به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۳۲۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

فریسات: مستحق برتری مقابل مس نوین بودیم

فریسات: مستحق برتری مقابل مس نوین بودیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولادنوین اهواز گفت: بازی بسیار خوبی را برابر مس نوین کرمان به نمایش گذاشتیم و مستحق پیروزی بودیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، عزیز فریسات بعد از پیروزی 4 بر 3 فولادنوین اهواز برابر مس نوین کرمان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: یکی از زیباترین بازی‌های لیگ دسته دوم را شاهد بودیم که هفت گل داشت و از نظر فنی در سطح بالایی بود.

فریسات ادامه داد: مس نوین کرمان برای صعود به لیگ دسته اول نیاز به سه امتیاز این مسابقه داشت، تیم ما نیز برای بهبود شرایط در جدول به دنبال پیروزی بود و خوشبختانه با ارائه یک بازی هماهنگ و منسجم موفق به شکست دادن حریف کرمانی شدیم.

سرمربی تیم فولادنوین اهواز درباره شرایط این تیم در جدول رده‌بندی لیگ دسته دوم اظهار داشت: خدا را شکر با کسب این پیروزی شرایط بهتری در جدول پیدا کردیم و در آخرین بازی هم برای گرفتن سه امتیاز و تک‌رقمی شدن در جدول تلاش می‌کنیم. البته استراتژی باشگاه فولاد خوزستان برای فصل جاری لیگ دسته دوم از همان بتدا به گونه‌ای بود که بحث صعود یا سقوط مطرح نباشد، بلکه هدف اصلی ما استفاده حداکثری از نفرات جوان و مستعد بومی برای کسب تجربه در رده بزرگسالان بوده است.

فریسات توضیح داد: روزی که قرار شد هدایت فولادنوین را برعهده بگیرم، از سوی باشگاه فولاد خوزستان به من ابلاغ شد که سیاست‌گذاری تیم فولادنوین در این فصل اقدام به جوانگرایی و استفاده از بازیکنان بومی و خروجی آکادمی فولاد است. به‌همین دلیل 25 بازیکن زیر 23 سال را در لیست نهایی فولادنوین قرار دادیم و چند بازیکن باتجربه خوزستانی هم که سابقه بازی در لیگ‌های بالاتر را داشته‌اند به این لیست اضافه کردیم.

وی افزود: در هر کدام از بازی‌های این فصل فولادنوین بین هفت یا هشت بازیکن زیر 23 سال در ترکیب اصلی به میدان می‌رفتند و همراه آن‌ها سه یا چهار بازیکن بزرگسال نیز در ترکیب قرار می‌دادیم که توازن در تیم برقرار شود و بچه‌های جوان خروجی آکادمی کم‌کم در کنار بازیکنان بزرگسال صاحب تجربه شوند و این جوان‌ها را برای بازی در رده‌های بالاتر باشگاه فولاد آماده کنیم.

فریسات در پایان اظهار داشت: طبیعی است وقتی اسکلت‌بندی اصلی تیم زیر 23 سال باشد، این بازیکنان نیاز به زمان برای پخته شدن خواهند داشت و گاهی اوقات نتیجه را واگذار کنند. اگر نتایج فولادنوین را مرور کنید می‌بینید که تیم‌های اول و دوم و چهارم جدول را در اهواز شکست داده‌ایم اما در برخی بازی‌ها مقابل تیم‌های رده‌های پایین‌تر شکست خورده‌ایم که این موضوع نیز ناشی از همان کسب تجربه‌ای می‌شود که توضیح دادم. در مجموع از عملکرد بازیکنان تیمم راضی هستم و اعتقاد دارم که می‌توانند پشتوانه بسیار خوبی برای باشگاه باشند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
0
3
جناب فریسات بزرگوار شما اصلاً یک تیم فولادنوین دیگه رو هم که آماده تحویل بدید تا وقتی مربی مثل نکونام و رفقا باشن که اعتقادی به بازیکنان بومی ندارن و تمام علاقشون بازیکنان مسن واز رده خارج شمالی باشه فایده ای نداره.
به امید آینده ای نزدیک که فولاد باز هم از داشته هاش که الماس های آکادمی خودش هستن استفاده کنه نه بازیکنان از رده خارج شده و مازاد سایر تیم ها در اون صورت موفقیت و آینده از آن ما خواهد بود.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها