به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۲۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸
تعداد نظرات: ۱۳ نظر

نکونام: برنامه ریزی مسابقات لیگ به ضرر فولاد است

نکونام: برنامه ریزی مسابقات لیگ به ضرر فولاد است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر فوتبال و فشردگی این بازی‌ها انتقاد کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، جواد نکونام در گفت‌وگو با رادیو ورزش درباره بازی فولاد خوزستان مقابل سپاهان گفت: باید به سپاهان بابت داشتن این تیم تبریک گفت. می‌دانستیم بازی فوق العاده سنگینی داریم. مهم برای ما این بود که نقاط قوت حریف را کنترل کنیم. می‌توانستیم به سه امتیاز دست یابیم. جلوی سپاهان پرمهره با هزینه‌های مفیدی که دارد خوب بازی کردیم. هم در دفاع و هم در حمله موفق بودیم. جلوی بهترین خط حمله لیگ بازی کردیم. توانستیم آنها را کنترل کنیم. روی یک ضربه ایستگاهی تمرکزمان را از دست دادیم. اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم حتی برنده بازی باشیم. اگر حواسمان جمع بود با سه امتیاز از زمین خارج می‌شدیم و لیگ را با خیال راحت ادامه می‌دادیم.

سرمربی فولاد درباره قضاوت داور مسابقه، تاکید کرد: در مجموع منصوریان خوب قضاوت کرد. بازی سنگینی بود. در گرمای اهواز کار قضاوت آن‌هم در دیدار دو تیم مدعی سخت می‌شود. مهمترین نکته‌ای که اتفاق افتاد و اعتراض داشتیم، صحنه‌ای بود که بازیکن ما تک به تک را از دست داد و توپ کرنر شد. در آن صحنه که مشخص بود داور کرنر صددرصد نگرفته است، اعتراض بازیکن ما طبیعی است. داور به چهار بازیکن کارت زرد نشان داد. ساسان انصاری را از دست داده‌ام. شیمبا را هم نداشتم. تیم من مهاجم ندارد آن‌هم به خاطر اشتباه داور.

وی درباره اینکه آیا باشگاه فولاد به قضاوت منصوریان اعتراض کرده است؟ تصریح کرد: در ایران قانونی نیست که کارتها را برگردانند. ما هم اعتراض نکردیم. اگر این قانون بود، باید چهار کارت زرد بازیکنان ما پاک می‌شد. اینها نکات ریزی است که در این بازی وجود داشت. در مجموع منصوریان قضاوت خوبی داشت. در آن صحنه اشتباه فاحشی رخ داد. نکته منفی این بود که چهار بازیکن ما کارت الکی گرفتند. در این مقطع لیگ، یک بازیکن و یک کارت خیلی حساس است.

نکونام با بیان اینکه تعداد غایبان تیمش برای بازی با مس رفسنجان هنوز مشخص نیست، افزود: یکسری از بازیکنان قطعاً به بازی می‌رسند و یکسری را نخواهیم داشت. پنجره نقل و انتقالات ما به خاطر یک بازیکن بسته شد؛ به جای اینکه شدیدترین مجازات را برای این بازیکن در نظر بگیرند، آن را برای نماینده ایران در آسیا در نظر گرفتند.

سرمربی فولاد همچنین با انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ گفت: برنامه ریزی لیگ به صورتی است که یک بار به صورتی برنامه را برای ما در نظر نگرفتند که یک بار فولاد دو بازی متوالی در خانه انجام دهد. چرا باید تیم من هر چهار روز یک بار بازی کند؟ تیم فولاد چون نه زور، دارد و نه هوادارانش اعتراض و تجمع می‌کنند، اگر زور هم بگویند اتفاقی هم نمی‌افتد اما من به عنوان سرمربی فولاد وظیفه دارم از حق فولاد و استان خوزستان دفاع کنم. از مردم و هواداران تیمم برای این برنامه‌ریزی عذرخواهی می‌کنم. اما زوری نداریم و نمی‌توانیم کاری کنیم. به هر حال به صورتی برنامه‌ریزی کردند که خدایی ناکرده فولاد دو بازی متوالی در خانه انجام ندهد و اتفاقاتی بیفتد که فولاد نتیجه بگیرد و بالا بیاید.

نکونام خاطرنشان کرد: کجای این عدالت است که تیم ما باید یک بازی نابرابر داشته باشد. شرایط‌مان خیلی سخت است و خدا را شکر دوستان بدترین برنامه‌ریزی را برای ما انجام داده‌اند. سازمان لیگ یک بازی ما را قبل از پلی‌آف آسیا لغو کرد که از آنها تشکر کردیم. نتیجه اش را گرفتیم و برای فوتبال ایران خوب شد و توانستیم سهمیه ایران را حفظ کنیم ولی بقیه برنامه ریزی‌ها را ببینید.

سرمربی فولاد که سابقه بازی در تیم اوساسونا اسپانیا را هم دارد، در پایان در پاسخ به این سئوال که کدام تیم مدعی قهرمانی یورو 2020 است؟ گفت: ساعت تمرینات ما به خاطر گرمای اهواز دیر است و برای همین امسال مسابقات اروپا را کم دیدم ولی از برد اسپانیا مقابل کرواسی خوشحال شدم. عِرق خاصی به اسپانیا دارم. امیدوارم اسپانیا قهرمان شود. آنها دارند تیمشان را برای جام جهانی آماده می‌کنند و یکسری بازیکنان جوان آورده‌اند. شاید این جام برایشان مهم نباشد. امیدوارم اسپانیا یا ایتالیا قهرمان شوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۳
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
0
3
حرف های تکراری . چیز جدیدی نگفته.
فرخ زاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
3
3
عرق خاصی به فولاد داشته باش که یه مربی بی نام و نشان رو بهترین مجموعه رو تحویلش دادن.
اگر هوادار واقعی فولاد هستیم..داگر به فکر فوتبال خوزستان حتی درصورت برتری برابر پرسپولیس و قهرمانی در جام حذفی (که اونم میخان با ضد فوتبال و استفاده از شرایط میزبانی و جنگ روانی و حاشیه بهش برسن ) باید وسایلتون جمع کنید و برید حتی نخبه هایی نظیر حسین کعبی و علوی و هاشمی نسب رو هم با خودت ببر!
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
1
4
خدارشکر ساسان انصاری از بازی بعد محرومه.
اگه مهاجم از تیم نونهالان فولاد بذاری داخل ترکیب ثمرش بیشتر از ساسان انصاریه. بازیکنای فولاد به زور یه توپ میرسونن محوطه جریمه حریف و همون موقعیت رو ساسان خراب میکنه
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
0
3
بازیا مرتب تو اهوازن سر چه حسابی اینجور میگی؟؟ چرا الکی آیه یاس میخونی؟؟؟
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
0
1
حالا قبل از بازی با پرسپولیس برای فولاد حاشیه درست می کنند خوب ایشان توی لالیگا بازی کرده و همچین حرفی زده حالا نیازی نیست توی بوق و کرنا کنند
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
0
3
برادر نکونام عزیز سلام همین روزهای گذشته ما 2 بازی پشت سرهم در اهواز انجام دادیم روبرو نفت مسجدسلیمان و سپاهان.
هفته بعد هم که از رفسنجان برگردیم 3 بازی پشت سرهم در اهواز داریم با پرسپولیس و ماشین سازی و سپاهان جام حذفی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
1
4
آقای نکونام هیچ تفاوتی نمیکنه برنامه ریزی چه شکلی باشه قابلیت شما و مجموعه زیر دستی شما همینه ، تاکتیک شما بازی دفاعی و دلخوش به ضد حمله و ضربه های سر کولیبالی است و بس ، دراین دو فصل که شما سر مربی بودین در هر مسابقه ۹۰ دقیقه هواداران فولاد بزرگ با شما در اضطراب و ناراحتی بازیها را تماشا کردن به امید روزی که انشاالله ما را با موجودیت خودمان تنها بگذارین ( بازیکنان آکادمی باشگاه ، ورزشگاه مجهز ، سرمایه... ) چرا که شانزدهم جدول شیرین تر از این پنجمی است . برای شما و آقای آذری در تیم جدیدتان ارزوی موفقیت داریم فقط موقع رفتن میری ، شروین ، ساسان ، حیدریه ، عباسی ، نیک نفس ، درخشان مهر ، حیدریه ، حسینی یادت نره ما خودمان بازیکن مثل والی ، آغاسی، عبدالله زاده ، نجاریان ، حردانی ها ، کی شمس ،.. در استان زر خیز خوزستان زیاد داریم و نیازی به بازیکنان تاریخ مصرف گذشته
شمالی اصفهانی نداریم .
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
0
2
واقعا هر مربی که بخواهد فوتبال را بصورت مدرسه ای به بازیکنانش یاد دهد حتما باید هفته ای یکبار بازی اسپانیا - کرواسی را به آنها نشان دهد در آن بازی بازیکنان جوان اسپانیا با بیش از ۸۸۰ پاس دقیق و بازی تکنیکی و تاکتیکی بی نظیر نمایش خیره کننده ای داشتند بطوریکه احساس می کردی توپ به پاشون چسبیده و جدا نمیشه ، دیشب هم بازی سوئیس - فرانسه یکی از زیباترین بازیها بود که سوئیس به پیروز رسید و باعث شادی بسیار مردم اینجا شد .
ای داد برای فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
0
0
لطفا مدیران به خواست هواداران توجه کنند. نکونام و تیم فنی فعلی به درد فولاد نمی خورند. فولاد کسی را می خواهد که خوزستانی شناس باشد
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
0
0
والا ما تو اهوازیم و گرما کشتتمون و برد انگلیس باعث خوشحالیه اکثر بچه ها کوت عبدالله شده
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
0
0
در جواب آقای محمد حلب : حقیقتش من هم از برد انگلیس مقابل آلمان خوشحال شدم و از حذف شدن آلمان دلم خنک شد چون هنوز اون شکست پر گل برزیل مقابل آلمان در جام جهانی که باعث ناراحتی خوزستانی ها و مخصوصا آبادانی ها شد را یادم نرفته بود .
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
0
0
Just england
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
0
0
سلام آخه دوست عزیز پرا همتون یک دفعه برای همیشه در مفابل بی عدالتی که فقط تیم محبوب وزیر رو مد نظر داره اعتراض نمی کنید. واقعا همه باید بر علیه تیم مافیایی وزیر قد علم می کردند و لیگی که از قبل قهرمانش مشخصه چرا باید برگزار بشه.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها