به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۳۲۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

لطفی: می‌توانستیم سه امتیاز را حفظ کنیم

لطفی: می‌توانستیم سه امتیاز را حفظ کنیم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال نفت مسجد‌سلیمان پس از تساوی تیمش مقابل پیکان به انتقاد از برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر پرداخت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، سعید لطفی در نشست خبری بعد از دیدار نفت مسجد‌سلیمان مقابل پیکان که به تساوی یک - یک انجامید، اظهار داشت: قبل از هر چیز باید یک خسته نباشید به بچه‌های‌مان بگویم که مردانه جنگیدند، مخصوصاً با فشردگی بازی‌های اخیر. این یک معضل برای ما شده است. یک بازی انجام می‌دهیم و 30 روز بازی نمی‌کنیم و به یکباره در 10 روز سه بازی برای‌مان می‌گذارند. ما بُعد مسافت هم داریم باید دو سه ساعت به اهواز بیایم و از آنجا اگر پرواز گیرمان بیاید سفر کنیم. این مسئله خیلی تیم ما را اذیت می‌کند. امیدوارم در برنامه‌ریزی‌ها دقت بیشتری شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: به آقای تارتار و تیم پیکان هم خسته نباشید می‌گویم. آنها خیلی خوب کار کردند و مثل ما تلاش‌شان را به کار گرفتند. بازی خوبی را شاهد بودیم دو تیم جنگیدند و بچه‌های ما تمام توان‌شان را گذاشتند. توانستیم از موقعیت‌مان استفاده کنیم، ولی یک گل هم خوردیم. فکر می‌کنم می‌توانستیم سه امتیاز را برای خود کنیم، ولی به هر حال فوتبال است و هر نتیجه‌ای ممکن است رخ بدهد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
0
0
ضمن خسته نباشی
فرهاد کرمانشاهی دروازه بان تیم نفت داره سوتیهای مشکوکی میدید لطفا پیگیری بشه
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
0
0
بله. من با حرف شما موافقم. یک کمی داره خرابکاری میکنه. چون خیالش درون دروازه راحته.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها