هم دیر به بازیکن خوب میرسه و تمتمه بازیکنان به نفت میرسه و این زیاد جالب نیست ، لطفا امسال هم از بازیکنان گمنام لیک یک و جویای نام استفاده کنید .
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
در فصلی که نفت مسجدسلیمان داشت از لیگ یک به لیگ دو سقوط میکرد اقای فکری تیم را نگه داشت و در فصل بعد قهرمان لیگ یک شدیم
به دلم روشن شده انشاالله اگر اتفاق خاصی تا پایان فصل حاضر نیوفتد و اقای فکری فصل بعد حضور داشته باشد تیم نفت مسجدسلیمان را قهرمان خواهد کرد چون فصل بعد اقا محمود خودش یارگیری خواهد کرد
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
باید حمایت بشه از فکری و بچه های با تعصب نفت ، ایشالله بازیهای باقی مانده رو با افزایش امتیاز تیم به صلابت میرسه ، خوب بازی میکنه چاشنی شانس همش یار حریفان هست باید داوری رو هم در نظر بگیریم خدایش با تیمهای روبروی نفت چقدر حال میده و باج میده
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
0
0
ادمین سلام
چرا اسم بازیکنانی شصت ملیون داخل سرویس بهداشتی رد و بدل کردند تا اجازه بده بازیکن حریف گل بزنه را فاش نمیکنند لااقل مربوط به چه تیمی بوده
مدیر پایگاه
سلام
گزارش مربوط به روزنامه گل است.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها