به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۲۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳
تعداد نظرات: ۱۳ نظر

نکونام: سپاهان یکی از بهترین تیم‌های ایران است


نکونام: سپاهان یکی از بهترین تیم‌های ایران است

خوزستان اسپورت- جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت که تیمش یک بازی سخت و سنگین با یکی از بهترین تیم‌های ایران را پشت سر گذاشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، جواد نکونام در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل سپاهان که به تساوی بدون گل انجامید، اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سخت و سنگینی با یکی از بهترین تیم‌های چند سال اخیر ایران داریم. سپاهان در چهار سال اخیر جزو یکی دو تیم برتر فوتبال ایران بوده است و این شرایط را برای ما سخت کرده بود.

وی افزود: می‌دانستیم شرایط بازی سپاهان چگونه است و ما از بازی مقابل آنها چه می‌خواهیم. به نظرم توانستیم بازی را کنترل کنیم و به دلیل هوای گرما اجازه دادیم آنها حفظ توپ کنند، ولی موقعیتی به حریف ندادیم. در نیمه اول می‌توانستیم دو گل بزنیم و در نیمه دوم هم توپ را به تیر دروازه سپاهان زدیم. سپاهان یک موقعیت با ضربه سر داشت که گلر ما در ضربه ایستگاهی گرفت. می‌توانستیم برنده بازی باشیم، چون تیم ما مقابل تیم پرمهره سپاهان خوب کار کرد. به مجموعه سپاهان برای داشتن چنین تیم و بازیکنانی تبریک می‌گویم.

نکونام یادآور شد: امروز 40 درصد تیم را در اختیار داشتیم. شما ببینید صابر حردانی، والی، جلالی، شیمبا، بدرقه، موسوی، غلامپور، بزرگ و ابراهیمی را در اختیار نداشتیم و من دستم خیلی خالی بود. در بازی قبل دو بازیکنم را با هم از دست دادیم و امروز برای بازی کردن کمبود نفر داشتیم و دیدید که تعویض هم نتوانستیم انجام دهیم. سپاهان بهترین خط حمله را دارد، ولی توانستیم این تیم را کنترل کنیم و علاوه بر این به آنها ضربه بزنیم.

سرمربی فولاد تصریح کرد: بارها به دروازه سپاهان رسیدیم، ولی حملات‌مان با بدشانسی به گل ختم نشد و همین مسئله باعث شد تا سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کنیم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: ساعت بازی امشب را عوض کردند و حتی ما را قابل ندانستند که به باشگاه نامه بزنند و اعلام کنند که ساعت بازی عوض شده است! در برنامه بازی‌ها تنها تیمی که اوضاع به ضررش است، ما هستیم. ما یک بازی عقب‌افتاده داشتیم و کشتند تیم ما را. ما باید چهار روز دیگر با مس رفسنجانی بازی کنیم که دو روز قبل بازی کرده است، بعد از آن باید با پرسپولیس بازی کنیم و دوباره سه روز بعدش بازی داریم. بدترین برنامه را تیم فولاد دارد. ما فقط یک بازی عقب‌افتاده نسبت به بقیه بیشتر داشتیم، ولی پارسال تیم‌‌هایی بودند که شش بازی عقب‌افتاده داشتند و پنج شش روز یک بار آنهم با ناراحتی بازی می‌کردند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: امسال ما با این شرایط بازی می‌کنیم و مشکلی هم نداریم، ولی چهار روز یک بار بازی کردن در این گرمای هوا مقداری سخت است و امیدوارم کمی رعایت کنند. ما گناه که نکردیم. وقتی در اهواز دمای هوا بالای 50 درجه است و شهر تعطیل می‌شود، تیم ما پدرش در می‌آید. هیچ زوری نداریم و همیشه سرمان را کلاه می‌گذارند. با سهیل مهدی خیلی صحبت کردم، ولی طوری سرمان را کلاه می‌گذارند که می‌مانیم و در نهایت می‌بینیم برنامه به ضرر ما تمام می‌شود.

وی عنوان کرد: به خاطر بازی عقب‌افتاده، امسال تیم ما را کشتند. شما ببینید ما بازیکن کرونایی و مصدوم داریم و در گرمای 50 درجه باید تمرین کنیم. الان همین سپاهان می‌تواند اینجا تمرین کند؟ ما باید با این شرایط تمرین کنیم و بازی هم انجام دهیم. تیم من پنج روز قبل اینجا بازی سنگینی کرده و دوباره امروز بازی کرده است. پس فردا نیز باید به رفسنجان برویم و بعد از آن دوباره در اهواز با پرسپولیس بازی کنیم. این برنامه خیلی برای ما سخت است.

سرمربی فولاد با بیان اینکه «نکته جالب برای من این است که همه باید راضی باشند به جز فولاد»، ادامه داد: ما هرچه می‌گوییم بعد برنامه را تغییر می‌دهند. من مسئول فنی فولاد هستم و باید بگویم، اینجا سر فولاد را راحت می‌برند، اصلاً کسی هم چیزی نمی‌گوید، چون آزاری برای کسی نداریم، ولی در تیم‌های دیگر اتفاقی رخ بدهد ببینید چه می‌شود. امروز آقای منصوریان قضاوت خوبی در مجموع داشت، ولی نیازی نیست داور سوت‌هایی بزند که به تیم من ضربه بزند. سر یک کرنر واضح و مشخص چهار نفر از تیم ما کارت گرفته‌اند. اعتراض ما به حق بوده و داور اشتباه کرده است، ولی الان یک بازیکن من چهار اخطاره و دو بازیکن دیگر سه اخطاره شده‌اند. این اشتباه آقای منصوریان بوده است. در برخی صحنه‌ها داور سوت‌هایی را الکی زد که باعث شد به تیم سپاهان کمک شود. باز هم می‌گویم ایشان در این بازی سنگین خوب قضاوت کرد، ولی با یک اشتباه سه بازیکن من کارت گرفته‌اند.

نکونام در پایان تصریح کرد: می‌دانید در اهواز شرایط کرونا چگونه است؟ الان دو بازیکن من افتاده‌اند. بازیکن دیگر من دنده‌اش شکسته و امروز 40 دقیقه بازی کرده است. سینا شاه‌عباسی آینده فوتبال ایران است، اگر قدرش دانسته شود، ولی با 20 سال سن امروز باز هم بازی کرده است. برای من نام‌ها مهم نیست و قبل از بازی هم گفتم برای غیبت هیچ بازیکنی گریه نمی‌کنم. همه بازیکنانم را دوست دارم، ولی وقتی هستند در خدمت تیم هستند و وقتی هم نیستند باز هم در خدمت تیم خواهند بود. از بازیکنانم تشکر می‌کنم. امروز با 40 درصد توان‌مان مقابل تیم خوب و پرمهره سپاهان بازی کردیم و اگر شانس و دقت بیشتری داشتیم می‌توانستیم پیروز شویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۳
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
0
2
ایشالاه بازی بعدی مس رفسنجان رو ببریم
فرخ زاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
4
2
خب بهانه های خوبی بود برای باخت به پرسپولیس!
برای بیشتر زیر سوال بردن شرافت فوتبال خوزستان.
من نمیدونم هواداری که دنبال برد فولاد هست چه انتظاری از فوتبال داره؟؟
گیریم سپاهان رو با ضد فوتبال و خوابیدن بازیکنا و خراب کردن بازی حریف بردیم و بازم سهمیه تو اسیا اولین حذف شده باشیم خوبه؟؟ مربی که از تو نیمه خودمون خطا میشه کولیبالی رو می فرسته برا سر زدن چه تاکتیکی داره؟؟
اخرین باخت ما در اره نا برابر پرسپولیس بوده... همه این حرفها برای اینه بازم شکست بخورن... ابشک فقط برای استقلال شیر میشه و احمد زاده!!
یک حرفی دوستی زد باید قاب گرفت:: نکونام قهرمان حذفی بشه چه لذتی داره وقتی یه تیم پیر غیر بومی ابشک ۳۵ساله و....
تمام بازی ضد فوتبال و گل ها حاصل تصادف و حادثه!
پرسپولیس رو ببره هم همینطور می بره...
بابا بجای اینکه با یک برد خوشحال بشیم..حتی در روز برد همه متحددخواهان اخراج این بی سوادان یشیم....
کی خوزستان فوتبالش این بود دفاع بکنه و روی یک تک موقعیت گل بزنه و ضد فوتبال و حاشیه؟
آیا بهترین امکانات رو مجموعه فولاد نداره؟ایا خوش حساب ترین باشگاه نیستیم؟
اخراج نکونام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
0
0
فقط یک سئوال از نکونام دارم زمانی که تمام بازیکنانت را هم در اختیار داری میترسی و دفاعی بازی میکنی ( مثل بازی با الومینیوم ، تراکتور ، سایپا ) وقتی که ۴۰ در صد از تیم را به قول خودت داری هم میترسی و دفاعی بازی میکنی پس چه زمانی کاملا هجومی بازی میکنی درضمن محمد میری خیلی وقتها فیکس بازی میکنه امروز که این همه محروم و مصدوم داشتی ذخیره بود اخر نفهمیدیم این بازیکن چه سودی برای باشگاه داره
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
0
0
اقای نکونام عزیز با تشکر از زحماتت . قبلا در مصاحبه هات میگفتی چرا سازمان لیگ هیچوقت 2 بازی پشت سرهم برا فولاد تو اهواز نمیذاره تا از میزبانی استفاده کنیم. حالا که دوبازی پشت سرهم تو اهواز میذارن میگی چرا 2 بازی پشت سرهم گذاشتن!!
خب طبیعیه دور رفت با ماشین سازی و پرسپولیس 2 بازی بیرون بودیم حالا دور برگشت باید همون 2 تیم بیان اهواز کجاش عجیبه؟
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
2
2
اقا جواد خواهشن ساسان انصاری رو بازی نده یار دوازدهم تیم حریف همیشه بهترین فرصتها رو خراب میکنه حضورش در زمین هیچ فایده ای برا فولاد نداره
فولاد
|
Germany
|
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
0
2
فقط پرسپولیس رو شکست بدین
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
0
0
امیدوارم حداقل مقابل پیروزی شکست نخوری با ساسان و احمد زاده ای که هنوز هم قلبشون با تیم تهرانی هست و فراموش نکردیم کمکاری این دو بازیکن رو در بازی رفت.
کاش این دو بازیکن یا محروم باشن یا مصدوم حداقل دلمون خوش باشه که یار دوازدهم و سیزدهم تیم مقابل توی فولاد نیستن
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
0
1
این غایبین که گفتید ما که ندیدیم قبلا بازیشون بدید که حالا غایب باشن!
ایوب والی و احمد جلالی و کی شمس و بدرقه و غلامپور و ... همه سکونشین بودند بازیهای قبلی.
غایبای فولاد فقط فروزان و شیمبا و یک دفاع وسط (اقاسی یا موسوی) که باید جفت کولیبالی میذاشتیم.
3 بازیکن غایب بودن بقیه نفرات اصلی بازی کردن .
نیمکت ذخیره های امروز فولاد همه نفرات میلیاردی بودن محمد قاسمی نژاد و حسین ابراهیمی و محمد میری و مهران درخشان مهر و مجتبی نجاریان امروز ذخیره های فولاد بودن
ای داد برای فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
1
1
با سلام و عرض ادب. شاهد بی برنامه‌ ترین فولاد تاریخ هستیم. تیمی که با بازیکن‌ های کم در محوطه ی جریمه حریفان حاضر می شود اما انتظار گلزنی دارد! تیمی که تمام توپ های دارای شانس در ضربات ایستگاهی را با پاس های بی معنی و رو به عقب به نابودی می کشاند. تیمی که هیچ برنامه ای در کار هجومی ندارد! آقایان لطفا فولاد را به یک مربی خوزستانی شناس مانند عبداله ویسی تحویل دهید. کسی که تمام کوچه پس کوچه های خوزستان را می شناسد و می داند چه گوهرهایی در این استان داریم. فولاد را از مربیان نابلد بستانید به اهلش بسپارید
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
1
1
فولاد نسبت به قبل بسیار خوب بازی کرد اگر کمی دقت میکردند پیروز میدان میشدند
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
0
0
تعریف و تمجید از سپاهان دردی از فولاد خوزستان دوا نمی کند اصفهانی ها که در واقع مجموعه حمایتی سیمان سپاهان بودند با زرنگ بازی خودشون را بردن زیر حمایت و چتر شرکت صنایع فولاد تا بتوانند با جذب سرمایه بیشتر بازیکنان کلیدی و شاخص را جذب کنند و از این لحاظ بعد از سرخابی ها سومین تیم لیگ برتر هستند در واقع سرمایه صنایع فولاد که باید به تیم واقعی آن یعنی فولاد خوزستان برسد به تیم سیمان سپاهان اصفهان می رسد ، از اینها گذشته آنها در جذب بازیکن کلیدی بسیار خوب عمل می کنند در صورتیکه فولاد خوزستان پول ها را حرام بازیکنانی می کند که نه تنها موثر و تاثیر گذار نیستند بلکه اکثرا فوتبالیست متوسط و یا مسن بحساب می آیند و بازیکنانی در حد ساسان انصاری ، امیری ، قاسمی نژاد و غیره بسیار ضعیفند و معلوم نیست روی چه حسابی اینها را جذب کرده اند و بجز شیمبا که او هم پیر شده خط حمله فولاد در حد فاجعه ضعیف است و بیشترین ضربه را تیم از گل نزدن خورده است . فولاد در خط میانی نیز احتیاج به تقویت دارد ، با این اوضاع معلوم است چرا نکونام رو به سیستم دفاعی آورده چون اگر فولاد گل نزن ، دفاعی بازی نکند و گل بخورد خیلی سخت قادر به جبران آن خواهد بود و الان همسایه ماشین سازی در ته جدول می بود ، بنده بعید می دانم که این تیم به جائی برسد حتی اگر دوباره به آسیا راه پیدا کند باز هم حذف خواهد شد ، در آخر فصل حداقل شش الی هفت بازیکنان باید از فولاد جدا شوند ، احتیاج شدید به گلزن شش دانگ و بازیکنان شاخص و کلیدی داریم .
هادی گچساران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
2
0
شما فولاد را بدبخت کردید والله با این بازیکنن خوب اگه مربی خوبی بالای سر فولاد بود قطعا باید الان یا فولادتیم اول لیگ بود ویا دوم فولاد بزرگ مربی بزرگ میخواهد.
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
0
0
در جواب هادی از گچساران : نوشتی بازیکنان خوب !؟ دوست عزیز خوبی از خودته ، بازیکنی که از شش قدمی دروازه قادر به گل زدن نیست کجا خوبه ؟ حتما با آقای گلی امثال ساسان انصاری میشیم تیم اول و یا دوم لیگ ! تا حالا فکر کردی چرا فولاد حتی یک بازیکن ملی پوش هم نداره !
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها