به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۳۲۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

تهامی: امیدوارم در بازی‌های بعد غیبتم را جبران کنم

تهامی: امیدوارم در بازی‌های بعد غیبتم را جبران کنم

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ابراز امیدواری کرد، با عملکردی خوب در هفته‌های پیش رو غیبتش در دیدارهای اخیر نفتی‌ها را جبران کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیدفاخر تهامی در گفت‌وگو با تسنیم درباره پیروزی تیمش برابر سایپا، گفت: این بازی برای ما بسیار مهم بود و با توجه به تمریناتی که در تعطیلات لیگ برتر داشتیم، سراسر انگیزه بودیم تا این بازی را ببریم. البته فشار زیادی از سوی هواداران و مردم آبادان روی ما وجود داشت و آنها حق داشتند که بابت نتایج صنعت نفت ناراحت باشند. با این حال خدا را شکر می‌کنم که بعد از مدت‌ها به یک برد دست پیدا کردیم.

تهامی در ادامه افزود: ما بازی را خوب شروع نکردیم، ولی در ادامه جریان بازی را در دست گرفتیم. گرفتن این سه امتیاز قطعاً در بازی‌های آینده به ما کمک خواهد کرد، صنعت نفت آخرین بار مقابل نساجی در قائمشهر پیروز شده بود و اگر اشتباه نکنم 11 یا 12 هفته بود که برنده نمی‌شدیم. خدا را شکر که این طلسم بزرگ شکست و نفس راحتی کشیدیم.

وی در مورد شرایط خودش خاطر نشان کرد: من سه ماه مصدوم بودم و روزهای سختی را پشت سر گذاشتم. بعد از این آسیب‌دیدگی در دو مسابقه به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدم، ولی در دیدار با سایپا فیکس بازی کردم. امیدوارم در بازی‌های بعدی عملکرد خوبی داشته باشم و غیبتم را جبران کنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
0
1
حالا که طلسم نبردنتون شکسته شد خواهشا در بقیه بازیهای باقیمانده مثل همین بازی با سایپا برید و بجنگید و با کسب پیروزی لااقل جبران مافات کنید . خوشحالیم که دوباره برگشتی موفق باشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
0
0
ضمن تبریک بخاطر شکسته شدن طلسم نبردن و پیروزی در برابر سایپای کمالوند که همیشه تیمهای قوی ساخته آرزو میکنم و البته باید اکثر بازیهای بعدی را ببرید . باید این پیروزی در بازی با نفت مسجدسلیمان هم ادامه پیدا کنه هرچند که با احترام میگم که تیم نفت مسجد تیم دونده و پرتلاشیه و نقطه قوتش در ضربه های ایستگاهیه که کادر فنی و بازیکنای صنعت نفت باید آنالیز خوبی از این تیم داشته و برنامه خاصی برای ضربات ایستگاهی این تیم بکار گیرن . موفق باشید .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها